Te oikeasti lyhyet. Miten jaksatte kommentteja lyhyydestänne?
Olen 150cm lyhyt nainen ja mihin ikinä menenkin, niin saan aina kommentteja koostani. Ne eivät todellakaan ole läheskään aina positiivisia. Varsinkin humalaiset miehet osaavat olla todella ilkeitä. Nyt olen sinkkuja yrittänyt käydä treffeillä ja olen saanut pakit toisensa jälkeen, vaikka molemmilla on ollut kivaa. Kai se johtuu lyhyydestäni. Mistähän löytäisin miehen, jolle kelpaisin? :D
Kommentit (53)
Ohis: Henkilökohtaisesti koen kaikki alle 162cm pituiset naiset kaikkein kiinnostavimpina. Tämä tietenkin vain siksi, että olen keskimittainen 178cm "manlet". ;D
Oikeasti millään mitoilla ei ole enää merkitystä, kun se oikea sattuu kohdalle...muistakaa se.
Just my two cents..
M41_08
Minä olen 155 cm lyhyt nainen.
Nuorempana ei lyhyyttäni oikeastaan noteerattu, ja muutin parikymppisenä maahan, jossa en ole erityisen lyhyt - katukuvassa on paljon minuakin lyhyempiä, ja suurin osa naisista on joko minua muutaman sentin pidempiä tai suunnilleen samanpituisia.
Suomessa käydessäni ei ainakaan tuntemattomat ole tulleet heittämään herjaa. Lähinnä minulle kuittailee pituudestani (hyvässä hengessä) kaksinetriset pikkuveljeni.
Pariutumisen suhteen lyhyys ei ole ollut minulle ongelma. Monet miehet itse asiassa tuntuvat tykkäävän "taskuvenuksista".
Oma mieheni ei ole mitenkään superpitkä (177cm).
Voi, keksikää jo joku muu ilmaus kuin taskuvenus. Yök yök
Aasialaiset lyhytkasvuiset naiset ainakin ovat miesten keskuudessa haluttuja, eli alle 150cm pituiset.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset lyhytkasvuiset naiset ainakin ovat miesten keskuudessa haluttuja, eli alle 150cm pituiset.
Kuka niitä seinään juosseen näköisiä ja peputtomia naisia (pikkupojan vartalolla) oikein haluaa?
En minä ainakaan..
Olen vähän reilu 150cm. Ei minua koskaan ole haitannut kommentit pituudestani. Varmasti myös tosi pitkät kuulevat kommentteja. Mua tosin jostain syystä usein luullaan pidemmäksi! En tiedä johtuuko siitä etten ole siro vaan melko roteva.
Mä vaan sanon että tiivisteet ovat ekologisempia ja on kivampi olla pieni kun tuuli kulkee pään yli ja osuu niihin pitempiin ihmisiin.
Olen lyhyt ja mieheni on mua 30 cm pitempi. Sun pitää vaan löytää mies joka pitää sinusta itsesi vuoksi ja jolla ei ole itsetunto-ongelmia.
Kyllä välillä kaupassa jurppii kun pitää etsiä se jakkara että yltää ylähyllylle mutta suurimman osan aikaa en edes muista pituuttani.
Yritän kertoa vitsejä teistä pätkittäin. Ettei tulisi YLIannostusta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Treenaa jotain painilajia. Lyhyemmän on helppo mennä painopisteen alle. 190 cm heeboltakin hymy hyytyy kun lentää turvalleen asfalttiin.
Höh, tuohon riittää kun kamppaa sen 190cm heebon.
Kieltämättä käy sääliksi lyhyitä naisia (alle 159cm). Yleensä pedofiilien vaimoja tai sinkkuja.
M20
Suurinosa on naisia jotka kuittailee ilkeämielisesti, miehet taas eivät kommentoi ja jos kommentoivat se on tyyliä aww söpö pieni tms. Joten olenko kyllästynyt että ilkeät naiset ovat ilkeitä toisille naisille, ihan mistä vain syystä keksivät olla, koska ovat itsestään epävarmoja niin kyllä olen. Ellinooran narut sopii hyvin tähän. Ap selvästi on provo, luultavasti katkeralta pidemmältä naiselta koko aloitus, koska kaikki tietävät että 150cm nainen ei ole niin merkittävän lyhyt että saisi miehiltä pakit pituutensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aina ihan älyttömältä nää jutut että aikuiset ihmiset saa negatiivisia kommentteja ja suorastaan haukkuja ulkonäöstään toisilta aikuisilta. En epäile etteivätkö ne tapaukset olisi totta, mutta ihan käsittämättömältä tuntuu, että sellaista tapahtuu.
Naiset ne toisia naisia haukkuu, sekä epävarmat puolisot. Harmi että itsellä meni nuoruus epävarmuuksissa kylveten koska seura oli kaikkea muuta kuin kannustava, enkä puhu nyt pituudesta vaan kaikesta ulkonäköön liittyvästä. Kerrataanpa, että ulkoisille seikoille ei monikaan pysty itse vaikuttamaan ja erilaisuus tekee ihmisestä mielenkiintoisen, ruma luonne taas on valinta asia, kertoo erittäin paljon tyhmyydestä olla korjaamatta sitä, pilaa nimittäin sen täydellisenkin ulkokuoren.
Olen itse myös 150 cm nainen enkä ole kylläkään kuullut ainakaan negatiivisia kommentteja pituudestani sitten ylä-asteen (15 vuotta sitten). Tai kyllä mua taas äskettäin luultiin ilmeisesti lapseksi, tosin olen kyllä nuoren näköinen kasvoistanikin. Voihan sen tavallaan ottaa imarteluna, ei ainakaan ikäkriisiä tule :D Miehet taas pitäneet pituuttani yleensä positiivisena ominaisuutena, mutta noin yleisesti harvoin kukaan huomioi tai kommentoi pituuttani yhtään mitenkään.
Minusta on jännä miten itse saan kommenttia lähes päivottäin ja toiset samanpituiset eivät taas juuri ollenkaan? Ap
Sukuni on savosta ja olen persjalka, eikä asialle mitään voi.
Mulle ei lähes koskaan ole kommentoitu pituudestani, vaikka olen hieman yli 160-senttinen mies. Tosin olen transmies, joten kommentit ei edes haittaisi, pitäväthän ainakin miehenä. Ja useakin nainen on ollut kiinnostunut. Harva aikuinen edes kiinnittää huomiota toisten pituuksiin, ellei pituus ole itselle ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jännä miten itse saan kommenttia lähes päivottäin ja toiset samanpituiset eivät taas juuri ollenkaan? Ap
Onko pituus muuten sinulle ongelma ja haluaisitko olla pitempi? Joistain se paistaa nimittäin läpi ja ihmisille vinoillaan aina asiasta, joka on ongelma, ei taas niille, jotka ei kiinnitä asiaan huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Miltä mahtaa ihmisestä tuntua, kun kymmenenvuotiaat ovat itseä pidempiä? Pitäisi olla joku alaraja aikuisuudelle.
Ettet vaan kommentin perusteella joutuisi sinne älykääpiöiden sarjaan jos henkisen kehityksen astetta mitattaisiin.
Mä oon 153cm enkä ole yläasteen jälkeen kuullut oikeastaan mitään kommentoitia pituudestani ja olen 30v. Ainoa kerta mikä on jäänyt mieleen oli alku vuodesta kaupan kassalla kun ostin pari olutta. Vanhempi naismyyjä kysyi henkkareita ja kun näytin ne hän tokaisi kovalla ja jotenkin erikoisen iloisella äänellä että "Olin varma ettei sulla ole ikää kun olet noin pieni ja nuoren näköinen".
Treenaa jotain painilajia. Lyhyemmän on helppo mennä painopisteen alle. 190 cm heeboltakin hymy hyytyy kun lentää turvalleen asfalttiin.