Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päiväkotityöntekijä antaa väärän lapsen väärälle hakijalle!

Vierailija
05.06.2018 |

Siis tää joku viranomainen/julkisen sektorin työntekijä antaa jonkun vaan lapsen jollekin vaan äijälle joka tulee hakemaan ja kun joku äiti on puhelimessa sanonut että joo. Voi helkutin helkutti. Eikö noille tyypeille noissa hommissa ole mitään älykkyystestejä? Lapsethan nyt on pieniä ja isoisät seniilejä, äidit aivan toopeja, mutta hei haloo. Joku sai palkan tostakin päivästä. Millai meni noin niinko omasta mielestä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainen?

Vierailija
2/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijainen?

Vaikka olis sijainen, nimet pitäis tarkistaa. Kyseessä kuitenkin varahakijan varahakija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti laittaa lasta hakemaan isoisän joka ei tunnista lasta?

Vierailija
4/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla , että kysyi lapselta onko tuo pappa ja lapsi sanoi joo. Kyllä näitä tapahtuu luultavasti paljon enemmän kuin tulee julkisuuteen.

Vierailija
5/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että tässä tapauksessa on kyse mutta kyllähän näitä 9 euroa/päivä palkalla olevia työkkäristä pakotettuja kouluttamattomia laitetaan usein aika vastuullisiin hommiin tahtomattaan.

Vierailija
6/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen isoisä ei tunne tyttärensä lasta?

Vierailija
7/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryhmässä on viisi Leeviä ja saman verran Lumia. Lunta tultiin hakemaan. 

Vierailija
8/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijainen?

Vaikka olis sijainen, nimet pitäis tarkistaa. Kyseessä kuitenkin varahakijan varahakija.

Juu, mutta kaikki sijaiset eivät ole luku-/suomenkielentaitoisia. Tervetuloa päivähoidon arkeen.

Vierailija
9/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättänyt, että oli yksityinen päiväkoti. Siellä on varmaan yritetty säästää henkilöstömenoista niin paljon kuin mahdollista ja otettu joku kokematon sijainen.

Vierailija
10/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele tapausta. Lastentarhanopettajat ovat aivan ylipalkattuja työn vaativuuteen nähden, eikä älynlahjojakaan näköjään paljoa vaadita. Puhelimia tuijotetaan silmät tapillaan ringissä kun lapset leikkivät pihalla keskenään käytännössä ilman mitään valvontaa. Pukemiseen, peppujen pesemiseen ja satujen lukemiseen ym. lässyttämiseen ei paljoa vaadita.

Vierailija
11/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti ei ikinä ehdi hakea lastaan  päiväkodista... ja missä oli isä?

Miksi oi miksi tässä maassa kuka vaan saa tehdä lapsen?

Vierailija
12/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperot ovat kuriksissaan ja toppahaalareissaan kaikki saman näköisiä, miten heitä harvoin näkevä mummo tai pappa voisi erottaa lastensa lapset muista? Se otetaan joka vastaan kutsuun.

Vierailija
13/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuteen jutun antoi sitten kai isän äiti eli toisen puolen isoäiti.  Lehden mukaan.  Pappa parka.

Vierailija
14/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaperot ovat kuriksissaan ja toppahaalareissaan kaikki saman näköisiä, miten heitä harvoin näkevä mummo tai pappa voisi erottaa lastensa lapset muista? Se otetaan joka vastaan kutsuun.

Viidesta Leevistä yksi valittava. 

Vierailija
15/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuuteen jutun antoi sitten kai isän äiti eli toisen puolen isoäiti.  Lehden mukaan.  Pappa parka.

No niin justiin. Missäs nää toiset isovanhemmat oli? Ja se isä?

Vierailija
16/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee lukee iltiksen sivulta nii tiedät

Vierailija
17/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee ite lukeen. Isästähän siellä ei puhuta mitään eikä isän vanhemmista myöskään.

Vai meinasitko sitä että ne oli varmaan jo soittamassa iltikseen?

Vierailija
18/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
19/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee ite lukeen. Isästähän siellä ei puhuta mitään eikä isän vanhemmista myöskään.

Vai meinasitko sitä että ne oli varmaan jo soittamassa iltikseen?

Painetus lehdes se lukee juurtajaksain.

Vierailija
20/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lehdestä tuosta jutusta ja ehdittiin sitä kahvihuoneessa duunikavereiden kanssa vähän kummastella. Ainoa selittävä tekijä mitä minä keksin, on se, että noilla pojilla on ollut sama etunimi eikä kukaan ole missään vaiheessa välittänyt tarkistaa sukunimeä. Tämäkin on kyllä sen luokan meriselitys, ettei mun tajuntaan uppoa. Ihmettelen, että edes siinä vaiheessa, kun se valvontavastuussa oleva aikuinen on puhunut lapsen äidin kanssa puhelimessa, ei ole mitenkään selvinnyt että ketä joonasta sieltä ollaan hakemassa.

Tuleehan näitä tilanteita itsekullekin aina silloin tällöin, että pihaan ilmaantuu uppo-outo aikuinen, joka kertoo tulleensa hakemaan Elliä. Siinä vaiheessa minä aina esittelen itseni ja tiedustelen Ellin sukunimeä, jos Ellejä on useita. Ja sitten, jos mulla ei ole tietoa, että ukki tulee hakemaan Elliä tänään, minä pirautan päiväkodin luurilla Ellin äidille tai isälle ja kysyn tilanteesta. Vasta kun saan jommalta kummalta vanhemmalta varmistuksen, että saan luovuttaa Elli Miettisen tälle pihalla seisovalle herralle, saa Elli ja ukki lähteä. Ei ole omalla työuralla vielä koskaan tullut sellaista vastaan, että minä tai kukaan työkaveri olisi luovuttanut väärän lapsen hakijalle. Kerran mä olen kyllä ehtinyt luovuttaa yhden lapsen tämän kummille, joka oli entuudestaan tuttu varahakija, ja pari tuntia myöhemmin lapsen isä tulee hakemaan lastaan... Siinä kyllä olin hetken hoomoilasena kunnes pikapuhelun jälkeen selvisi, että lapsen äiti, joka oli meille soittanut, että kummi hakee, oli unohtanut ilmoittaa isälle tästä. 😁 No, sellaista sattuu kun on sama pää kesät talvet. Ei sitä aina kaikkea voi muistaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan