Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kohottaa omaa itsetuntoa? (viehättävä nainen miehen työpaikalla)

Vierailija
04.06.2018 |

Olen ajautunut ihan pohjamutiin itsetuntoni kanssa. Minulla on jo jonkin aika ollut jonkinasteinen ikäkriisi (kolmenkympin kriisi iski näin 34-vuotiaana), ja samanaikaisesti mieheni työpaikalle ilmestyi kollega, joka on minun silmissäni täydellinen nainen. Nuori, älykäs lakinainen, uskomattoman kaunis ja hoikka. Sinkku tietenkin, ja yksinkertaisesti suloinen. Ystävällinen ja lämmin. Olisi nyt edes hiukan ylimielinen, niin kestäisin paremmin :D

Olen aina yrittänyt välttää mustasukkaisuutta ja kateutta, sillä ne ovat turhia tunteita. Nyt en vaan pääse tästä. Vertaan itseäni tähän naiseen, ja huomaan tällaisia eroavaisuuksia: olen häntä melkein 10 vuotta vanhempi, varmaan 20 kiloa painavampi, menestykseni työelämässä on vaatimattomampi, ja olen melkoinen harmaahiiri kaikin tavoin. Minäkin olen yliopiston käynyt, mutta työllistymisen vaikeus on saanut minut enemmän häpeämään kuin olemaan ylpeä humanistisen alan tutkinnostani. En ole työtön kuitenkaan, mutta en siellä mihin olisin halunnut päästä.

Huomaan joka päivä peiliin katsoessani, että olen vanhentunut. Elämän kiireet ja stressi saa minut näyttämään uskomattoman väsyneeltä, silmien alla on tummat varjot ja viime vuosien tuomien lisäkilojen vaikutus näkyy pulskistuneissa poskissa (muusta kropasta puhumattakaan). En pidä siitä miltä näytän.

En ole eläissäni ollut tällaisessa tilanteessa. Olen samanaikaisesti tyytymätön itseeni ja mustasukkainen naiselle, joka viettää niin paljon aikaa mieheni kanssa. Mies ei ole siis tehnyt tai sanonut yhtään mitään mikä oikeuttaisi mustasukkaisuuden, mutta jostain syystä tästä naisesta on tullut minulle kipeä kohta sen jälkeen kun tapasin hänet eräissä firman juhlissa, ja tunnen piston joka kerta kun mies mainitsee hänet töistä kertoessaan.

En edes tiedä miten kuvailisin tilannetta tarkemmin. On vain kokonaisvaltaisesti niin kurja olo. Olen yrittänyt mm. laihdutella itsetunnon palauttamiseksi, mutta kaiken muun päälle olen joutunut huomaamaan että sekään ei ole niin helppoa kuin ennen. Tässä sitä siis ollaan, 15 kiloa ylipainoisena kesän kynnyksellä.

Onko kellään tarjota lohdun sanoja, tai jotain muuta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen ja liikunta, uudet vaatteet ja pienet jutut kuten kampaajalla käynti, kulmien kestovärjäys, uusi harrastus

Nyt täytyy kyllä kerätä tarmoa. Olen kyllä tietoinen siitäkin, että liikunta lähentää minua ja miestä. Olen aikamoinen sohvaperuna, mutta hän on heti mukana jos ehdotan jotain urheilullista. Olemme ajoittain mm. pyöräilleet paljon yhdessä, ja mikä olisi hauskempaa nyt kesällä. Siinä samalla voi jutella työasioista ja kaikesta muusta, jolloin mieli kevenee. Pitää panna heti toimeksi!! (tai siis heti huomenna :D )

ap

Oikea asenne! Kunto kohenee ja parisuhde paranee. Vaikutat huipputyypiltä ap! Puhut nätisti miehestäsi sekä myös naisesta jota kohtaan tunnet alemmuutta. Monella menisi haukkumiseksi.

Vierailija
42/44 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman ikäinen kuin sinä, ja oma pelitaktiikkani on pitää itseni oman ikäluokkani huippukunnossa :D Juoksen, treenaan, olen pirteä ja positiivinen. Kilpailussa en pärjää mitenkään näille 10-15 vuotta nuoremmille mimmeille, mutta heitä vastaan en kilpailekaan. Perheenäiti-kategoria on minua varten, ja siellä keikun huipulla.

Lisäksi en ripusta omaa onneani millään tavalla mieheni varaan. Miehen arviot minusta ovat vain hänen ajatuksiaan. Tiedän olevani hyvä tyyppi ilman että mies tykkää tai kehuu. Mies ja seksi on oikeastaan kiva lisäbonus muuten hyvässä elämässäni.

Nyt vaan tekemään kovasti töitä oman elämän eteen, ei niin että "miten saisin miehen pitämään minusta", vaan niin että mitkä asiat tekevät sinusta onnellisen ja hyvävointisen. Onnellista, iloista ja itseensä tyytyväistä ihmistä on helppo haluta ja rakastaa.

Tsemppiä! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma itsetunto parantunut valtavasti kun aloin urheilla =kroppa kiinteytynyt ja vaateet istuu paremmin =uskallan ostaa kivempia vaatteita kuin ennen käytin. Suosittelen kaikille. Muutokset on tapahtunut hitaasti kahdessa vuodessa mutta olen nykyään tosi tyytyväinen omaan vartaloon ja olen paljon vähemmän mustasukkainen kuin ennen koska itsetunto niin hyvä.

Vierailija
44/44 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tänne ikinä mitään kirjoittele mut mun täytyy tulla myös sanomaan että ap, vaikutat ihanalta ja sympaattisesta :)

Mitä jos kertoisit sun miehelle miltä susta tuntuu?

”Hei, sun työpaikalle on tullut kaunis naiskollega ja mua ahdistaa että mitä jos sä ihastut tai vertaat mua siihen?”