Listataan pieniä ilonaiheita. Mitkä pienet asiat ilahduttavat sinua juuri nyt tällä hetkellä?
Mua ilahduttaa:
-pakastin täynnä Pirkka murkku-, amppari-, koppis- ja leppismehujäitä. 😋
-sään viileneminen, ei ole enää niin tukalan kuuma.
-työillan loppuminen, nyt pääsee kotiin.
-lämmin suihku joka odottaa kotona. 🤗
Kommentit (53)
Ärsyttää kun olette niin tekoiloisia! Vai muka joku viileä ilma, uusi hammasharja, viltin alla löhöily ja muu paska voi teitä muka ilahduttaa :DDD Haistakaa paskaa kaikki!!!
Ihana tuuli! Pyykit kuivuu hetkessä
pihalla😊
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun olette niin tekoiloisia! Vai muka joku viileä ilma, uusi hammasharja, viltin alla löhöily ja muu paska voi teitä muka ilahduttaa :DDD Haistakaa paskaa kaikki!!!
Mua ilahdutti ja hymyilytti tämä ankeuttaja:)
Vierailija kirjoitti:
Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Mikä sinua sitten ilahduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Mikä sinua sitten ilahduttaa?
Kun olis paljon rahaa niin muuta asioita en tartte
Katselen lemmikkirottiani.
Ne ovat kaikki kolme nukkumassa yhdessä läjässä vieressäni olevassa häkissä. Hauskoja poikia nuo, pullerot posket lysyssä ja hännät samaan suuntaan. Välillä kuuluu semmoista kurnuttavaa ääntä kun joku kääntää kylkeä ja protestoi veljelleen.
Ja jos minä liikun, kolme silmäparia raottaa luomiaan laiskasti: "ihminen se siellä liikkuu, antaispa herkkuja"....
Olipa maistuva lounas! Tein itse perunamuussia ja tuolla toisessa ketjussa moitittua perinteistä murukastiketta äidin reseptiä hiukan jalostaen. Lisänä kourallinen luumutomaatteja ja iso kasa avomaankurkkuviipaleita. Oli niin maukasta, että piti jopa hiukan santsata! Ruokaa riittää vielä huomisellekin lounaalle. Pieni ilonaihe sekin, kun en ole mikään kokkikolmonen, enkä edes viitonen.
Viileä sää <3 Ihan eri tavalla energiaa tehdä juttuja. Ja aamulla herääkin, kun on nukkunut hyvin :)!
Sain uudet silmälasit ja symppis kollega laittoi viestin, ettei ollut ehtinyt sanoa mitään, kun kävelin ohi, mutta että lasit sopivat mulle hyvin. :)
Mies ostaa tänään lidlistä kinkku juusto croissantteja <3
Lämmin toukukuu. Ja vaikka minullakin on koira ( ilonaihe sekin) niin tykkäämme molemmat lämpimästä säästä. Koirani on jo vanha ja nauttii kun saa lämmitellä auringossa, vaikka tietysti huolehdin ettei ota liikaa aurinkoa :) Uudet jäätelömaut ja vanhat suosikit. Muuten elämä on aika kurjaa tällä hetkellä. Haluaisin myös tietää onko eräs ihminen enää elossa siellä tuhansien kilometrien takana, mutta en saa enää häneen yhteyttä ja viimeksi oli puheessa sellaista asiaa mikä teki huolestuneeksi. Toivon vaan, että saisin jonkin selvityksen asiaan.
Voi raasu tätä yhtä ketjun löytänyttä ankeuttajaa. Miettikää miten kurjaa kun iloa ei voi saada lottovoittoa pienemmistä asioista. No, ehkä edes pientä mielihyvää tuotti muiden ilonaiheiden alapeukuttaminen 😊 Iloisempia aikoja sinullekin 😊
Wa-viesti rakkaalta....