Mies sanoo kiitos seksin jälkeen. Onko tuollainen kohteliaisuus TURN ON vai OFF?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mä just tänään kiljuin kliimaksin jälkeen miehen vielä ollessa sisällä "ihanaaaaaaaaaaa, ihanaa siis niin ihanaa!" Loukkaantuikohan mies nyt tuosta... 😎
Tuo feikkaaminen meni jo ylinäyttelemisen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei mun miestä vaan haittaa", "ei mua miehenä vaan haittaa"... No ei miehiä useinkaan haittaa, jos heitä esineellistetään ja kohdellaan kuin onnistunutta halujen tyydyttäjää. Mutta kun ollaan olevinaan niin tasa-arvoisia, niin tätä sukupuolieroa ei tietenkään saisi sanoa.[/quote Sanotaanhan tanssinkin jälkeen että kiitos. Ei siinä kuule ole mistään esineellistämisestä kyse. Tiedät sen kyllä varsin hyvin.
Yleensä antamisesta kiitetään, siitä että toinen on suvainnut tehdä jotain hyvää toisen eteen. Jos mies kiittää tanssista, niin se voi hyvinkin olla esineellistämistä, mutta se on imartelevaa sellaista: ihan kuin nainen olisi ylivertainen prinsessa, joka suvaitsi tanssia miehenvähäkkeen kanssa. Jos mies kiittää naista seksistä, niin hän tuo taas esille tuon eron sukupuolten kesken. Jos nainen kokee seksissään olleensa "antaja", kiittäjä vain muistuttaa naista kulttuurista, jossa seksiä harrastavaa naista pidetään jotenkin lut*amaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei mun miestä vaan haittaa", "ei mua miehenä vaan haittaa"... No ei miehiä useinkaan haittaa, jos heitä esineellistetään ja kohdellaan kuin onnistunutta halujen tyydyttäjää. Mutta kun ollaan olevinaan niin tasa-arvoisia, niin tätä sukupuolieroa ei tietenkään saisi sanoa.[/quote Sanotaanhan tanssinkin jälkeen että kiitos. Ei siinä kuule ole mistään esineellistämisestä kyse. Tiedät sen kyllä varsin hyvin.
Yleensä antamisesta kiitetään, siitä että toinen on suvainnut tehdä jotain hyvää toisen eteen. Jos mies kiittää tanssista, niin se voi hyvinkin olla esineellistämistä, mutta se on imartelevaa sellaista: ihan kuin nainen olisi ylivertainen prinsessa, joka suvaitsi tanssia miehenvähäkkeen kanssa. Jos mies kiittää naista seksistä, niin hän tuo taas esille tuon eron sukupuolten kesken. Jos nainen kokee seksissään olleensa "antaja", kiittäjä vain muistuttaa naista kulttuurista, jossa seksiä harrastavaa naista pidetään jotenkin lut*amaisena.
Lähdet oletuksesta, että kiittäminen tanssista on epäsymmetrinen kuin lahjan antamisessa. Mikä taasen paljastaa näkemykses tanssin luonteesta. Mutta ei, tanssin jälkeinen kiitos on symmetrinen kuin jalkapallo-ottelun loppukättely. Mies kumartaa JA nainen niiaa. Älä lähde edes oletuksesta, että kiittäminen osoittaisi kiitollisuutta.
Mä kiitän melkein aina miestä :D Jos mies kiittää sanon yleensä anti olla jämpti..
Olin miehen kanssa yhdessä yhdeksän vuotta, seksiä oli usein, todella usein. Jokaisen kerran jälkeen hän kiitti ja oli, noh, hurmioitunut, ja jälleen kiitti.
Emme olleet naimisissa, molemmat olimme eronneet, molemmilla lapsia aikaisemmasta suhteesta.
Kiitos alkoi tuntua vaikealta, muutakin tuli, mutta tuo ylenmäärin hurmioitunut huomio pimppaani rasitti. Siis ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on oudon herkkiä näissä asioissa. Mä harrastin kerran peppuseksiä naisen kanssa ja tuotin hänelle ison orgasmin ja sen jälkeen hän sanoi että kiitos. Mun mielestä se oli ihan kiva reaktio. Tuli vaikutelma että onnistuin täydellisesti kun noin kiitteli.
Jotkut miehet on oudon suorituskeskeisiä näissä asioissa.
Jotkut ihmiset on oudon pätemishaluisia, vaikka sitten väkisin.
Just vähän aikaa sitten mies kiitti. Ja mul oli samat fiilarit.
Hetki oli mitä parhain, yhdessä olemista&tekemistä, hellyyttä, rakkautta, silkkaa hyvää oloa.
Tjaa, ero taisikin olla se että oli rakastelua eikä pelkkää seksiä.
Meillä siitä on tullut tavallaan tapa/yhteinen vitsi/inside juttu toistemme keskuudessa sanoa kiitos seksin jälkeen :D minusta se on ihan hyvä juttu
Minua yleensä ovat ne naiset ihan kädestä pitäen kiittäneet, ketkä ovat tajuissaan pysyneet.
Naisille turn off? Jos mulle nainen sanois kiitos niin olisin mielissäni ja kokisin onnistuneeni hyvin ja ensi kerralla yrittäisin vielä paremmin!
M31
Vaimo on aina sanonut kiitos ja minä vastannut kiitoksella.
Tämä ei tietenkään tapahdu heti vaan vasta esimerkiksi suihkun jälkeen.
Onneksi en ole käynyt vieraissa, ties vaikka olisin vahingossa kiittänyt :O
Vierailija kirjoitti:
Meillä siitä on tullut tavallaan tapa/yhteinen vitsi/inside juttu toistemme keskuudessa sanoa kiitos seksin jälkeen :D minusta se on ihan hyvä juttu
Ihan juuri näin meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
No jos se sua haittaa, niin sano sille: ei tarvi kiittää.
(Voi näitä uusavuttomia.)
Kyllä tuo on ihan liian kevyt keino reagoida asiaan. Suosittelen itse AV-spesiaalia, eli koska mies on selkeästi itsekäs sika kun laukoo tuollaisia kommentteja, niin jätä se sika, ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Minä sanon aina miehelleni "kiitos" aina orgasmin jälkeen.
kuulostaa kivalta. mahtuuko kolmaskin kundi teidän gayjunaan?
"Tekipäs hyvää" on meillä käytössä.
Se on sun päätös, et siihen tarvi muiden mielipiteitä !
Vierailija kirjoitti:
Just vähän aikaa sitten mies kiitti. Ja mul oli samat fiilarit.
Hetki oli mitä parhain, yhdessä olemista&tekemistä, hellyyttä, rakkautta, silkkaa hyvää oloa.
Tjaa, ero taisikin olla se että oli rakastelua eikä pelkkää seksiä.
Olen kiitellyt vaimoani ja kehunut hänen tiukkaa ahnasta pilluaan koko ikäni. Eipä tuo ole siitä pahastunut, ennemmin tykännyt varsinkin synnytysten jälkeen ja nyt vanhempana. Eipä ole hänen tarvinnut miettiä, että olisi löystynyt tai ei kiinnostaisi enää. Ai niin, meillä onkin aina rakasteltu koko ikä.
Kiitoksen jälkeen sanotaan ole hyvä.
Eli kuka sai ja kuka antoi.
Seksin tulee olla vastavuoroista. Molemmat saa ja nauttii.
Kuulostaa entisen lahnamieheni kiitokselta. Ei kiitos sanon nykyään moiselle.
Koska tuo on omituista käytöstä. Omituiset miehet ovat vaarallisia. Ties mikä hullu tuollainen on. Onneksi oma mies vaan halaa ja pussaa.