P.! Kirjoititko sen äkäisen kommentin yhteen ketjuuni?
Teen sen pyytämäsi asian, jos se olit sinä. Inhoatteko minua siellä jossain isommallakin porukalla ja olette todenneet minut itsekkäksi egoistiksi? Ymmärrän sinua täysin. Olisitpa kertonut sen suoraan livenä joskus, niin olisin ymmärtänyt tehdä niin jo aiemmin. Tiedän, että inhoat minua; näen sen vakavista ilmeistäsi ja siitä, että välttelet katsekontaktia. Olen varmaankin tosi vastenmielinen ällötys mielestäsi.
Kommentit (21)
En kirjoittanut.
Taidat olla harhainen
T. P
Vierailija kirjoitti:
En kirjoittanut.
Taidat olla harhainen
T. P
Mutta mahdollisesti joku muu P. Se tapa ilmaista asia sekä sen sisältö täsmäisi todella hyvin kaikkeen.
En todellakaan ollut minä. Muistathan: hattara on vaaleanpunainen ja ensi tiistaina kello 15 voi tapahtua.
Up. Vastaisitko sinä, joka ohjeistit minut K-Rautaan köysiostoksille. :)
T. Ihastuksensa inhoama nainen
Please. Kerro, olitko se sinä. En ota sinuun enää ikinä yhteyttä, jos se olit sinä ja haluat tosiaan minusta eroon niin voimakkaasti. Tiedät, että kunnioitan mielipiteitäsi kyllä. Et vain ole livenä sanonut ihan noin suoraan. Mutta tykkään siitä, että mulle sanotaan inhorealistisen rehellisesti asiat.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Yksi henkilö kommentoi yhteen ketjuuni, että toivoi, että hommaisin köyden ja etsisin tukevan oksan. Haluaisin vain tietää, onko kyseessä se ihastukseni, jota ketjuni koski.
E. täällä. P. on narsistisika. Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Yksi henkilö kommentoi yhteen ketjuuni, että toivoi, että hommaisin köyden ja etsisin tukevan oksan. Haluaisin vain tietää, onko kyseessä se ihastukseni, jota ketjuni koski.
Minä olen se, joka kirjoitti tuon kommentin ihan vain läppänä. Myönnän, oli huono. Mutta en kyllä mitenkään olettanut, että tuntisin kirjoittajaa. Olen vain turhautunut 30-vuotias yh, joka viettää keaäpäivää flunssassa yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Minä olen se, joka kirjoitti tuon kommentin ihan vain läppänä. Myönnän, oli huono. Mutta en kyllä mitenkään olettanut, että tuntisin kirjoittajaa. Olen vain turhautunut 30-vuotias yh, joka viettää keaäpäivää flunssassa yksin kotona.
Ei se ollut huono. Jos/kun hän haluaa minulle sellaista, niin toki otan vakavasti.
T. Sen valitusketjun ap a.k.a. "terapeuttihullu"
Ja siis sellainen, että mähän vietän terveenäkin kaikki kesäpäivät yksin kotona, vaikka olisin terveenäkin. On sellainen olo, että haluan säästellä itseäni hänelle, enkä oikein jaksakaan mennä mihinkään. Pelottaa sellainenkin, että tapaisinkin jonkun "oikean" ihmisen. Kun siis sellaista sen naisen tapaista unelmaihmistä on vain kivempaa ja turvallisempaa ajatella kuin jotain reaalimaailman ihmistä, jonka kanssa voisi kehkeytyä oikeastikin jotain. :)
Mikä alue? Ensimmäinen kirjain matchaa. Ei tosin olla about kuukauteen nähty.
Mitäköhän hevoisen viddua just luin 😳
Vierailija kirjoitti:
Aiemmassa ketjussa joku kommentoija pyysi minua tekemään pahaa itselleni ja päättämään päiväni ja antoi siihen konkreettiset ohjeetkin. Hän kirjoitti sen sellaiseen tapaan, että olisin voinut tulkita sen tuntemani ihmisen kirjoittamaksi. Halusin vain kysellä, oliko se henkilö oikeasti se tuntemani henkilö.
T. Ap
Ap, sä olet ihan helevetin tyhymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmassa ketjussa joku kommentoija pyysi minua tekemään pahaa itselleni ja päättämään päiväni ja antoi siihen konkreettiset ohjeetkin. Hän kirjoitti sen sellaiseen tapaan, että olisin voinut tulkita sen tuntemani ihmisen kirjoittamaksi. Halusin vain kysellä, oliko se henkilö oikeasti se tuntemani henkilö.
T. Ap
Näissä kannattaa aina muistella millainen ihminen on kyseessä. Olisitko ihastunut ihmiseen joka haluaisi sinun (tai ylipäätänsä kenenkään) kuolevan? Myönnetään kyllä, että olen itsekin käyttänyt joskus tuota "Osta vahvaa köyttä rautakaupasta" lausahdusta, mutta vähän erilaisissa asioissa.
Internetissä heikot tulevat haaskalle kun huomaavat jonkun olevan haavoittunut. Ei kannata tosiaan uskoa ihan kaikkea mitä lukee.
T. Neljä kirjainta, alkaa P:llä.
Niin ja ota yhteyttä jos tunnistat, vaikka jollain tekosyyllä. Teit musta kasvosokean, olen ollut niin monta kertaa varma identiteetistäsi etten pysty mitenkään ottamaan yhteyttä viestillä vallitsevan epävarmuuden takia. Tutussa ympäristössä en ole sinua enää nähnyt.
Tämä siis jos nyt olisi niin että jollain ihmeellä olisit oikea ihminen. Tuntu vaan niin omituiselta, että löysin tämän aiheen tuolta miljoonan aiheen joukosta.
MiesPKS kirjoitti:
Niin ja ota yhteyttä jos tunnistat, vaikka jollain tekosyyllä. Teit musta kasvosokean, olen ollut niin monta kertaa varma identiteetistäsi etten pysty mitenkään ottamaan yhteyttä viestillä vallitsevan epävarmuuden takia. Tutussa ympäristössä en ole sinua enää nähnyt.
Tämä siis jos nyt olisi niin että jollain ihmeellä olisit oikea ihminen. Tuntu vaan niin omituiselta, että löysin tämän aiheen tuolta miljoonan aiheen joukosta.
No mutta! Hengissä näytät olevan yhä. Mitä sä tällä ketjulla yrität? Luulotella olevasi joku x ?
Just just.
Se onneton ketju poistettiin. Olisin niin odottanut sitä, että annat jonkun tuntomerkin tai "koodisanan", josta varmistun siitä, että se olit oikeasti sinä. Pyydän anteeksi, että olen niin ärsyttävä, mutta olen oikeasti raksstunut suhun. Siltikin teen sen, mitä pyudät, vaikka se tuntuisikin vaikealta.