Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla on ärsyttävä ongelma onko tälle ratkaisua?

Vierailija
04.06.2018 |

Siis yksinkertaisesti en osaa nukkua verhot kiinni edes KESÄLLÄ. Ne vaan on pakko olla auki. Oli talvi tai kesä. Ihan pakko. Jos laitan ne kiinni niin uni ei tule sitten kirveelläkään. Ei sitten millään. Jos pidän auki ei mitää ongelmaa mutta näin kesällä ongelmani kurjempi. Esim. se että valoa on enemmän, samalla tuntuu kuin olisin teatteri lavalla omassa makkarissani. Kaikki näkee. Mutta jos laitan verhot kiinni, uni ei vaan tule, pyörin sängyssä tuhatta ja sataa. Ja mietin kaikkea aivan typerää. Mielikuvitus laukkaa liikaa varsinkin jos olen katsonut jotain kamalaa elokuvaa tai jotain muuta hirveetä lukenu lehestä.

toinen ongelmani, jos vaikka esim laitan vaikkapa hajuvesipurkin väärään paikkaan, niin olen aivan varma että jotain kamalaa tapahtuu omalle miehelle tai jollekkin muulle läheiselle. Mun on siis sata kertaa siirrettävä sitä purkkia ettei niin käy. Minun on siis pidettävä kaikki tavarat mahdollisimman samassa järjestyksessä ettei mitään kamalaa käy. Kahvinkeitin, hellat on tarkistettava monta kertaa ettei tulipaloa tule.

mutta tosiaan tuo eka ongelmani on kaikista ärsyttävin kesäisin. Mikä minua oikein vaivaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ocd

Vierailija
2/4 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile verhojen kanssa ohuita verhoja, jotka päästää valoa läpi, mutta estää suoran näkyvyyden.

Noiden pakkoajatusten ja -oireiden kanssa tarvitsisit terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile verhojen kanssa ohuita verhoja, jotka päästää valoa läpi, mutta estää suoran näkyvyyden.

Noiden pakkoajatusten ja -oireiden kanssa tarvitsisit terapiaa.

ok, olen miettinyt tuota terapeutti juttua itekin jo.

Vierailija
4/4 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuaki ahistaa jos verhot kiinni ja tulee liian pimeetä/synkkää, mielikuvitus alkaa laukkaa. Jätänki aina jonkun verhoista raollee (tai no siis sälekaihtimet). Mutta päivällä kun on tosi valoisaa, nii laitan kiinni. Mutta nuo sun tavaroiden yms siirtelyt ja tarkistamiset viittaa OCD:hen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän