Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nirso miesten suhteen, mitä tehdä?

Vierailija
04.06.2018 |

Miten te muut nirsot naiset olette löytäneet miehen? Vai oletteko vain tyytyneet johonkin mieheen ettei tarvitse olla yksin? En voi miesmaulleni mitään ja toivon että voisin kiinnostua miehestä kuin miehestä mutta ei :( Tuntuu vain hirveältä ajatukselta etten koskaan löydä ketään oman nirsouteni vuoksi. En osaa enkä kyllä haluakaan tyytyä johonkin äijään vain siksi että mulla olisi joku mutta yksinäisyys on välillä raastavaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla nirso? Onko sinulla luettelo ehdoista, mitkä miehen tarvii täyttää (pituus, hiusten väri tms) vai odotatko, että natsaa? En voisi ollla miehen kanssa, johon en ihastuisi. Ihastumiseni taas ei liity mihinkään noihin ulkoisiin asioihin, joissain vain on sitä jotain mikä juuri minua (muttei sisartani tai parasta ystävääni puhuttelee ja viehättää.

Jos odotat tunnetta, et ole nirso.

Miehen tulee olla pidempi kuin minä. Viimeisen viiden vuoden sisällä olen ollut ihastunut neljään mieheen ja kaksi heistä oli 180-185 cm, kaksi heistä 170-175 cm. Hiusten värillä ei väliä mutta en muista koskaan olleeni ihastunut mieheen jolla on lyhet ns perus miesten hiukset. Kaikilla ihastuksillani on ollut normaalia "miestukkaa" pidemmät hiukset. Jostain syystä muhun iskee vain pitkät/kiharat hiukset miehellä. Tietenkin haluan myös että meidän välillä on kemiaa, vaikka mies olisi kuinka täydellinen ulkoisesti, jos kemiaa ei ole ja luonne ei iske, en kiinnostu. Ap

Vierailija
22/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi miesmaulleni mitään...

Tietenkin voit. Minä olen tehnyt naismaulleni paljonkin. Muuten olisin yksin, koska en tietenkään keskiluokkalaisena nelikymppisenä enää voi saada 23v salimimmiä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3186041/parisuhteessa-oleva-mies-oletko…

Eikö tuo ketju edennyt haluamaasi suuntaan, kun piti yrittää uudeestaan samoja jankutuksia tässä ketjussa?

Katos, AV:n naiset taas halunneet hattaroida, ja sitten itkeneet, kun joku tuo realismia kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin täysin välinpitämätön miesten suhteen, eikä ne kiinnostaneet kaveruutta enemmän missään suhteessa. Keskityin täysillä omaan elämään ja opiskeluun. Aina tuntui, että pariskin suhde olisi hidaste ja kiviriippa. Enkä myöskään kaivannut mitään tunnesotkuja, joissa kaverit velloi. Itse pidin useimpia miehiä jopa todella tyhminä. Sitten tapasin tyypin, joka yllätti älykkyydellään ja myönteisyydellään. Pikkuhiljaa päädyttiin intiimiin kanssakäymiseen ja siltä tieltä ei ollut paluuta. En ollut mielestäni nirso, pariutuminen ei vaan kiinnostanut pätkääkään ennenkuin se oikea tuli vastaan.

Vierailija
24/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirsoilu loppuu kun tajuat, ettet ole mitenkään erikoinen. Parempi ennemmin kuin keski-ikäisenä.

En pidä itseäni millään tavalla erikoisena. En ole koskaan pitänyt. Jos tuntisit minut, tietäisit että olen viimeinen ihminen maailmassa joka pitää itseään millään tavalla erikoisena. Ap

Vierailija
25/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet vaan sänkyyn jonkun ei niin kiinnostavan miehen kanssa. Kyllä sinä ajan mukaan sitten totut häneen. Kyllähän ne intiassakin tottuu niitten järjestetyissä avioliitoissa ja ne toimivat myös paremmin kuin suomalaiset liitot.

Valitse sitten joku kiva kiltti uskollinen mies eikä mitään pelimiestä joks pettää ja jättää. Muista myös että suomalaisena naisena oot takuulla sitä samaa laatua kuin noi miehet jotka eivät kiinnosta. Harva nainen täällä kun on kaunis, mistään mukavasta nyt puhumattakaan.

Vierailija
26/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirsoilu loppuu kun tajuat, ettet ole mitenkään erikoinen. Parempi ennemmin kuin keski-ikäisenä.

En pidä itseäni millään tavalla erikoisena. En ole koskaan pitänyt. Jos tuntisit minut, tietäisit että olen viimeinen ihminen maailmassa joka pitää itseään millään tavalla erikoisena. Ap

Tutustut vaan miehiin kaverimielessä. Naiset kun yleensä ihastuvat tuttuihin miehiin eikä niihin jotka ovat pelkkiä tuntemattomia naamoja.

Vierailija
27/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös aika nirso ja uskon että tulen jäämään yksin. Harvoin tapaan sellaista miestä, joka herättää itsessäni mitään tunteita. Haluan, että mies MIES isolla M:llä eikä tuollaisia usein tule vastaan vaan useimmat on sellaisia, että koska olen nätti nainen niin alkavat mielistellä minua ja käyttäytyä jotenkin erilailla minua kohtaan, ja se on niin helvetin inhottavaa. Tulee sellainen olo että koko mies on ihan feikki.

Harvoin tapaan sellaisia miehiä, jotka näkisivät minut ihan ihmisenä,enkä asettaisi minua heti johonkin alustalle...niinpä olen mieluummin yksin

Vierailija
28/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet vaan sänkyyn jonkun ei niin kiinnostavan miehen kanssa. Kyllä sinä ajan mukaan sitten totut häneen. Kyllähän ne intiassakin tottuu niitten järjestetyissä avioliitoissa ja ne toimivat myös paremmin kuin suomalaiset liitot.

Valitse sitten joku kiva kiltti uskollinen mies eikä mitään pelimiestä joks pettää ja jättää. Muista myös että suomalaisena naisena oot takuulla sitä samaa laatua kuin noi miehet jotka eivät kiinnosta. Harva nainen täällä kun on kaunis, mistään mukavasta nyt puhumattakaan.

En pystyisi harrastamaan seksiä miehen kanssa joka ei ole mun silmään hyvännäköinen. Ja nimenomaan en halua tottua keneenkään. Enkä tyytyä. Ap

Vierailija
29/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi harrastamaan seksiä miehen kanssa joka ei ole mun silmään hyvännäköinen. Ja nimenomaan en halua tottua keneenkään. Enkä tyytyä. Ap

No sitten olet päättänyt olla tekemättä mitään nirsoutesi suhteen, miksi teit ketjun?

Vierailija
30/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä kuitenkin ymmärrät että päässäsi viiraa kun tänne ketjun laitoit? Mitä siinä nyt on niiin paha jos joutuu tottumaan tai tyytymään johonkin? Niinhän 90% naisista ja 99% miehistä joutuu tekemään kun harva nyt on joku semikaunis kiira korpi tai komea lihaksikas miljonääri julkkis 185cm+ robin joka voi tanssia sisään ja suoraan itse valita kenet tahansa haluaa.

Vierailija
31/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä kuitenkin ymmärrät että päässäsi viiraa kun tänne ketjun laitoit? Mitä siinä nyt on niiin paha jos joutuu tottumaan tai tyytymään johonkin? Niinhän 90% naisista ja 99% miehistä joutuu tekemään kun harva nyt on joku semikaunis kiira korpi tai komea lihaksikas miljonääri julkkis 185cm+ robin joka voi tanssia sisään ja suoraan itse valita kenet tahansa haluaa.

Sitten olen loppuelämäni yksin. Parisuhde on yksi sellainen asia jonka suhteen en suostu tyytymään sellaiseen mitä en oikeasti halua joten... näillä mennään. Satunnaisia seksisuhteita ja niistä saan sen läheisyyden mitä saan ja se riittäköön. Ap

Vierailija
32/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaikille chanssi. Voihan se työtön karjalalippiskin voittaa lotossa ja tarjota luksuselämän. Lisäks jos se tulee uskoon ja lopettaa ryyppäämisen, niin saatat innostua jopa tekemään karjalamiehen kanssa lapsia.