IS:"Timo Soini vastustaa avoliittoa ja "seksuaalisuus kuuluu vain miehelle ja vaimolle, koska se vain on niin" Missä yhteinen arvopohja kepu ja kokkarit?
"- Mielestäni homoseksuaalit eivät voi mennä naimisiin eivätkä adoptoida lapsia, enkä hyväksy hedelmällisyyshoitoja kuin aviopareille."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000027195.html
"- Paavi opetti, ettei marxismiin ja ateismiin pidä sopeutua. Ajattelin, että tämähän on mainio kaveri."
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tapetaan 10 000 sikiötä vuosittain, abortin nimissö.
Samaan aikaan on monia lapsettomia , jotka haluaisivat adoptiolapsen.
Valtion pitäisi maksaa naisille, että synnyttäisivät ja antaisivat adoptioon.
Kyllä niitä lapsia on adoptioon tarjolla enemmän kuin on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KOSKA SE VAIN ON NIIN! KOSKA VALKOINEN HETEROMIES SANOO NIIN!
:D NI SAATANA. LUOMAKUNNAN KRUUNU PUHUI.
Vau, olen luomakunnan kruunu ollessani valkoinen heteromies, sillä, että olen trans ei ole väliä.
Sori, transeja ei ole olemassa. Valkonen heteromies on tunnetusti OLEVINAAN luomakunnan kruunu. Jos synnyit pojaksi ja olet valkonen, se oli syntymien lottovoitto tässä maailmassa.
Mutta kun kutsut itseäs "transiksi", en tiedä kumpi oot, nainen vai mies.
Mies, joka määritettiin syntymässä tytöksi, passissa lukee nykyään mies ja sellaiseksi minut tulkitaan. Diagnoosi F64 on kyllä ihan tosiasia joka on olemassa. Itseäni lähinnä vaivaannuttaa tuollaiset luomakunnan kruunu-syytökset, kun sellaisena pitää itseään joku prosentti punaniskamiehistä. Toki valkoinen mies on saanut maailmassa aikaan ihan älyttömästi hyvää sen pahan lisäksi, johon myös muut rodut ovat syyllistyneet, muttei se kerro minusta yksilönä mitään.
Eli haluat leikkiä "luomakunnan kruunua", vaikka olet nainen. Säälittävää.
Mikset uskalla olla naisena se mikä olet. Kasvoitko konservatiivisessä perheessä, jossa oli ahtaat roolit tytöille ja pojille..
Joko sulle on muoroiltu tekopenis?Sain olla ns.poikatyttö täysin vapaasti, kuten lähes jokainen länsimaalainen tytöksi määritelty Suomessa. Ei kiinnosta olla mikään luomakunnan kruunu, vaivaannuttaa tuollainen ajattelutapa. Uskaltaisin toki olla nainen, mutta valitettavasti mieleni ja kehoni olivat eri paria. En ole käynyt penisleikkauksessa enkä varmaan käykään, vaikka nykyisin tulokset ovat kuulemma jo yllättävän hyviä.
Ethän sinä olekaan "luomakunnan kruunu", olet nainen.
Luomakunnan kriinuksi sanotaan valkosia heteromiehiä, kun ovat niitä jotka tässä maailmassa laitetaan pyramidin huipulle, ansaitsevat sen tai eivät. Pelkkä ulkokuori riittää, että on hierarkiassa ylempi kuin joku toinen.
Ikävää mutta totta.Niin, paitsi, että olen juurikin ulkokuoreltani valkoinen mies, en tiedä näkyykö se heterous nyt päälle mutta kuitenkin. Se, että olen syntymässä määritetty tytöksi ei näy päälle, eikä sitä täällä pääkaupunkiseudulla kukaan tiedä.
Kuvitelma on vain omassa päässäsi, jos ajattelet että muuta näkevät sut miehenä, vaikka olet nainen.
Ihan sama missä päin asut.Jos olet hetero, pidät siis miehistä, koska sulla on vagina.
Tuntuu vähän että olet aika hukassa itsesi ja termien kanssa.
Tarkoitin pk-seutua vain siinä mielessä, että se on hyvin kaukana kotipaikkakunnastani, jossa taustani tiedetään. Minulla on myös miesfantasioita ja kiitos, että pidät minua silti heterona, koska heteroksi identifioidun.
Sanoit olevasi "heteromies", mutta ethän sä ole mies, joten jos olet hetero, pidät miehsitä.
Vai nytkö sitten kuvittelet olevasi homo, jos fantasioit miehistä, vaikka olet nainen.Pitääkö tilata ambulanssi?
Lähes puolet transmiehistä on homoja, mutta sitähän kaltaisesi vanhus ei osaa hahmottaa.
Vierailija kirjoitti:
Myös Sipilä on näistä asioista samaa mieltä kuin Soini. Hän ei vaan äänestäjien pelossa uskalla sanoa sitä ääneen.
Tässä syy Sille miksi Soini saa olla vapaasti tätä mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KOSKA SE VAIN ON NIIN! KOSKA VALKOINEN HETEROMIES SANOO NIIN!
:D NI SAATANA. LUOMAKUNNAN KRUUNU PUHUI.
Vau, olen luomakunnan kruunu ollessani valkoinen heteromies, sillä, että olen trans ei ole väliä.
Sori, transeja ei ole olemassa. Valkonen heteromies on tunnetusti OLEVINAAN luomakunnan kruunu. Jos synnyit pojaksi ja olet valkonen, se oli syntymien lottovoitto tässä maailmassa.
Mutta kun kutsut itseäs "transiksi", en tiedä kumpi oot, nainen vai mies.
Mies, joka määritettiin syntymässä tytöksi, passissa lukee nykyään mies ja sellaiseksi minut tulkitaan. Diagnoosi F64 on kyllä ihan tosiasia joka on olemassa. Itseäni lähinnä vaivaannuttaa tuollaiset luomakunnan kruunu-syytökset, kun sellaisena pitää itseään joku prosentti punaniskamiehistä. Toki valkoinen mies on saanut maailmassa aikaan ihan älyttömästi hyvää sen pahan lisäksi, johon myös muut rodut ovat syyllistyneet, muttei se kerro minusta yksilönä mitään.
Eli haluat leikkiä "luomakunnan kruunua", vaikka olet nainen. Säälittävää.
Mikset uskalla olla naisena se mikä olet. Kasvoitko konservatiivisessä perheessä, jossa oli ahtaat roolit tytöille ja pojille..
Joko sulle on muoroiltu tekopenis?Sain olla ns.poikatyttö täysin vapaasti, kuten lähes jokainen länsimaalainen tytöksi määritelty Suomessa. Ei kiinnosta olla mikään luomakunnan kruunu, vaivaannuttaa tuollainen ajattelutapa. Uskaltaisin toki olla nainen, mutta valitettavasti mieleni ja kehoni olivat eri paria. En ole käynyt penisleikkauksessa enkä varmaan käykään, vaikka nykyisin tulokset ovat kuulemma jo yllättävän hyviä.
Ethän sinä olekaan "luomakunnan kruunu", olet nainen.
Luomakunnan kriinuksi sanotaan valkosia heteromiehiä, kun ovat niitä jotka tässä maailmassa laitetaan pyramidin huipulle, ansaitsevat sen tai eivät. Pelkkä ulkokuori riittää, että on hierarkiassa ylempi kuin joku toinen.
Ikävää mutta totta.Niin, paitsi, että olen juurikin ulkokuoreltani valkoinen mies, en tiedä näkyykö se heterous nyt päälle mutta kuitenkin. Se, että olen syntymässä määritetty tytöksi ei näy päälle, eikä sitä täällä pääkaupunkiseudulla kukaan tiedä.
Kuvitelma on vain omassa päässäsi, jos ajattelet että muuta näkevät sut miehenä, vaikka olet nainen.
Ihan sama missä päin asut.Jos olet hetero, pidät siis miehistä, koska sulla on vagina.
Tuntuu vähän että olet aika hukassa itsesi ja termien kanssa.
Tarkoitin pk-seutua vain siinä mielessä, että se on hyvin kaukana kotipaikkakunnastani, jossa taustani tiedetään. Minulla on myös miesfantasioita ja kiitos, että pidät minua silti heterona, koska heteroksi identifioidun.
Sanoit olevasi "heteromies", mutta ethän sä ole mies, joten jos olet hetero, pidät miehsitä.
Vai nytkö sitten kuvittelet olevasi homo, jos fantasioit miehistä, vaikka olet nainen.Pitääkö tilata ambulanssi?
Henkilö sanoi identifioituvansa heteroksi. Ja juridisena miehenä hän voisi mennä vaikka kirkossa naimisiin morsiamensa kanssa halutessaan. Kun Pekka ja Pirjo menevät naimisiin, kyllä se ihan heteroliitto on.
Vierailija kirjoitti:
Entäs ehkäisy? Ei Soini ole oikea katolilainen noin pienellä lapsilukumäärällä (2 kpl).
On kuule ihan lapsettomiakin pariskuntia, vaikka eivät käytä ehkäisyä. Tyhmä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vaikuttavaa jos tytär olisi kuollut synnytyksen seuraamuksena?
Eikö uskovaisille aina ole tärkeintä se, että vauva selviytyy? Äidistä viis. Äitihän on syntinen.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tuomitsee avoliitonkin.
Ei kai hän tuomitse, jos toinen osapuoli on 14-vuotias koulutyttö, joka on tullut raskaaksi. Silloin avoliitto on ihan mahtava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Entäs ehkäisy? Ei Soini ole oikea katolilainen noin pienellä lapsilukumäärällä (2 kpl).
No eihän se plösö ole onnistunut kaivamaan katkarapuaan ihran seasta enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se plösö ole onnistunut kaivamaan katkarapuaan ihran seasta enää vuosiin.
Eli olet ollut hänen kanssaan sängyssä?
Kissaeläimet ovat luomakunnan kruunu. Älkää yrittäkö muuta edes väittää.