Kehuvatko teidän miehet teitä koskaan?
Onko normaalia, että mies ei koskaan kehu. Haukkuja vain aina. Idiootti, tyhmä..
Kommentit (29)
Mies ei oikeastaan _kehu_ _minua_ koskaan. Joskus sanoo että kiitos kun hoidit asian x tai että että ruoka on hyvää, mutta hän ei koskaan kehu minua ihmisenä, ja nämä muutkin on harvinaisia. Mies ei vain viljele sanoja yhtään enempää kuin pakko. Silti hän on ihminen jonka seurassa on ollut täydellisen rakastettu, hyväksytty, arvostettu, kunnioittavasti kohdeltu olo. Niin kuin joku sanoi, ei ne sanat vain teot <3 Ikinä ei ole myöskään puhunut mulle rumasti, haukkunut tai yrittänyt tahallisesti sivaltaa sanalla.
Uusi tuttavuus kehuu kuinka mukava olen, tykkää vartalostani ja isoista rinnoistani sekä tiukasta pimpistäni.
Vierailija kirjoitti:
Kehuvatko naiset miehiään? En ole juuri kuullut.
Kyllä me kehumme kumpikin toisiamme, lähinnä keskenämme mutta myös muiden kuullen. Ja passaamme ja paijaamme. Olemme molemmat toisella kierroksella ja nyt haluaa välttää ne ensimmäisen liiton ongelmat: puhumattomuuden, huomioimisen puutteen ja negatiivisuuden, kumpikin kärsimme niistä edellisissä suhteissa.
Tuo nimittely suhteessa on poikkeuksetta huonoa itsetuntoa. Pitää saada toista nujerrettua, jotta itse olisi mahtavampi. Jos hän ei voi nähdä sinua ihanana ja saada sinulle sitä tuettua oloa mikä parisuhteessa pitäisi olla, niin sinun täytyy hakea muutosta. Itsestään tilanne ei muutu.
Tai no, meillä muuttui lähes itsestään miehen syrjähypyn seurauksena. Hän sitten sanojensa mukaan "huomasi miten korvaamaton olen". Mutta miksi enää tässä vaiheessa uskoisin hyviä sanoja, miehen suusta joka ei osoittautunut luottamuksen arvoiseksi? Saa harjoitella kehujaan, mutta minä uskon tasan sen verran kuin uskoin kun hän sanoi että olen hölmö, vainoharhainen hullu, ennenkuin todisteet tippuivat syliin.
Ei ole koskaan kehunut. Arvostelee vain ja huutaa vihaisena. Ollaan oltu naimisissa 30 vuotta. Aika paha olo on.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kehuu ja kiittää enemmän tekojen kautta ja minä sanoilla, mutta olemme opetelleet ymmärtämään ja käyttämään toistemme kieltä. Mies on opetellut sanomaan kehuja ääneen ja minä olen opetellut ymmärtämään, että miehen kosketus tarkoittaa esim. "sulla on kiva peppu". Minä olen opetellut koskettamaan ja tekemään pieniä arkisia palveluksia ja hyväksynyt sen, että miehelle ne merkitsevät enemmän kuin sanalliset rakkaudenosoitukset.
Aliarvostettu postaus
Kehuu lähinnä mun hiuksia, kyllä joskus muutenkin kroppaa, silmiä, sanoo nätiksi ym. mut jotenkin tukkaan ne kehut kauheesti keskittyy. Olen joskus miettinyt että jos leikkais hiukset kehuisko tuo enää ollenkaan. Ehdottelee kampauksia, harjaa mun tukkaa ja letittää. Hassu mies. Kai sillä jonkinsortin pitkätukkafetissi on. Eipä se kyllä haittaakaan, mukavalta vaan tuntuu kun huomioidaan. Mä yritän muistaa myös kehua häntä :)
Näinhän se valitettavan usein menee. Hienoa, että joku nainen sen myös myöntää.