Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v nuori ei käy missään. Onko muita?

Vierailija
03.06.2018 |

Eilenkin päättäjäisviikonloppuna istui kotona. Olen vähän huolissani jos ihan syrjäytyy :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilenkin päättäjäisviikonloppuna istui kotona. Olen vähän huolissani jos ihan syrjäytyy :(

Ei syrjäydy. Omani lähti kaverinsa luokse ja heidän rajuin temppunsa oli käydä ostamassa karkkia ja pelata tietokoneella kolmeen saakka.

Toki hätkähdin kun nuori sanoi ostaneensa ”vain” puoli kiloa irtokarkkeja tarjouksesta mutta sitten löysin että moni muu samanikäinen voi olla ensiavussa kovan kännin vuoksi. Ja esim. pelaamalla voi saada uusia kavereita ihan ympäri Suomea jos on online-peli.

Vierailija
2/7 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitää elää elämäänsä niinkuin sinä haluat hänen sitä elävän? Mikset etsi hänelle puolisoa myös nyt heti, muuten varmasti jää ikisinkuksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu mitä se tekee? Se on sen oma asia jos se ei halua mennä töihin.

Vierailija
4/7 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen karvan päälle neljäkymppinen yksin asuva mies, enkä käy missään. Nuorempana oli jonkinlainen sosiaalinen elämä, nykyhetkellä ei. Tulevaisuudesta en tiedä.

Vierailija
5/7 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18-vuotias enkä käy missään. Koulussa, ruokakaupassa ja miesystävän luona kerran kuukaudessa. Viihdyn omassa asunnossani parhaiten enkä koe olevani syrjäytynyt. Eiköhän teinisi itse ole päättänyt jäädä kotiin

Vierailija
6/7 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syrjäydy. Omani lähti kaverinsa luokse ja heidän rajuin temppunsa oli käydä ostamassa karkkia ja pelata tietokoneella kolmeen saakka.

Toki hätkähdin kun nuori sanoi ostaneensa ”vain” puoli kiloa irtokarkkeja tarjouksesta mutta sitten löysin että moni muu samanikäinen voi olla ensiavussa kovan kännin vuoksi. Ja esim. pelaamalla voi saada uusia kavereita ihan ympäri Suomea jos on online-peli.

Ei pelkästään ympäri Suomea vaan ihan joka puolelta. Meidän nörtti tapasi nyt keväällä livenä venäläispojan jonka kanssa on pelannut vuosia, ja englantilaisen kanssa on myös tehnyt suunnitelmia.

Vierailija
7/7 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen. Ei ole yhtään kaveria.