Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex

Vierailija
05.06.2018 |

Olemme seurustelleet nyt vuoden. Miehen ex katkeroitui miehen löydettyä uuden. Heidän erostaan on kaksi vuotta. Tapasimme siis vuosi heidän eronsa jälkeen. Heillä on yhteinen lapsi. Olen tavannut lapsen useasti. Heillä on nyt viikko-viikko systeemi. Lapsi on nyt ala-aste ikäisenen. Muutimme yhteen viime kuussa. Nyt ex kimpaantui kun kuuli, että yritämme yhteistä lasta. Sain kuulla olevani kodinrikkoja ja muuta mukavaa. Tulen heidän lapsensa kanssa hyvin toimeen. Lapsi on ihana. Ex uhkasi minulle, että hankaloittaa miehen ja lapsen tapailua, jos teemme lapsia. Hän ei kuulemma halua lapselleen sisarpuolia.

Onko tämä normaalia? Mies on valmis taistelemaan lapsensa tapaamisoikeudesta, jos siihen exä päätyy. Tuen miestä. yritämme yhteistä lasta exän uhkailusta huolimatta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vastauksia.. Kyllä se nyt exän päässä viiraa. Viimeinen pisara ilmeisesti että saisitte yhteisen lapsen. Mustasukkainen ja katkera siis. Mies voisi yrittää jutella exänsä kanssa mutta jos ei onnistu niin kannattaa antaa olla ja jos menee niin pitkälle että aikoo vaikeuttaa lapsen näkemistä niin sitten taistelette yhdessä. Et nyt anna sen puuttua noin teidän elämään, sitähän se haluaa.

niin viiraa ja niin viiraa aloittajallakin kun noin lyhyen tuttavuuden jälkeen yritää lasta miehen kanssa, joka on jo yhdelle perheelle kääntänyt selkänsä.

Vierailija
22/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas oletkin saanut kuraa niskaasi kommenteissa!

Vakavasti puhuen näyttää vähän siltä, että miehesi ex ei ole vieläkään ihan toipunut erosta, ja vaikka ehkä on sitä mieltä, että ero on hyvä asia ja sen suhteen kaikki on ok, miehen elämän jatkuminen näin radikaalisti ei sovikaan hänen sielunmaisemaansa. Tuollainen kodinrikkojaksi haukkuminen tuossa vaiheessa ja uhkailu kertoo aika karusti siitä, että ex ei ole ihan käsitellyt jahyväksynyt kaikkia asioita mielessään.

En kuitenkaan olisi kovin huolissani - hän ei todellakaan pysty tuolla perusteella hankaloittamaan miehesi ja hänen lapsensa tapaamisia, kunhan mies on vaan tiukkana oikeudessa (mikäli asia niin pitkälle menee) tai lastenvalvojalla ja puhuu LAPSEN oikeudesta tavata isäänsä. Kas, laki kun tuntee vain sellaisen termin, ja tekee aina hyvän vaikutuksen, että puhuu oikein ilmaisuin.

Ikäväähän tuollainen käytös on ja kertakaikkisen lapsellista, mutta valitettavan yleistä.

Hmmm. miksiköhän kukaa ei ota tätä nyt koivin tosissaan? :D

Vierailija
24/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule niitä hulluja exiä on. Mun miehen ex ilmoitti ihan suoraan mun miehelle että lasta et sitten enää tee koska ne kaikki rahat on pois heidän yhteiseltä lapselta ja miehen vanhemmilta saama mökki kuuluu perinnöksi heidän lapselleennja on epäreilua jos joutuu sen jakamaan puoli sisaruksen kanssa.

Tää ihan tosissaan avas miehenkin silmät kuinka ahne ex oli.

Vierailija
25/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika pian yritätte yhteistä lasta. Olette tunteneet vasta vuoden.

Vierailija
26/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme vastauksia.. Kyllä se nyt exän päässä viiraa. Viimeinen pisara ilmeisesti että saisitte yhteisen lapsen. Mustasukkainen ja katkera siis. Mies voisi yrittää jutella exänsä kanssa mutta jos ei onnistu niin kannattaa antaa olla ja jos menee niin pitkälle että aikoo vaikeuttaa lapsen näkemistä niin sitten taistelette yhdessä. Et nyt anna sen puuttua noin teidän elämään, sitähän se haluaa.

niin viiraa ja niin viiraa aloittajallakin kun noin lyhyen tuttavuuden jälkeen yritää lasta miehen kanssa, joka on jo yhdelle perheelle kääntänyt selkänsä.

Voi luoja. "Yhdelle perheelle kääntänyt selkänsä" toki voi sitä huonossa parisuhteessa olla lapsen takia. Omista tunteista ja hyvinvoinnista viis. Tuon tekstin perusteella isä kyllä hoitaa tehtävänsä. Ei ole LAPSELLE KÄÄNTÄNYT SELKÄÄNSÄ vaikka äidistä onkin eronnut. Sulla varmaan on se kristallipallo kun tiedät miksi ero on tullut.

Vierailija
27/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden olette tunteneet ja jo yrität paksuksi? Joku järki nyt...

Vierailija
28/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaa miten itse parin vuoden päästä suhtaudut, kun oma lapsesi saa sisarpuolen :D

Vierailija
29/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten niin kääntänyt selkänsä? Eli jos on eronnut niin on automaattisesti kääntänyt selkänsä? Ja hoitaa vielä lastaan tasapuolisesti vuoroviikoin exänsä ja ssa, mutta ei kun on kääntänyt perheelle selkänsä. Hohhoijaa. Ja joo, on kyllä nopeaa toimintaa jo uutta lasta yrittää, mutta so what? Jos on tietoinen riskeistä ja valmis kantamaan seuraukset. Ei se 10 vuoden odottelu takaa välttämättä yhtään sen parempaa lopputulosta.

Ja exä on mustis ja epäkypsä. Olisin mahdollisimman vähän tekemisissä ja hoitaisin pakolliset kanssakäymiset etäisen kohteliaasti. Jos tulee jotain uhkailuviestejä niin ne kannattaa säilyttää.

Vierailija
30/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette seurustellee vuoden ja yritätte lasta?! Ei hyvää päivää.

Tuomitsetko kaikki, jotka ei elä sinun tavallasi?

Vierailija
31/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään puolustele miehen entisen rakkaan puolison käytöstä, mutta olemassa oleva lapsi tulisi ottaa huomioon ensin ja antaa hän totutella uuteen elämän tilanteeseen ennen kun aletaan tekemään lisää niitä lapsia. Kuinka hyvin vuodessa ihan oikeasti oppii toisen tuntemaan, jos sitä päivittäistä arkea ei nimeksikään vielä ollut?

Vierailija
32/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asuneet yhdessä vain tovin...Lapsi on juuri saanut äitipuolen ja nyt pitäisi olla jo sopeutumassa uuteen sisarukseen.

Vierailija
33/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään puolustele miehen entisen rakkaan puolison käytöstä, mutta olemassa oleva lapsi tulisi ottaa huomioon ensin ja antaa hän totutella uuteen elämän tilanteeseen ennen kun aletaan tekemään lisää niitä lapsia. Kuinka hyvin vuodessa ihan oikeasti oppii toisen tuntemaan, jos sitä päivittäistä arkea ei nimeksikään vielä ollut?

Olemme viettäneet viimeisen vuoden tiiviisti yhdessä. Viikot, jolloin lapsi ei ole ollut isällään olen viettänyt miehen luona. Viikot, joina lapsi oli isällään olin käymässä lähes päivittäin. Koemme olevamme tarpeeksi valmiita yhteiseen elämään. Miehen lapsen tunteet olen ottanut huomioon, joka käänteessä. Elämme ne viikot, jolloin lapsi meillä on lapsen ehdoilla.

Vierailija
34/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asuneet yhdessä vain tovin...Lapsi on juuri saanut äitipuolen ja nyt pitäisi olla jo sopeutumassa uuteen sisarukseen.

Yeaps, koska oikeassa elämässä eronneet ihmiset odottavat vuosia ennen kuin tekevät lapsia uusien kumppanien kanssa. Hah joo 😂 ehkä unessa

Vierailija
35/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä uhkailuviestit. Hakekaa miehen lapsen lähivanhemmuutta jos entinen alkaa estää tapaamisia, tarvitsette silloin todisteena noita viestejä. Älkää itse estäkö lapsen ja äidin tapaamisia vaan yrittäkää huolehtia että ne onnistuvat.

Vierailija
36/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaampa et tää ap on alun perinkin saanut eron aikaan. Vampannut miehen ja jättää jotain nyt kertomatta.

Vierailija
37/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaampa et tää ap on alun perinkin saanut eron aikaan. Vampannut miehen ja jättää jotain nyt kertomatta.

Koska erot johtuvat aina toisista naisista 😂

Vierailija
38/38 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alunperin heidän eronsa johtui yhteiselon käymisestä hankalaksi. En ollut kuvioissa tuolloin. Tarkkaa syytä en tiedä eikä se minulle kuulukkaan. minun syyksi heidän eriaan on turha tehdä, kun olin itsekkin tuolloin parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan