Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava pesulaan töihin?

Vierailija
03.06.2018 |

Mietin työkokeilupaikkaa, jossa olis fyysistä rasitusta. Vaikea masennus ja ylipainoa. Pärjäisinkö?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeilu on kyllä normaalisti vähint. 6 t päivässä  ja 5 päivää viikossa. Erityissyistä vähemmän, mutta ne on sairauksia tmv.

Vierailija
22/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Vantaan kaupunki pyöritä jotakin pesulaa täysin orjatyövoimalla?

Miksi menette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko mitenkään selvitä? Kuukauden!

Vierailija
24/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviäisit ehkä, mutta MIKSI? Monet uudet työntekijät lähti kesken ensimmäisen päivän, vaikka olisivat saaneet palkkaa...

5

Vierailija
25/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Kesä oli kaikkein kiireisin ja kuumin aika!

5

Vierailija
26/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin just fyysistä rasitusta, kun mieli niin maassa.

Ap

Lähde lähimpään ylämäkeen juoksemaan.

Vierailija
27/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilu on kyllä normaalisti vähint. 6 t päivässä  ja 5 päivää viikossa. Erityissyistä vähemmän, mutta ne on sairauksia tmv.

Työkokeilija saa valita onko 4 vai 6 tuntia. Eikä tarvitse olla mitään erityissyitä.

Vierailija
28/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa valita...

t. yksi, joka on ollut pesulassa ja työkokeilussa

Vierailija
29/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitapa valita...

t. yksi, joka on ollut pesulassa ja työkokeilussa

Olen ollut työkokeilussa niin monta kertaa että tiedän että saa valita.

Vierailija
30/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenn nyt työkokeilussa, aloitin aktiivimallin aikana ja mulle sanottiin TE- tstosta, että 6 t päivässä  ja 5 päivää viikossa pitää olla.

Vierailija
31/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vähintään! t. 28 ja 30

Vierailija
32/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene ihmeessä! Ethän sinä työkokeilijana täyttä työpäivää tee, joten ehdit siinä totutella ja opetella työelämän tahtiin. Kunto kasvaa samalla, jos siinä on puutteita. Ja sehän on kokeilu! Saat tosiaan mielekästä tekemistä, uusia virikkeitä ja ajatukset irti samoilta tutuilta urilta. Rohkeasti vaan!

Vierailija
33/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran työkokeilijat on olleet myös meillä töissä, missä olen ollut työllistettynä. Myös viikkonloppuisin. Viitenä päivänä ja 2 t muita vähemmän joka päivä.

Vierailija
34/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä työtön tukee toista työllistymään 😂

Tietysti AP menet kokeilemaan- ei ota jos ei anna. Jos olet pärjännyt terveysalan kuormittavassa ammatissa pärjäät taatusti pesulassa, fyysisessä työssä jossa piisaa kiirettä mutta näkee käsiensä jäljen puhtaina pyykkeinä.

Kotiin päästyä käyt suihkussa, juot jotain viileää ja nautit elämästä! Endorfiinit jylläävät, olet merkityksellinen ja hyödyksi. Saat illalla unen päästä ilman lääkkeitä kun olet fyysisesti väsynyt.

Ja teille luusereille sanon että hävetkää kyt puheitanne tässä ketjussa- jos osaatte!!Jos joku yrittää nousta suosta te kyllä olette valmiita hänet lykkäämään takaisin sinne!

Vierailija
35/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle se suo vähän niin kuin alkoi pesulasta, palkallisenakin.  Halusin lähinnä auttaa: kannattaa mennä mieluummin melkein minne tahansa kuin pesulaan. Harrasta liikuntaa muuten, se tekee hyvää! Pesulassa joutui lähinnä seisomaan paikoillaan, koko päivän. Sormet paloi mankelista tulevissa pyykeissä ja pöly meni silmiin ja keuhkoihin. Kuri oli järkyttävä, lämmintä 33 astetta, melu raastoi korvia eikä mikään vauhti riittänyt. Huono palkka, työpaikkakiusaaminen ja rasittavat työajat lisänä.

En todellakaan suosittelisi masentuneelle. Seisomiseen tottuu, mutta se rasittaa silti. Kasvaako kunto? Oli siinä vähän muutakin liikettä, mutta tekisin mieluummin jotain SIEDETTÄVÄÄ ja liikkuisin muuten. Pesulahommien jälkeen ei jaksa mitään ja mieli on maassa. En muuten laihtunutkaan, vaikka ei ollut kunnolla aikaa syödä töissä.

Vierailija
36/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

p.s. käsien jäki oli usein homeista, rikkinäistä pyykkiä kiireessä pakattuna... Sanoin joskus pomolle, että pyykki  on todella homeessa, silloin sai ehkä heittää pari pahinta kappaletta uudestaan pesuun, muut piti laittaa eteenpäin asiakkaille. Yök! Niissä oli vihreitä ja harmaita homeläikkiä ja se haju...

35

Vierailija
37/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olenn nyt työkokeilussa, aloitin aktiivimallin aikana ja mulle sanottiin TE- tstosta, että 6 t päivässä  ja 5 päivää viikossa pitää olla.

Senkun jankkaat. Valita saa. Aluksi voi olla sen 4h/pvä ja halutessaan sitten muuttaa aikaa ja tehdä pitempää päivää.

Vierailija
38/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus! Kuulostaa järkyttävältä.

Kiitos 34 ihanista sanoistasi ❤

Ongelma on just tuo masennus ja työuupumus terveysalalta. Älyssä ei vikaa. Vaikeasti ylipainoinen olen. Liikkumaan minulla on hankala kynnys. Istun vain kotona yksin.

Ap

Vierailija
39/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

p.s. käsien jäki oli usein homeista, rikkinäistä pyykkiä kiireessä pakattuna... Sanoin joskus pomolle, että pyykki  on todella homeessa, silloin sai ehkä heittää pari pahinta kappaletta uudestaan pesuun, muut piti laittaa eteenpäin asiakkaille. Yök! Niissä oli vihreitä ja harmaita homeläikkiä ja se haju...

35

Sinä olet todella pahemman sortin masentaja. Lakkaa nyt keksimästä noita höpöjuttuja. Kyllä ap:lla on paitsi lupa ja halu voida paremmin ja tervehtyä, vaikka se sinua korpeaakin.

Vierailija
40/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhistus! Kuulostaa järkyttävältä.

Kiitos 34 ihanista sanoistasi ❤

Ongelma on just tuo masennus ja työuupumus terveysalalta. Älyssä ei vikaa. Vaikeasti ylipainoinen olen. Liikkumaan minulla on hankala kynnys. Istun vain kotona yksin.

Ap

Masennus oireilee joillain juurikin noin, että kaikenlaisesta uuden tekemisestä tulee iso kynnys ja mörkö. Pesulatyö on ihan normaalia työtä, ja selviät siitä varmasti. Älä yliajattele asiaa äläkä katastrofoi. Yritä tuumata että tottakai, se voi olla ihana uusi juttu joka poikii sinulle paljon hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä