Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

P.! Kirjoititko sen äkäisen kommentin yhteen ketjuuni?

Vierailija
02.06.2018 |

Teen sen pyytämäsi asian, jos se olit sinä. Inhoatteko minua siellä jossain isommallakin porukalla ja olette todenneet minut itsekkäksi egoistiksi? Ymmärrän sinua täysin. Olisitpa kertonut sen suoraan livenä joskus, niin olisin ymmärtänyt tehdä niin jo aiemmin. Tiedän, että inhoat minua; näen sen vakavista ilmeistäsi ja siitä, että välttelet katsekontaktia. Olen varmaankin tosi vastenmielinen ällötys mielestäsi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiesPKS kirjoitti:

Niin ja ota yhteyttä jos tunnistat, vaikka jollain tekosyyllä. Teit musta kasvosokean, olen ollut niin monta kertaa varma identiteetistäsi etten pysty mitenkään ottamaan yhteyttä viestillä vallitsevan epävarmuuden takia. Tutussa ympäristössä en ole sinua enää nähnyt.

Tämä siis jos nyt olisi niin että jollain ihmeellä olisit oikea ihminen. Tuntu vaan niin omituiselta, että löysin tämän aiheen tuolta miljoonan aiheen joukosta.

No mutta! Hengissä näytät olevan yhä. Mitä sä tällä ketjulla yrität? Luulotella olevasi joku x ?

Just just.

Tuo ei ollut ainakaan AP:n viesti. Valitettavasti nimimerkkisi perusteella tunnistan, ettei kyseessä voi olla sama henkilö. Olisi ollut kyllä mukavaa kohdata hänet täällä ja mukavissa, sovinnollisissa tunnelmissa. Toivottavasti kohtaat etsimäsi ihmisen muuta kautta.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla