Missä Wilmassa vaihdetaan osoitetiedot?
Kommentit (12)
En tiedä saako mistään itse vaihdettua. Meillä päivittyivät ihan väestörekisterin mukaan, kun oltiin muutettu.
Tilasin todistuksen postissa kun ei päästy juhlaan ja meidän osoite muuttunut kesken lukukauden. Ap
Levander kirjoitti:
En tiedä saako mistään itse vaihdettua. Meillä päivittyivät ihan väestörekisterin mukaan, kun oltiin muutettu.
Toivottavasti, en löytänyt omin avuin muuta kuin jotain salasanan vaihtoa. Ap
Wilma on Primus nimisen ohjelman käyttöliittymä. Kaikki mitä on Wilmassa tulee Primuksesta, yleensä koulujen kanslistit pitävät yllä ohjelman tietoja eli ilmoitusta sinne koululle osoitteen muutoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Wilma on Primus nimisen ohjelman käyttöliittymä. Kaikki mitä on Wilmassa tulee Primuksesta, yleensä koulujen kanslistit pitävät yllä ohjelman tietoja eli ilmoitusta sinne koululle osoitteen muutoksesta.
Kyllä siellä on perustiedot kohta jossa voi muuttaa osoitteen
Eivät ne tiedot mitään itsestään päivity. Luuletteko todella, että Väestörekisterikeskus lähettelee tietoja kouluihin? Tai että koulusihteeri käy viikoittain rekisterissä etsimässä muutoksia? Ihan itse pitää ottaa koulusihteeriin yhteyttä. Sitä paitsi ei koululla ole mitään velvollisuutta lähettää todistusta. Sitä varten pitää etukäteen itse tuoda valmiiksi täytetty kirjekuori postimerkkeineen.
T. Opettaja
Arvosanathan näkyvät kohta wilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne tiedot mitään itsestään päivity. Luuletteko todella, että Väestörekisterikeskus lähettelee tietoja kouluihin? Tai että koulusihteeri käy viikoittain rekisterissä etsimässä muutoksia? Ihan itse pitää ottaa koulusihteeriin yhteyttä. Sitä paitsi ei koululla ole mitään velvollisuutta lähettää todistusta. Sitä varten pitää etukäteen itse tuoda valmiiksi täytetty kirjekuori postimerkkeineen.
T. Opettaja
Kaksi kertaa ollaan muutettu ja kummallakin kerralla on osoitetiedot päivittyneet wilmaan ihan "automaattisesti".
Kommentistasi huomaa että sinulla, kuten suurella osaa opettajista, olevan surkeat wilmankäyttötiedot ja -taidot.
Ihan kaikille tiedoksi, että Kolme pistettä > Lomakkeet -> Tarkista ja päivitä yhteystietosi- lomake voi päivittää
Osoitetiedot päivittyvät Primukseen jos kunta on maksanut tämän palvelun. Jokaisen kunnan Primus on hieman erilainen. Ja opettaja on oikeassa, ei koululta mitään postitella, valmis kuori kansliaan. Muussa tapauksessa palataan elokuussa asiaan.
koulusihteeri
Miksi ne nyt pitää vaihtaa? Lomallahan oppilas on.