Te oikeasti lyhyet. Miten jaksatte kommentteja lyhyydestänne?
Olen 150cm lyhyt nainen ja mihin ikinä menenkin, niin saan aina kommentteja koostani. Ne eivät todellakaan ole läheskään aina positiivisia. Varsinkin humalaiset miehet osaavat olla todella ilkeitä. Nyt olen sinkkuja yrittänyt käydä treffeillä ja olen saanut pakit toisensa jälkeen, vaikka molemmilla on ollut kivaa. Kai se johtuu lyhyydestäni. Mistähän löytäisin miehen, jolle kelpaisin? :D
Kommentit (53)
Kyllä se minusta näkee, että toisinaan on epämukava olla. Mutta voiko muuta odottaakaan, kun lähes päivittäin minulle lyhyydestäni huomautellaan?
Jaa. Ei kukaan ikinä kiusaa minua pituuden takia. Miehet ovat tykänneet ja kaverit kanssa halunneet olla tämän pituinen.. Olen 155cm.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä käy sääliksi lyhyitä naisia (alle 159cm). Yleensä pedofiilien vaimoja tai sinkkuja.
M20
Sääliksi käyn noin nuorta ja tyhmää. Mutta ehkä vielä viisastut.
T: Ylli viisikymppisen pariskunnan mies, jonka vaimo on 153 cm.
Jatkuvasti? Ei niitä tule jatkuvasti. Joku heittää jotain niin en puhu hänelle enää koskaan. Suljen hänet ja tarvittaessa kaikki hänen kaverinsakin ulkopuolelle.
Näin tein sille yhdelle joka päätti kutsua pygmiksi.
Kukaan muu ei ole vastaavaa keksiny heittää.
152 cm enkä ole ikinä saanut yhtään ilkeää kommenttia pituudestani. Tuttujen kesken hyväntahtoista piruilua vain (sitä teen itsekin).
Vierailija kirjoitti:
Vai ei 150-senttinen nainen ole "merkittävän" lyhyt BUAAHAHAHAHAAA!
Et taida ulkoilla paljon ihmistenilmoilla tai sitten olet vain huono arvioimaan pituuksia. Yhtä lailla 180cm mies olisi merkittävän pitkä, mitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
:/ Todella törkeää heiltä mutta toisaalta vaikea uskoa että 150cm saisi tuollaisia kommentteja, olet kuitenkin vielä ihan normaalin lyhyyden rajoissa eikä useimpia miehiä naisen pituus juuri kiinnosta.
Onko sulla kenties huono ryhti joten näytät alle 150cm?
Minäpäs olen 160cm ja saan silti kommentteja pituudestani jatkuvasti. Mm. Kun olin töissä koulussa ja tästä tuli jatkuvasti paskaa niskaan lapsilta, vaikka koulun naishenkilökunnasta suurin osa oli jotain 155-165cm. Kerran kysyin yhdeltä lapselta miksi pituuteni on niin kummallinen asia heille, kun onhan "Jaana-ope" samanmittainen ja "Birgitta-terkkari" reilusti lyhyempi. Lapsen vastaus oli "niin mut ei se oo sama asia". Ryhtinikin pitäisi olla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:/ Todella törkeää heiltä mutta toisaalta vaikea uskoa että 150cm saisi tuollaisia kommentteja, olet kuitenkin vielä ihan normaalin lyhyyden rajoissa eikä useimpia miehiä naisen pituus juuri kiinnosta.
Onko sulla kenties huono ryhti joten näytät alle 150cm?Minäpäs olen 160cm ja saan silti kommentteja pituudestani jatkuvasti. Mm. Kun olin töissä koulussa ja tästä tuli jatkuvasti paskaa niskaan lapsilta, vaikka koulun naishenkilökunnasta suurin osa oli jotain 155-165cm. Kerran kysyin yhdeltä lapselta miksi pituuteni on niin kummallinen asia heille, kun onhan "Jaana-ope" samanmittainen ja "Birgitta-terkkari" reilusti lyhyempi. Lapsen vastaus oli "niin mut ei se oo sama asia". Ryhtinikin pitäisi olla hyvä.
Yleensä jos on vielä siro ja lapsen kasvoinen niin se jotenkin korostaa pienuutta.
Ei kannata valittaa pahoista kielista. Ma olen joku 161cm etten mikaan lyhin mahdollinen, mutta sain kuulla siita ja muutenkin pienikokoisuudestani Suomessa asuessani teinina ja parikymppisena. Aina joku oli pikkutytottelemassa ikavaan savyyn, enka oikeastaan tuntenut itseani naiseksi ollenkaan, eika mulla koskaan ollut mitaan vientia.
Nykyaan pidan vartalostani ja saan kuulla valilla pienuudestani, mutta enemman positiiviseen savyyn. Lahestyn kolmeakymppia ja olen deittaillut oikeastaan vain pitkia miehia 175-193cm valilla. Pituus ei vaikuta mihinkaan kun tapaa sen oikean ja kaikilla on omanlaisensa maku. Ps. asun nykyisin ulkomailla.
En oo oikeasti lyhyt, ihan normaalin pituinen 156 cm. Kun en ole yläasteella enkä käy enää baareissa, niin kuulen pituudesta jotain sanottavaa harvoin ja silloin ystäviltä. Ei haittaa enää.
Olen tuo 49 ja tosi jännä lukee näitä kommentteja. Itellä vaan positiivisia kokemuksia omasta lyhyydestä. Keikoilla usein kysytty haluunko päästä harteille tai päästetty eteen seisoon, kaupassa ei tarvi juurikaan ees kysyä apua, kun haluaa tavaran ylähyllyltä, jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä? Pituus on juuri se asia, johon ihminen ei itse voi millään tavoin itse vaikuttaa. Sen takia sen pitäisi olla vihoviimeinen virnuilun aihe.
Sama koskee lyhyitä miehiä - heille naureskellaan eivätkä he kelpaa kumppaniksi kenellekään, vaikka olisivat kuinka fiksuja ja mukavia.
Luulis että he kelpaa lyhyille naisille mutta ei tietenkään heillekään, kovat on vaatimukset.
Vai ei 150-senttinen nainen ole "merkittävän" lyhyt BUAAHAHAHAHAAA!