Minkälainen ihminen ei koskaan syö karkkeja?
Itseään täynnä oleva, vastenmielinen vampyyri, elämälle vieras pingottaja ja suorittaja.
Kommentit (91)
Ehkä joku tiukan linjan vanhoillinen körtti tai lestadiolainen, jolle on sanottu että karkit vievät helvettiin. Ei mikään normaali ihminen ainakaan.
Saan pahoinvointia, huimausta ja heikotusta imelästä, punaisesta lihasta ja soijasta.
Valitsen aina suklaalevyn karkin sijaan.
Ihminen joka ei tykkää karkista. En lapsenakaan tykännyt. Leivonnaiset, sipsit ja suklaat ovat aina maistuneet, eli ei ole mistään pingottelusta kyse.
Täydellinen ihminen, joka myös muistaa korostaa sitä, ettei syö ikinä karkkia tai mitään missä on lisättyä sokeria ja lisäksi harrastaa liikuntaa kymmenenä päivänä viikossa.
Joskus häpeillen kyllä tunnustaa paheenaan että saattaa joskus herkutellessaan syödä jopa KOKONAISEN banaanin, mutta tätä toki tapahtuu ainoastaan kaksi kertaa vuodessa jouluna ja juhannuksena.
Sellainen on se karkkia syömätön ihminen.
Sellainen joka ei välitä karkeista. Minulla karkinsyönti lähes loppui teini-iän jälkeen, sen jälkeen ostin pitkään satunnaisesti, tyyliin pari kertaa vuodessa mutta nyt ei ole tullut moneen vuoteen edes ostettua. Ehkä otan jos joku varta vasten tarjoaa, mutta en aina silloinkaan. Ei vaan tee mieli.
Minä en syö, koska salmiakki ja hedelmäkarkit aiheuttavat mulla migreenejä. Suklaa on onneksi ok (onko suklaa karkkia?)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei välitä karkeista. Minulla karkinsyönti lähes loppui teini-iän jälkeen, sen jälkeen ostin pitkään satunnaisesti, tyyliin pari kertaa vuodessa mutta nyt ei ole tullut moneen vuoteen edes ostettua. Ehkä otan jos joku varta vasten tarjoaa, mutta en aina silloinkaan. Ei vaan tee mieli.
Ja lisätään vielä, että minäkin syön kyllä monia muita herkkuja eli ei ole pingottamisesta kyse.
Kaikki jotka ovat kasvaneet aikuisiksi. Kuten mieheni joka on fitnessurheilija.
No minä olen lihava, mutta makeanhimoa minulla ei ole ollut koskaan. Salmiakinhimo kylläkin joskus. Suolasen ja rasvanhimo on minulla se juttu.
Mä syön yleensä marmeladia, salmiakkia ja suklaata. Lasketaanko ne karkiksi?
Mä tunnen yhden.
Ei syö mitään sokerisia juttuja. Ei karkkia, kakkuja, pullaa, leivoksia, keksejä, jäätelöä tmv.
Syystä että välttelee sokeria (kuin ruttoa).
En tiedä miksi. Ehkä hieman terveysintoilija. Ihan normaalipainoinen liikkuvainen nelikymppinen, mutta tosi tarkka ruuan suhteen. Välttelee sokerin lisäksi myös perunaa, leipää, vaaleita viljoja, rasvaa jne.
Superterveellisistä elintavoistaan huolimatta (tai ehkä juuri niiden vuoksi) on kasvoiltaan hyvin paljon vanhemman näköinen, kun sokeria, perunaa, rasvaa ja leipää syövät ikätoverinsa.
Haluaisin päästä karkin syömisestä eroon. Olen riippuvainen lakritsista ja raikkaista ksylitolipastilleista. Kauppaan mennessäni päätän, että nyt en osta mitään karamelleja, mutta päädyn kuitenkin ostamaan vähintää pari lakumattoa. Olisipa karkinsyöjille jonkinlaisia AA-kerjoja!
Minä. Olen keski-ikäinen lihavuuteen taipuvainen nainen. Mielelläni söisin suklaata, mutta vuosiin en ole enää syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden.
Ei syö mitään sokerisia juttuja. Ei karkkia, kakkuja, pullaa, leivoksia, keksejä, jäätelöä tmv.
En tiedä miksi. Ehkä hieman terveysintoilija. Ihan normaalipainoinen liikkuvainen nelikymppinen, mutta tosi tarkka ruuan suhteen. Välttelee sokerin lisäksi myös perunaa, leipää, vaaleita viljoja, rasvaa jne.
Superterveellisistä elintavoistaan huolimatta (tai ehkä juuri niiden vuoksi) on kasvoiltaan hyvin paljon vanhemman näköinen, kun sokeria, perunaa, rasvaa ja leipää syövät ikätoverinsa.
Sokerin välttelyhän on järkevää, vaikkakin vaikeaa, lähes mahdotonta. Se on tutkitusti koukuttavampaa kuin kokaiini ja yhteydessä esimerkiksi lisääntyneisiin verisuoni- ja sydänongelmiin ja tietysti liikalihavuuteen. Esimerkiksi rasvaa ihmisen kroppa tarvitsee ja sitä on syöty aina, sokeri on turhaa.
Tämä kommentti tulee saamaan miinusääniä, koska jostain syystä ihmiset eivät halua kuulla kenenkään puhuvan pahaa sokerista, vaikkatietävät edellämainitut asiat todeksi.
Mä en syö juuri koskaan. En tajua mitä ideaa niiden sokeristen lisäaineiden vetämisessä on. Syön kylläkin rasvaisia ja suolaisia herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden.
En sanoisi tuota mitenkään terveelliseksi, rasva on välttämätöntä.
Epäinhimillinen epäilemättä.