Koiraverotus korkeammaksi
Koiran omistaminen pitäisi laittaa kunnolla verolliseksi, sillä koirista on niin paljon harmia ulkopuolisille... ulostejätökset, käytösongelmat, haukkuminen kerrostalossa jne. Tiedän kyllä, että koira tuo usein iloa omistajalleen, mutta muut joutuvat kärsimään em.
Olisiko esim 500€ sopiva koiravero/ vuosi?
Kommentit (44)
Kyllä koiraverotus olisi ihan aiheellista erityisesti kaupungeissa. Niin paljon harmia niistä on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen koiravero? Ei Suomessa ole ollut sellaista yli viiteenkymmeneen vuoteen. Joskus äitini lapsuudessa 60-luvulla oli koiravero, mutta ei enää senjälkeen. Ja hyvä niin.
Koirista pitäisi saada veronalennusta.
Minä maksoin 12 vuotta - ja vielä viime vuonna - 50 € koiraveroa Helsingin kaupungille. Korjaan aina koiran jätökset, olen kouluttanut sille perustottelevaisuuden ja kunnon käytöstavat ja viihdytän koirani avulla naapurissa olevan palveutalon yksinäisiä asukkaita.
Minä maksoin 12 vuotta - ja vielä viime vuonna - 50 € koiraveroa Helsingin kaupungille. Korjaan aina koiran jätökset, olen kouluttanut sille perustottelevaisuuden ja kunnon käytöstavat ja viihdytän koirani avulla naapurissa olevan palveutalon yksinäisiä asukkaita.[/
Kiitos sulle ja hyvää kesää koirasi kanssa!❤️
Jos kaikki huolehtisivat koiristaan hyvin, ongelmaa ei olisi. Ongelmahan on usein koiran omistaja eikä itse koira. En todellakaan ole koiria vastaan. Monet niistä on ihania.
Ap
Tasa-arvon nimissä, koiraverotus myös niille, joilla ei ole koiria.