Voiko puhelimella käyttää kahta eri tindertiliä?
Ja jos voi, niin miten onnistuu? Loin uuden faceprofiilin tindertiliä varten, mutta ei onnistu silti. Vaan tarjoaa että kirjaudun vanhalla profiililla sisään.
Kommentit (17)
Yritän siis tehdä toista profiilia ihan vaan puhtaasti seksin hakuun. En kehtaa omalla nimellä yms tiedoilla tehdä, ties minkä pervon stalkkerin saan vielä perääni.
Alapeukuttaja voisi kertoa miksi alapeukuttaa :)
Jos googleen on uskominen, niin toisen tindertilin voi tehdä vain luovuttamalla puhelinnumeronsa. Kuulostaa tietoturvan kannalta aika hardcorelle.
Sun pitää kirjautua puhelimen face-sovellukseen sillä feikkiprofiililla, niin se kirjautuu myös tinderiin sillä.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää kirjautua puhelimen face-sovellukseen sillä feikkiprofiililla, niin se kirjautuu myös tinderiin sillä.
Ei onnistunut, vaatii edelleen puhelinnumeroa. En ymmärrä miksi, toiseen tiliini ei ole puhelinnumeroa liitetty ja ihan normaalisti toimii. En ole myöskään facelle luovuttanut numeroani. Kyllä on hankalaksi tehty.
Käyttääkö joku happn sovellusta seksinhakuun? Miten toimii? Itse en ole kyseistä sovellusta käyttänyt lainkaan niin en tiedä.
Naisen kuulemma pitäisi saada seksiseuraa tuosta vaan sormia napsauttamalla mutta kyllä minulla on edellisestä kerrasta taas kuukausia. Täysin hiljaista ja kaipaisin hetken taukoa tuosta raskaasta deittailusta, joskus kaipaisi kevyempää seuraa ilman että tarvitsee pelätä kummankaan sydämen särkyvän. Enkä viitsisi tuota toista profiilia muuttaa seksinhakuprofiiliksi, kun se taas on faceen liitetty ja tutut kyllä tunnistaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuulemma pitäisi saada seksiseuraa tuosta vaan sormia napsauttamalla mutta kyllä minulla on edellisestä kerrasta taas kuukausia. Täysin hiljaista ja kaipaisin hetken taukoa tuosta raskaasta deittailusta, joskus kaipaisi kevyempää seuraa ilman että tarvitsee pelätä kummankaan sydämen särkyvän. Enkä viitsisi tuota toista profiilia muuttaa seksinhakuprofiiliksi, kun se taas on faceen liitetty ja tutut kyllä tunnistaisivat.
Tinder katsoo sun face-profiilista sun Tinderiä käyttävät kaverit, eikä näytä sun profiilia heille. Kannattaisi siis nimenomaan sillä oikealla profiilillasi hakea seksiä, koska jos teet feikkiprofiilin jolla ei ole facessa todellisia kavereitasi, se profiili näytetään kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistunut, vaatii edelleen puhelinnumeroa. En ymmärrä miksi, toiseen tiliini ei ole puhelinnumeroa liitetty ja ihan normaalisti toimii. En ole myöskään facelle luovuttanut numeroani. Kyllä on hankalaksi tehty.
Eikös se puhelinnumero pidä aina antaa tinderiin sitä vahvistusnumeroa varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder katsoo sun face-profiilista sun Tinderiä käyttävät kaverit, eikä näytä sun profiilia heille. Kannattaisi siis nimenomaan sillä oikealla profiilillasi hakea seksiä, koska jos teet feikkiprofiilin jolla ei ole facessa todellisia kavereitasi, se profiili näytetään kaikille.
Höpö höpö. Itse ainakin olen nähnyt tinderiä käyttävät facekaverit tinderissä. Ja jos tekee profiilin, totta kai se näytetään kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole antanut, ja hyvin on toiminut. Voikohan johtua siitä milloin on rekisteröitynyt, onko nykyään sitten tiukemmat säännöt sovelluksessa?
Mene keskioluträkälän terassille, niin saat sitä munaakin - Tinderistä saat vaan tyhjiä lupauksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole antanut, ja hyvin on toiminut. Voikohan johtua siitä milloin on rekisteröitynyt, onko nykyään sitten tiukemmat säännöt sovelluksessa?
Tarkistin puhelimesta ja sieltä on tosiaan tullut tekstiviesti, jossa on vahvistuskoodi joka pitää laittaa kun ekan kerran kirjautuu tinderiin. En tiedä onko sellaista aina ollut.
täytyy olla yli 50 kaveria ettei joudu kertomaan puhelinnumeroa... eli feikkiprofiilille feikkiystäviä hankkimaan ;)
kaveriton
Vierailija kirjoitti:
Mene keskioluträkälän terassille, niin saat sitä munaakin - Tinderistä saat vaan tyhjiä lupauksia...
Miksi? Tinderissä on paljon parempi ja laajempi tarjonta, varsinkin kun en itse alkoholia juo. Muutenkin helpompi tehdä esikarsintaa sitä kautta, kuin mennä jossain baarissa tuntemattomilta miehiltä tiedustelemaan sattuuko ne sinkkuja olemaan. Helpompi sopia "säännöistä" kirjoittamalla, niin ei tule vääriä oletuksia kummallekaan.
Ja voisi miehillä tippua rauta rinnuksille jos alkaisi jossain salilla kyselemään :D muutenkin olisi noloa törmätä sitten myöhemmin... Enkä kyllä jossain lenkilläkään ala ehdottelemaan, ihan vaan keskityn omaan suoritukseeni.
Onko ainut vaihtoehto luovuttaa tuolle prkeleelle puhelinnumeronsakin?