Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Wilmassa vaihdetaan osoitetiedot?

Vierailija
02.06.2018 |

Osaatteko äkkiseltään sanoa, mistä löytyy?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne nyt pitää vaihtaa? Lomallahan oppilas on.

Vierailija
2/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako mistään itse vaihdettua. Meillä päivittyivät ihan väestörekisterin mukaan, kun oltiin muutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin todistuksen postissa kun ei päästy juhlaan ja meidän osoite muuttunut kesken lukukauden. Ap

Vierailija
4/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levander kirjoitti:

En tiedä saako mistään itse vaihdettua. Meillä päivittyivät ihan väestörekisterin mukaan, kun oltiin muutettu.

Toivottavasti, en löytänyt omin avuin muuta kuin jotain salasanan vaihtoa. Ap

Vierailija
5/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma on Primus nimisen ohjelman käyttöliittymä. Kaikki mitä on Wilmassa tulee Primuksesta, yleensä koulujen kanslistit pitävät yllä ohjelman tietoja eli ilmoitusta sinne koululle osoitteen muutoksesta.

Vierailija
6/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wilma on Primus nimisen ohjelman käyttöliittymä. Kaikki mitä on Wilmassa tulee Primuksesta, yleensä koulujen kanslistit pitävät yllä ohjelman tietoja eli ilmoitusta sinne koululle osoitteen muutoksesta.

Kyllä siellä on perustiedot kohta jossa voi muuttaa osoitteen

Vierailija
7/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne tiedot mitään itsestään päivity. Luuletteko todella, että Väestörekisterikeskus lähettelee tietoja kouluihin? Tai että koulusihteeri käy viikoittain rekisterissä etsimässä muutoksia? Ihan itse pitää ottaa koulusihteeriin yhteyttä. Sitä paitsi ei koululla ole mitään velvollisuutta lähettää todistusta. Sitä varten pitää etukäteen itse tuoda valmiiksi täytetty kirjekuori postimerkkeineen.

T. Opettaja

Vierailija
8/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosanathan näkyvät kohta wilmassa.

Vierailija
9/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne tiedot mitään itsestään päivity. Luuletteko todella, että Väestörekisterikeskus lähettelee tietoja kouluihin? Tai että koulusihteeri käy viikoittain rekisterissä etsimässä muutoksia? Ihan itse pitää ottaa koulusihteeriin yhteyttä. Sitä paitsi ei koululla ole mitään velvollisuutta lähettää todistusta. Sitä varten pitää etukäteen itse tuoda valmiiksi täytetty kirjekuori postimerkkeineen.

T. Opettaja

Kaksi kertaa ollaan muutettu ja kummallakin kerralla on osoitetiedot päivittyneet wilmaan ihan "automaattisesti".

Kommentistasi huomaa että sinulla, kuten suurella osaa opettajista, olevan surkeat wilmankäyttötiedot ja -taidot.

Vierailija
10/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikille tiedoksi, että Kolme pistettäLomakkeet -> Tarkista ja päivitä yhteystietosi- lomake voi päivittää

Vierailija
11/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitetiedot päivittyvät Primukseen jos kunta on maksanut tämän palvelun. Jokaisen kunnan Primus on hieman erilainen. Ja opettaja on oikeassa, ei koululta mitään postitella, valmis kuori kansliaan. Muussa tapauksessa palataan elokuussa asiaan.

koulusihteeri

Vierailija
12/12 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, tämä toimi. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme