Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen ei koskaan syö karkkeja?

Vierailija
05.06.2018 |

Itseään täynnä oleva, vastenmielinen vampyyri, elämälle vieras pingottaja ja suorittaja.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku tiukan linjan vanhoillinen körtti tai lestadiolainen, jolle on sanottu että karkit vievät helvettiin. Ei mikään normaali ihminen ainakaan.

Itse lopettelin melkoisen total jo 6 vuotta sitten. Kävin vuosi sitten hampilääkärissä kun huomasin että voi per..le, ei ole tarkastettu siis vuosiin. Huokaus, ei yhtään reikää.

Jouluna otan muutamat konfektit (aivan järkyn makuisia, kitalaki tahmee), olen huomannut että pitkän tauon jälkeen karamellit ja suklaa maistuu aika pahalle. helppo on jättä ottamatta kun tarjotaan.

Itse pidän itseäni aikasen normaalina. No, päästähän ei koskaan tiedä...-))?

Vierailija
82/91 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jolle karkit ei maistu. Ja niin miksi ei, koska ne maistuu pahalle, miksi söisin epäterveellistä lisäaineilla höystettyä mössöä, joka vieläpä maistuu pahalle! Hyi yöks.

Eli on vaikea löytää hyviä karkkeja jotka olisivat mieleeni, joskus tulee tietty jotain maistettua, mutta ei ne vaan hyvältä maistu.

Suklaa menee ihan ok, muutama pala tummaa suklaata, tai muutama konvehti kahvin tai teen kanssa.

Karkit siis on mielestäni pääasiassa huonon makuisia ja kun tietää että ne on aika epäterveellisiä niin miksi siis söisin.

Muutenkaan en tykkää ällömakeasta, leivonnaisista tehdään myös liian imeliä omaan makuun. Eli tykkäisin jos niissä olisi vähemmän sokeria & enemmän voita ja olisivat pieni kokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen yhden.

Ei syö mitään sokerisia juttuja. Ei karkkia, kakkuja, pullaa, leivoksia, keksejä, jäätelöä tmv.

Syystä että välttelee sokeria (kuin ruttoa).

En tiedä miksi. Ehkä hieman terveysintoilija. Ihan normaalipainoinen liikkuvainen nelikymppinen, mutta tosi tarkka ruuan suhteen. Välttelee sokerin lisäksi myös perunaa, leipää, vaaleita viljoja, rasvaa jne.

Superterveellisistä elintavoistaan huolimatta (tai ehkä juuri niiden vuoksi) on kasvoiltaan hyvin paljon vanhemman näköinen, kun sokeria, perunaa, rasvaa ja leipää syövät ikätoverinsa.

Voin kuvitella ulkonäön. Kireän kuivakka.

Vierailija
84/91 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain suklaata ja lakua kerran kuukaudessa.

Vierailija
85/91 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen ihminen, joka myös muistaa korostaa sitä, ettei syö ikinä karkkia tai mitään missä on lisättyä sokeria ja lisäksi harrastaa liikuntaa kymmenenä päivänä viikossa.

Joskus häpeillen kyllä tunnustaa paheenaan että saattaa joskus herkutellessaan syödä jopa KOKONAISEN banaanin, mutta tätä toki tapahtuu ainoastaan kaksi kertaa vuodessa jouluna ja juhannuksena.

Sellainen on se karkkia syömätön ihminen.

Jaa. En kyllä koskaan korosta, että en syö karkkia enkä tykkää makeasta. Enkä harrasta edes liikuntaa. Banaanejakaan en syö.

Vähän liikaa tulee kyllä syötyä suolakeksejä, juustoja, pizzaa ja chipsejä.

Vierailija
86/91 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläsikin varmasti on ruokia, asioita, herkkuja, joita et halua syödä? Tekeekö se sinusta "Itseään täynnä olevan vastenmielisen vampyyrin, elämälle vieraan pingottajan ja suorittajan" jos joku muu tykkääkin niistä?

Tunnen kourallisen ihmisiä, jotka ovat aikuisiällä menettäneet kiinnostuksen ns. herkkuja kohtaan ja syövät mielummin hapankorppuja tai vastaavia. Ihan hyviä ihmisiä ovat.

Vierailija
87/91 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Tiedän yhden joka sanoi olleensa sokeriaddikti, mutta yhtenä päivänä sai Jumalalta tiedon päässeensä siitä eroon eikä oo sen koommin himoinnut makeaa eikä siis syö sitä koska ei koe tarvetta.

Vierailija
88/91 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkki ei maistu hyvälle. Jos haluan makeaa, syön mieluummin leivonnaisia tai vaikka kuivahedelmiä.

Vierailija
89/91 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä edes maistanut ns "teollisia" karkkeja, mutta kotona äiti teki itse toffeeta, nekkuja ym, tosin toooodella harvoin. Ehkä 7 kertaa vuodessa? Ja vaikka välillä teki isojakin satseja, niin ei silti saatu syödä yllinkyllin. Ja ihan 1990 luvulla olen syntynyt. Joskus saatiin kylläkin limpparia, mistä tykkäsimme ja popcornia teimme kattilassa usein. Popcorn (juurikin se kattilassa tehty, ei ne mikromöskät) on ollut sipsien ohella omia suosikkeja, tosin harvoin tulee niitäkään syötyä. Ja kyllä, olen kuullut olevani outo kun syön vain itsetehtyä toffeeta karkkina jos tekee mieli.

Vierailija
90/91 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tykkää karkeista, inhottaa se hampaisiin tuleva kalvo ja imelyys. Sama homma maitosuklaan kanssa, ainut mitä kelpuutan on lakritsi jota syön ehkä kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
91/91 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen.