Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ulkomaanmaksun palvelumaksu otetaan tililtä?

Vierailija
04.06.2018 |

Olen tilannut EU-alueen ulkopuolelta huhtikuussa tavaraa, mutta palvelumaksua ei ole vieläkään veloitettu tililtäni. Viimeksi kun tilasin, 2kk päästä maksusta tililtä veloitettiin tuo palvelumaksu.

Ihmettelen nyt, että koska se mahtaa mennä, kun vieläkään ei ole mennyt. Pankkina OP. Luin heidän sivuiltaan ulkomaanmaksusta, että kertyneitä OP-bonuksia käytetään ulkomaanmaksun palvelumaksuihin. Mistä noita bonuksia sitten kertyy ja mistä näen ne? Minulle ei tietääkseni ole tuollaisia kertynyt, ainakaan en koskaan ole huomannut tuollaista seurata. Vaikka niitä minulla olisi ja niillä kuitattaisiin tuo palvelumaksu, siitähän tulisi minulle ilmoitus?

Eikös järjestelmän pitäisi automaattisesti laskuttaa minulta se palvelumaksu, vai laitetaanko se manuaalisesti toimistolta maksuun? Ettei voi olla unohduksesta kyse?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän kysyä sieltä pankista?

Vierailija
5/5 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen yrittänyt kysyä pankista, mutta numerosta en saa ketään kiinni enkä aio maksaa itseäni kipeäksi jonottaessani siellä, chatissa sama homma, joten laitoin viestiä verkkopankista asiasta, mutta ajattelin nyt kysyä täältäkin asiaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi