Hyi tätä +10 asteen keliä.
Sataakin vielä. Brrrrrrrrr! Ei ihmistä ole luotu syksyotukseksi. +30 on taivas!
Kommentit (30)
Mitä valitatte? Vastahan sitä valitettiin helteestä. Nyt on vihdoin kylmä. Saisi vain pysyä jonkin aikaa tämä kylmyys. Valitettavasti helteet ovat tulossa takaisin.
Olen tyytyväinen kun saan käyttää uutta neulomaani villapaitaa hyvillä mielin.
Ja tuulen kanssa tuntuu vielä super kylmälle!
Ihanan viileää ja onneksi on tihkuttanut myös vettä. Luonto kiittää. Siivosin eilen, pesin ikkunat ja verhot ja nyt on mukava röhnöttää sohvalla ja palstailla. Olen lomalla.
Jep. Tää kesä oli tässä. Enää pari viikkoa, niin valoisa aika alkaa taas lyhentyä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tää kesä oli tässä. Enää pari viikkoa, niin valoisa aika alkaa taas lyhentyä.
No mutta päivähän alkaa pidentyä keskellä talvea, eikä se silloin tarkoita, että kesä alkoi. Ei kesä siis lopu vaikka päivä alkaa lyhetä.
Sää on kyllä nyt ihan perseestä, täälläpäin ei edes ollut mikään helle kuin parina päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen kun saan käyttää uutta neulomaani villapaitaa hyvillä mielin.
Eikö syys-huhti riitä?
Täällä Toscanassa on melkein +30 😎
Vierailija kirjoitti:
Ihanan vilpoista. Kunpa koko kesä olisi tällaista.
Samaa mieltä! Olen nauttinut tästä viileydestä. Mukava puuhastella pihalla ja käydä lenkillä ilman että on koko ajan hiki ja tuskanen olo!
Mahtava keli! Onneksi säätiedotus piti paikkansa, johan tässä on kärvistelty saunaoloissa liiankin pitkään. Satanutkin on peräti yhden kerran tuona aikana. Syyssää on se paras sää, ei ole liian kuuma tai liian kylmä. 10-18 astetta, kiitos.