Listataan pieniä ilonaiheita. Mitkä pienet asiat ilahduttavat sinua juuri nyt tällä hetkellä?
Mua ilahduttaa:
-pakastin täynnä Pirkka murkku-, amppari-, koppis- ja leppismehujäitä. 😋
-sään viileneminen, ei ole enää niin tukalan kuuma.
-työillan loppuminen, nyt pääsee kotiin.
-lämmin suihku joka odottaa kotona. 🤗
Kommentit (53)
Mies paijasi ja suukotti spontaanisti äsken.
Myrsky riipii puita, enkä mistään hinnasta tahtoisi olla ulkona, mutta tuulen ääni avonaisesta ikkunasta on mitä rauhoittavinta kuultavaa. Olen pessyt pyykkiä ja laittanut hyvää ruokaa, kodistakin tuli siisti pienellä aamuisella järjestelyllä. Hyvä, rauhallinen vapaapäivä.
Jäätee, hyvä kirja, avoimesta ikkunasta kantautuva linnunlaulu ja valoisa ilta :)
Ihana ja lihava kissamme tuli taas makaamaan näppiksen ja näytön väliin.
Tässä maassa ei ole niitä tulijoita, kun ei ole sosiaaliturvaakaan juuri.
Ulkona on vielä valoisaa.
Pakastimessa on superhyviä suklaajädepuikkoja.
Lähdin epämieluisasta työpaikasta, helpottunut olo 😊
Kova tuuli ulkona, minä sisällä lämpimässä viltin alla villasukat jalassa, mies on kotona ja kissa pyörii tässä vieressä <3
Ajatus siitä, että lähipäivinä on varmaan seksiä.
Koululaisella mukava kesälomapäivä kotona hyvän kaverin seurassa.
Sain juuri myytyä muutaman lapselta pieneksi jääneen vaatteen Tori.fi:ssä.
Jee, nyt mut tekee iloiseksi kun nään miten paljon mun aloitus on saanu yläpeukkuja. 👍 Kiitos!
Ja äsken mut teki iloiseksi kunnollinen asfaltoitu pyörätie joka ulottui työpaikalta melkein kotipihalle saakka. Olipas ihana rullailla pyörällä tasaista tietä eteenpäin. ☺️ Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja lihava kissamme tuli taas makaamaan näppiksen ja näytön väliin.
Tässä maassa ei ole niitä tulijoita, kun ei ole sosiaaliturvaakaan juuri.
Ulkona on vielä valoisaa.
Pakastimessa on superhyviä suklaajädepuikkoja.
Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Yritin kovasti miettiä, mutta en keksinyt yhtäkään. Pienet ilot on kadonneet minun elämästäni. Lapset on kuitenkin suuri ilo.
Eikö edes pehmoinen sohva? Puhdas vessan peili ilman roiskeita? Uusi hammasharja? Se voi olla ihan miten pieni asia vaan mikä tekee iloiseksi.
Mut teki muuten iloiseksi tänään myös juuri tuo uusi hammasharja. En meinannut ensin löytää kaupasta tietynlaista, mutta sitten löysinkin. Ap
- 14 työpäivää ennen kesälomaa ja pääsen pois suomesta
- Rakkaan koirani syntymäpäivä huomenna ❤️
Lämmin suihku ja puhtaat vaatteet päälle.
Lähden ruokakauppaan ja lompakossa on rahaa.
Kahvi.
Vieressä köllöttävä passelinpulska ja lämpöinen vaimo.
Keväinen luonto.
Kohta lähden töihin kun olen voimaantunut rouvan taputtelusta.
Itselleni tilaamani pieni synttärilahja on juuri saapunut postiin ja mies hakee sen mulle illalla. Puutarhaan viikonloppuna ostettu pihakeinu; oi että on ollut kiva istua siinä ja nauttia auringosta. Kolmevuotiaan höpöttelyt ilahduttavat päivittäin. Se kun lopulta sain poistettua profiilini somesta. Miehen saama ylennys ja palkankorotus (tämä jo aika iso juttu tosin).
Ilo siitä, miten suloinen ja mahtava tyyppi vauvani onkaan. Oikeasti ihan valtavan suuri ilonaihe.
Erään ihanan ihmisen puhelu eilen illalla.
Sähköä tulee taas