Mies sanoo kiitos seksin jälkeen. Onko tuollainen kohteliaisuus TURN ON vai OFF?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään rahaa tarjoa?
Tämä! Kuvottava turn off! Hyi mikä äijä - ihmissaasta!
Turn off. Saa kuulostamaan sen siltä että olen tehnyt palveluksen tms miehelle vaikka seksiä harrastan miehen kanssa niin että saan yhtä paljon
Naiset on oudon herkkiä näissä asioissa. Mä harrastin kerran peppuseksiä naisen kanssa ja tuotin hänelle ison orgasmin ja sen jälkeen hän sanoi että kiitos. Mun mielestä se oli ihan kiva reaktio. Tuli vaikutelma että onnistuin täydellisesti kun noin kiitteli.
Mä sanon aina "kyllä teki hyvää". Taidan olla ällöttävä sikamies.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on oudon herkkiä näissä asioissa. Mä harrastin kerran peppuseksiä naisen kanssa ja tuotin hänelle ison orgasmin ja sen jälkeen hän sanoi että kiitos. Mun mielestä se oli ihan kiva reaktio. Tuli vaikutelma että onnistuin täydellisesti kun noin kiitteli.
Selitys on yksinkertainen. Se on taas yksi kaksoisstandardi. Jos mies tekee, ei hyvä. Jos nainen tekee, ”söpöä”.
Vuosia sitten luin iltapäivälehdestä, että naiset yleensä eivät tykkää tuosta.
Ihan älytöntä. Kiitos sanotaan, jos oot laittanut sille ruokaa tai tehnyt muun palveluksen. Yhdessä harrastettu seksi ei oo sun palvelus sille. Idiootti on, toivottavasti muuten kelpo. Vaihda parempaan tarvittaessa.
Apua. Olen kiittänyt miestä seksin jälkeen, kun antoi niin hyvät kyydit. En ajatellut, että sen voisi ottaa negatiivisesti.
Parempi siis jatkossakin vain pieraista ja kääntää kylkeä.
No ei oikein kumpikaan. Riippuu siitä, miten sen sanoo. Omat kokemukset ainoastaan positiivisia, mutta kai sen voi jotenkin halventavastikin sanoa.
Vi.tusta ja viinasta ei kiitetä.
Nainen voi kiittää, se on kehu miehelle.
Mä sanon useinkin seksin jälkeen kiitos. En pahastu vaikka mieskin kiittää. Sehän on vaan kohteliasta :) Molemmat siinä jotain saa kuitenkin. Jollei orgasmia niin ainakin läheisyyttä, hyvää oloa, etc..
Ei nuoret, modernit naiset suhtautuvat näihin asioihin huumorilla. Pitää olla mentaalisesti 70+, jos kiitoksesta suuttuu.
Ensimmäinen poikaystäväni (VL) kiitti minua jokaisen suudelman jälkeen...vieläkin puistattaa. Yhdyntään asti emme koskaan edenneet. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuoret, modernit naiset suhtautuvat näihin asioihin huumorilla. Pitää olla mentaalisesti 70+, jos kiitoksesta suuttuu.
Ei sana pois edestä
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet on oudon suorituskeskeisiä näissä asioissa.
Täh? Minä sanon aina miehelleni "kiitos" aina orgasmin jälkeen.
Yäk