Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehuvatko teidän miehet teitä koskaan?

Vierailija
04.06.2018 |

Onko normaalia, että mies ei koskaan kehu. Haukkuja vain aina. Idiootti, tyhmä..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kehuu. Lähes päivittäin, vähintään viikoittain. Haukkunut ei ole kertaakaan

Vierailija
2/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, ei myöskään hauku. Tasaisen välinpitämätön. Ei myöskään jaksa kuunnella. Eikä ole kiinnostunut minusta muutenkaan. Pitkän parisuhteen iloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies kehuu, sillä olen ihana.

Vierailija
4/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ja pyrkii tekemään joka päivä jotain hyvää minun eteen.

Vierailija
5/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi kovin väärässä ole jos olet pitkääkin tuollaisessa suhteessa ollut.

Vierailija
6/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kehuu, samoin minä häntä. Minkälaisia kehuja tarkoitat?

Vierailija
7/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu päivittäin. Niin se kuuluisi olla eikä nyt ainakaan niin, että kehujen sijaan haukkuu. Ei sellaista suhdetta kannata jatkaa, jossa ei saa kokea olevansa arvostettu ja rakastettu. Päästä irti tuollaisesta.

Vierailija
8/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sanat vaan teot. Mutta jos ne vähät sanat on vain haukkumista voisit kysyä itseltäsi miksi koirat nuolevat pallejaan.

Vierailija
9/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Joskus suhteen alkuaikoina taisi muutaman kerran kehaista ulkonäköä ja siihen se sitten jäi.

Vierailija
10/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu lähes päivittäin :) mä vähän harvemmin miestä, mut oon kovasti yrittäny tsempata, et sanon myös aina ääneen ne hyvät ajatukset

Vierailija
11/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin kehuu/sanoo jotain pientä positiivista kommenttia tyyliin "ihanaa kun kävit kaupassa", "tuo on kiva paita näyttää hyvältä" tms. Olen myös sitä mieltä että teot merkkaa enemmän kuin sanat, mutta nuo kaksi eivät kuitenkaan sulje toisiaan pois. Varmasti jokaisen mieltä piristää kuulla kivoja juttuja puolisolta, minäkin kehun miestä aina kun siihen on aihetta. En voisi olla suhteessa jossa toiselta kuulisi aina vain negatiivista kuittailua.

Vierailija
12/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ja ylistää. Sanoo ihanaksi. Oikein todella ihmetellen miten olenkin niin ihana.

Edellisestä tuli ex osittain siksi että hän ei koskaan päästänyt suustaan kauniita sanoja ja jaksoin niitä kyllä pyytää ja kehua häntä.

Nyt olen todella onnellinen kun kumppani arvostaa paljon ja on aivan hulluna muhun. Tosin ei vielä ihan viittäkään vuotta olla oltu etten tiedä sitten pysyykö tämä näin hyvänä. Ainakin kovasti panostamme tähän suhteeseen.

Vierailija
13/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ap ihan oikeasti suhteesta jos se on tuollaista, sinulla on vain yksi elämä eikä sen tarkoitus ole toimia kenenkään heikkoitsetuntoiset yrjöämpärinä: suojele ja kunnioita itseäsi, olet oman elämäsi tärkein ihminen. Meillä ei avioliitossa toisiamme haukuta, riidan yhteydessä voidaan puolin ja toisin möläyttää jotain tyhmää jota sitten kadutaan kun mieli on rauhoittunut ja pyydetään vilpittömästi anteeksi.

Muista ap, että ennemmin yksin kuin huonossa parisuhteessa!

Vierailija
14/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehuu päivittäin. Tosin muistaa kyllä riidellessä joskus haukkuakin, mutta ei koskaan pahasti ja se on aika harvinaista. Aika tavallista ja inhimillistä uskoisin. Pääasiassa kehuu kyllä paljon enemmän ja muistaa aina merkkipäivinä ja joskus ihan muulloinkin.

Vierailija
15/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanoo "no nyt sää ostit sitä oikeeta kaljaa". Ihan kiva.

On alkanut hifistellä.

Vierailija
16/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei kehunut, arvosteli senkin edestä. Lopulta masennuin ja ainoa vaihtoehto oli lähteä. Että kyllä se kuluttavaksi kävi, kun ei koskaan mitään kaunista sanaa ansainnut.

Vierailija
17/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta eksiään muistaa minulle aina kehua! Onkin kohta kyllä entinen mies.

Vierailija
18/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehuu ja kiittää enemmän tekojen kautta ja minä sanoilla, mutta olemme opetelleet ymmärtämään ja käyttämään toistemme kieltä. Mies on opetellut sanomaan kehuja ääneen ja minä olen opetellut ymmärtämään, että miehen kosketus tarkoittaa esim. "sulla on kiva peppu". Minä olen opetellut koskettamaan ja tekemään pieniä arkisia palveluksia ja hyväksynyt sen, että miehelle ne merkitsevät enemmän kuin sanalliset rakkaudenosoitukset.

Vierailija
19/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa että ei koskaan kehu, mutta todella harvoin. Esim. ruokaa saattaa pari kertaa vuodessa kehua. Ei myöskään hauku. Olen yrittänyt näyttää mallia kehumisesta, mutta ei näytä tuottavan tulosta.

Vierailija
20/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuvatko naiset miehiään? En ole juuri kuullut.