Minkälainen ihminen ei koskaan syö karkkeja?
Itseään täynnä oleva, vastenmielinen vampyyri, elämälle vieras pingottaja ja suorittaja.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen ihminen, joka myös muistaa korostaa sitä, ettei syö ikinä karkkia tai mitään missä on lisättyä sokeria ja lisäksi harrastaa liikuntaa kymmenenä päivänä viikossa.
Joskus häpeillen kyllä tunnustaa paheenaan että saattaa joskus herkutellessaan syödä jopa KOKONAISEN banaanin, mutta tätä toki tapahtuu ainoastaan kaksi kertaa vuodessa jouluna ja juhannuksena.
Sellainen on se karkkia syömätön ihminen.
Minä en syö karkkia koska pyrin syömään terveellisesti ilman lisäaineita.
En koskaan kuuluta sitä kenellekään. Olen hiljainen ja introvertti.
Mutta sinä sen sijaan kuulutat kuinka inhottavia muut ihmiset ovat vaikka sinä et edes heitä ollenkaan tunne ja tunnet tarvetta heitä haukkua ja vähätellä, kategarisoida laatikoihin. Minkälainen ihminen sinä olet??
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kymmeneen vuoteen mässyttänyt makeisia enkä muutakaan makeaa; mua ällöttää makeus. Joskus juhlissa olen livauttanut kreemikakun viipaleen laukkuuni. En siis vaan voi sietää makeaa missään muodossa. Ja juu, nautin elämästä.
Kermakakku käsilaukkuun? Melko omituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen ihminen, joka myös muistaa korostaa sitä, ettei syö ikinä karkkia tai mitään missä on lisättyä sokeria ja lisäksi harrastaa liikuntaa kymmenenä päivänä viikossa.
Joskus häpeillen kyllä tunnustaa paheenaan että saattaa joskus herkutellessaan syödä jopa KOKONAISEN banaanin, mutta tätä toki tapahtuu ainoastaan kaksi kertaa vuodessa jouluna ja juhannuksena.
Sellainen on se karkkia syömätön ihminen.
Minä en syö karkkia koska pyrin syömään terveellisesti ilman lisäaineita.
En koskaan kuuluta sitä kenellekään. Olen hiljainen ja introvertti.
Mutta sinä sen sijaan kuulutat kuinka inhottavia muut ihmiset ovat vaikka sinä et edes heitä ollenkaan tunne ja tunnet tarvetta heitä haukkua ja vähätellä, kategarisoida laatikoihin. Minkälainen ihminen sinä olet??
Juu, samaa mietin, että melkoinen eoäluuloilija sitä kirjoitteli. Antaa olla.
Banaania syövät on ihan hyviä ihmisiä.
Minä en ole aikuisena kovinkaan paljon syönyt KARKKIA. Joskus ostan salmiakkiaskin.
EN ole koskaa tykännyt leivoksista joska niistä tulee vatsa kipeäksi (laktoosi?)
KAikki makea on jotenkin liian äitelää.
Sen sijaa tykkään kylmästä lenkkimakkarasta!
Eli halunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
"ei koskaan" meinaako se ettei koskaan syntymästä saakka vai se että jätti karkit henkisesti 12v vanhoille joskus 25v sitten? Lisää oma määritelmä: ____________________________
Sä et varmaan koskaan saa vastattua mihinkään kysymykseen.😬🤭
Melkoista saivartelua meinaan.
Saatan syödä jos jossain tarjotaan. Vuoden sisään olen ostanut yhden suklaapatukan jonka jaoin.
Ei vaan tee mieli karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset bingottajat ja täydellisyyden tavoittelijat. Lähinnä ulkonäköön kyttääjät. Silti haaveillaan siitä karkista salaa mutta paheksutaan kun muut syö.
Sä varmaan mietit sitäkin, mitä Se elefantti susta ajattelee, kun juoruat täälläkin noin epäluuloisesti.
Tietäisitte mitä ajattelen niistä elefanteista jotka mättää irtokarkkihyllyillä kilokaupalla pussiin "vähän naposteltavaa".
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset bingottajat ja täydellisyyden tavoittelijat. Lähinnä ulkonäköön kyttääjät. Silti haaveillaan siitä karkista salaa mutta paheksutaan kun muut syö.
En siis ole syönyt makeaa kymmeneen vuoteen, kirjoitin. Minua siis ällöttää makeus. En ole Bingottaja(?), täydellisyyden tavoittelija enkä kyttää kilojani. Enkä todellakaan haaveile makeasta, enkä missään tapauksessa paheksu, jos muut makeaa mielivät. Ja lisää edelliseen: en tykkää rasvaisestakaan enkä liiasta suolasta. Enkä syö eläinten sisuskaluja. Repikää vaikka tukka päästänne, näin minulla.
Mun isä ei koskaan syö karkkeja. Viisas koulutettu yliopistomies. Perheen isä. Mökkimies. Vaatimaton seuramies. Hänellä ei ole koskaan ollut hampaissa yhtäkään reikää.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ei tykkää karkista. En lapsenakaan tykännyt. Leivonnaiset, sipsit ja suklaat ovat aina maistuneet, eli ei ole mistään pingottelusta kyse.
Minäkin pidän suklaasta ja lisäksi salmiakista ja näitä menisi kerralla liikaa, jos niitä ostaisin, en osta. Sen sijaan en ole ikinä ymmärtänyt jotain hedelmäkarkkeja, ei niiden maussa ole mitään minua houkuttelevaa. Jotain sipsejä, juustoja, ehkä leivoksiakin syön mielelläni, mutta jotkut hedelmäkumimakeiset, ei kiitos. Makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kymmeneen vuoteen mässyttänyt makeisia enkä muutakaan makeaa; mua ällöttää makeus. Joskus juhlissa olen livauttanut kreemikakun viipaleen laukkuuni. En siis vaan voi sietää makeaa missään muodossa. Ja juu, nautin elämästä.
Kermakakun viipale. Nirhasin palan äklöttävää kreemiä ja ihan niin, sujautin lopun viipaleen käsilaukkuuni.
Itse lopetin karkin syönnin seiskalla, muistaakseni.
Muutin 30v.sitten omaan kämppään ja olen ostanut 2 kertaa salmiakkia ja yhden sipsipussin. Kerran leivoin mustikkapiirakan.
Äitini oli anorektikko ja olen itsekin aina ihaillut laihoja miehiä, Mick Jagger, David Bovie, Ville Valo.
Sanon aina kaikille, että en käytä sokeria terveyssyistä tai suuhygienian takia, mutta todellisuudessa tarkkailen painoani. En syö toki paljon muutakaan.
M49. 183/61
Minä, mutta vain tämä vuosi on mennyt tähän asti ilman karkkia ja suklaata. Syömiseni meni överiksi, joten oli pakko lopettaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Paddington-karhu säilyttänyt marmeladileipää hatussaan ja oliko ne nyt viime kesänä ne jotkut juhlat Englannissa minkä aikaan Elisabet oli vielä hengissä niin hän sanoi säilyttävänsä omaa leipäänsä täällä ja otti sen käsilaukustaan :D
Annika Ollilahan aina kehuskelee miten ei syö sokeria vaan pelkkiä hedelmiä.
Olen 110kg ja en syö karkkia, leivonnaisia, kakkuja, sipsejä. Herkkupäiviä en käytä hyödykseni. Syön aivan liikaa tavallista ruokaa ja liikun liian vähän.
Sellaiset, jotka eivät pidä makeasta. Minä pääsin sokerikoukusta irti, enkä ole syönyt karkkia noin kymmeneen vuoteen. Sokerikoukku on ihan todellinen riippuvuus ja johtuu siitä, että sokerista tulee niin hyvä olo kroppaan. Kun koukusta pääsee irti, niin sokeria ei enää tee mieli ja jos syö vahingossakaan jotain missä on sokeria, niin ensin tulee taivaallinen olo ja sitten alkaa tärisemään ja oksettaa. Siksi en enää syö sokeria. En kuuluttele tästä kellekkään, enkä pidä itseäni parempana ihmisenä, enkä myöskään halveksi niitä ketkä on vielä tuossa koukussa.
Terve ihminen. Karkin syönti on lapsille.
Ankea ja nuiva ihminen, jolle hiilarit ovat dogmaattinen synti.
jokainen saa syödä tai olla syömättä mitä itse haluaa omilla rahoillaan