Minne Diandra on kadonnut?
Viimeksi jossain lööpeissä bilettäessään ex-missien joukossa. Laulaako enää lainkaan eli äänittääkö biisejä? Omista parista biisistä on jo aikaa useita vuosia. Hukkaan heitetty lahjakkuus.
Kommentit (30)
Cheekin kiertueella oli mukana. Omista keikoista en tiedä, ei sillä taida olla juurikaan omaa musiikkia edes mitä esittää. Eikä karismaa, en ihmettele ettei ura ole ottanut juurikaan tuulta siipiensä alle.
Oli just Finnairin työkeikalla Pekingissä
Onko vielä "kalakaveri" Liimataisen tallissa?
Ap, ihmisillä on elämää silloinkin kun eivät ole lööpeissä. Ihan vaan sulle tiedoksi. Ei elämä olen yhtä kuin mediassa oleminen.
Diandra ei todennäköisesti ole myynyt itseään musiikkiteollisuuden pimeälle puolelle ja siksi hänelle ei ovet aukea yhtä helposti kuin monelle häntä paljon huonommalle artistille.
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/2016/01/suomalainen-musi…
Diandralla ei ole mitään omaa musiikillista näkemystä eikä tyyliä eikä itse osallistu sävellykseen eikä sanoitukseen, joten aikamoisella tuuliajolla. Laulelee jotain fiittauksia ja keikkailee cover-biiseillä Upea lauluääni mutta tosiaan karisma puuttuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Diandralla ei ole mitään omaa musiikillista näkemystä eikä tyyliä eikä itse osallistu sävellykseen eikä sanoitukseen, joten aikamoisella tuuliajolla. Laulelee jotain fiittauksia ja keikkailee cover-biiseillä Upea lauluääni mutta tosiaan karisma puuttuu kokonaan.
Täällä ei oata tukea, tuottaa eikä tehdä biieä hyville laulaille. Ovat oman onnensa nojassa ja koska yleensä näillä se osaaminen on keskittynyt just siihen lauluun niin eivät pääse eteenpän ilman tautavoimia.
Koska maailmalla vaaditaan laulutaitoa sekä hyviä biisejä ja ison äänen esille tuovia biisejä samoin kuin esiintymistaitoa niin eipä ihme että ollaa popi eurooppalainen juntti kehitysmaa. Kun ei oasta yhtälöä. Vai kuvitteleeko joku että jotain Sannia kukaan viitisi ulkomailla kuunnella. Tai toimisiko Antti Tuikun ns. biisit ilman että ne oliisvat suomeksi olloin vertailua ei synny.
Ei Suomessa kukaan viitti nähdä sitä suurta vaivaa että opettelisi laulamaan kun riittää, että oku väsää näppärät sanat suomeksi ja sitten ne voi joko puhua tai honottaa nenään ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei oata tukea, tuottaa eikä tehdä biieä hyville laulaille. Ovat oman onnensa nojassa ja koska yleensä näillä se osaaminen on keskittynyt just siihen lauluun niin eivät pääse eteenpän ilman tautavoimia.
Ei siitä omasta urasta aina voi syyttää vaan ulkopuolisia tahoja. Didin persoonassa ei oo mitään tarttumapintaa, kuin saippuaa. Pelkällä lauluäänellä ei pötkitä pitkälle, tuollaisia koulutettuja ääniä on maailma pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Diandralla on karismaa vähintään yhtä paljon kuin esim. Sannilla ja Paula Vesalalla yhteensä, mutta jostain syystä levy-yhtiöt suosivat toisia artisteja enemmän kuin toisia, jos artisti esim ei suostu vaatteita vähentämään riittävästi tai laulumaan kaksimielisiä lauluja saattaa lupaava urakiito katketa.
Ainakin laulunlahjoista vaikututtiin kiinassa: https://www.instagram.com/p/BjfFPi4gUzX/?hl=fi&tagged=finnair
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandralla on karismaa vähintään yhtä paljon kuin esim. Sannilla ja Paula Vesalalla yhteensä, mutta jostain syystä levy-yhtiöt suosivat toisia artisteja enemmän kuin toisia, jos artisti esim ei suostu vaatteita vähentämään riittävästi tai laulumaan kaksimielisiä lauluja saattaa lupaava urakiito katketa.
Höpö höpö. Sanni ja Vesala tekevät itse biisejään. Heillä on näkemys siitä mitä haluavat musiikiltaan, toisin kuin Diandralla. Enkä ole vielä huomannut heidän esitelleen lähes paljaita tissejään tai perseitään musiikkipiireissä, toisin kuin esim. Abreu. Enkä tarkoita Vesalan filmiroolia Tuntemattomassa, se ei liittynyt musiikkiin.
Diandra on aikuinen nainen, joka käyttäytyy ja puhuu kuin pikkulapsi.
Jos laulaisi lastenlauluja, saattaisi saada kuuntelijoita.
Vierailija kirjoitti:
ja varmoja keikkoja melkein 40 edessäpäin. http://www.hogmusic.fi/artistit/diandra/
Totta että Didi saattaa näillä peruskeikoilla puolustusvoimien kanssa tai sitten Rafaellon terassilla ym tienata muutaman sata euroa kuussa, mutta tähteä hänestä ei ikinä tule. Eikä tarvitsekaan, jos kykenee elättämään itsensä musiikilla vaikkakin pienimuotoisesti huomiota herättämättä.
Niin muutama sata euroa vai? https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/diandra+productions+oy/2492…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Sanni ja Vesala tekevät itse biisejään. Heillä on näkemys siitä mitä haluavat musiikiltaan, toisin kuin Diandralla. Enkä ole vielä huomannut heidän esitelleen lähes paljaita tissejään tai perseitään musiikkipiireissä, toisin kuin esim. Abreu. Enkä tarkoita Vesalan filmiroolia Tuntemattomassa, se ei liittynyt musiikkiin.
Kyllä ne Sannin panolaulut herättää lähinnä myötähäpeää ja niitä sitten pikkutytöt laulaa kuorossa. Sanni on mennyt siitä missä aita on matalin ja sillä huomiohuorauksellaan pääsyt otsikoihin.
Diandra on niin hyvä laulaja, että voi tehdä mitä haluaa ja toteuttaa itseään.
Eikä listahittien tehtailu ole välttämättä uran päämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Diandra on aikuinen nainen, joka käyttäytyy ja puhuu kuin pikkulapsi.
Jos laulaisi lastenlauluja, saattaisi saada kuuntelijoita.
Aikuinen nainen 🤣
Hauskaa, yleensä tuota nimitystä käytetään noin viisikymppisistä. Didikö oli jotain 22 ..?
Ei ole kadonnut. Keikkailee ihan säännöllisesti ja on ollut nyt kiertueella ainakin tangokuningas Teemu Roivaisen kanssa.