Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne otan tässä asiassa yhteyttä ja missä järjestyksessä?

Vierailija
02.06.2018 |

Olen saanut kutsun kohdunkaulan syövän seulontaan. En mene. Piste. Olen neitsyt, joten minulla ei käytännössä voi olla kohdunkaulansyöpää. Olisi todella katkeraa mennä ronkittavaksi, kun en ole koskaan saanut edes seksiä. En peru aikaa. Piste. Minulla ei ole mitään sellaista velvollisuutta, sillä aika on laitettu minulta mitään kysymättä. Yrittävät ehkä kerjätä minulta rahaa, kun en peruuta aikaa. En kuitenkaan maksa senttiäkään. Piste. Jos kauppias lähettäisi tuotteitaan ja laittaisi laskun perään, vaikka mitään ei olisi tilattu, ei vastaanottajan silloinkaan tarvitse maksaa mitään.

Rahan vaatiminen on myös sukupuolten välisen tasa-arvon vastaista. Jos olisin mies, minulta ei kerjättäisi rahaa. Kutsukirjeen on lähettänyt Coronaria, mutta näytteenottopaikka on kaupunginsairaala. Otanko rahankerjäämisen torjuessani yhteyttä Coronariaan vai kaupunginsairaalaan? Entä jos ne jatkavat kerjäämistä? Minne seuraavaksi otan yhteyttä ja missä järjestyksessä? Terveyslautakunta, kaupunginjohtaja, tasa-arvovaltuutettu, eduskunnan oikeusasiamies, kuluttaja-asiamies...?

Jos ajattelit tulla lässyttämään jotain tyyliin "nunnillakin on hei kohdunkaulansyöpää!1!1" niin säästän sinulta vaivaa. Tiedoksesi: Nunnat eivät ole neitsyitä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä yhteiskunnan varoja ja peru aika. Ei kannata mennä tietenkään jos ei halua mennä.

En todellakaan peru aikaa. PISTE. Ei minulla ole mitään velvollisuutta perua aikaa, jota en ole itse varannut. PISTE.

Ja toisekseen, aika piti perua kahden viikon sisällä kirjeen saapumisesta. Kirjeen saapumisesta on jo yli pari viikkoa.

Vierailija
22/26 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap elämä. Tuo kirje ja sen aiheuttama katkeruuspsykoosi olivat sun tämä kesän kohokohdat. Käytkö  sä aina noin kierroksilla kaikesta? Ja oletko  sä  tosiaan niin avuton ettet osannut ITSE vaikka googlata  aiheesta lisätietoa kuten normaalijärkiset ihmiset tekevät?

Aattelitko riehua vielä  ens viikollakin tästä aiheesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkäs jatkossa? Pitääkö jonkun soittaa ap:lle ennen seuraavaa ilmaisseulontaa, että onkos sitä munaa jo saatu, vai jätetäänkö kutsu laittamatta? Vai perutaanko koko ilmaisseulonnat tasa-arvon nimissä, neitsyiden ja naineiden kesken? Vai lähetetäänkö kunnan virkamies antamaan munaa, että on syytä ottaa ap:kin mukaan seulontoihin?

Vierailija
24/26 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru se PISTE.

Vierailija
25/26 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki ap elämä. Tuo kirje ja sen aiheuttama katkeruuspsykoosi olivat sun tämä kesän kohokohdat. Käytkö  sä aina noin kierroksilla kaikesta? Ja oletko  sä  tosiaan niin avuton ettet osannut ITSE vaikka googlata  aiheesta lisätietoa kuten normaalijärkiset ihmiset tekevät?

Aattelitko riehua vielä  ens viikollakin tästä aiheesta?

Huoh...

Tottakai googlasin. Googlella ei löydy tietoa tähän asiaan.

Ajattelitko itse imeskellä pikkupoikien pippeleitä vielä ensi viikollakin?

Vierailija
26/26 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa jos ajatus alapään ronkkimisesta tuntuu ikävältä, kun haluaisi teettää sellaisen kokemuksen ensimmäisenä kertana mieluiten romanttisessa asiayhteydessä. Älä mene jos tuntuu huonolta ja neitsyyttäsi loukkaavalta ajatukselta.

Muuten aika trollimeininki.

Ja osalle vastaajista tiedoksi, että kannattaa googlettaa sellainen kuin HPV. Se tarttuu seksissä ja voi aiheuttaa kohdunkaulan syöpää. Sinänsä seksin määrällä ei ole väliä, koska voi sen saada jo ekalta kumppanilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä