Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Windows 10 päivitys rikkoi koko koneen. Kukaan ei ole vastuussa.

Vierailija
02.06.2018 |

Näitä on nyt ollut todella paljon ja kukaan ei ole vastuussa. Itselläni oli tosin takuuta jäljellä ja kovalevy menee vaihtoon. Vanhasta levystä 45e että saan sen itselleni ja tietty jos haluan Windows 10 asennettuna niin saan maksaa 29e lisää. Rahastukseksi on mennyt takuuhuolto Acerilla.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalevy=koko kone.

Kunnon datailija.

Vierailija
2/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kone samasta syystä rikki pari viikkoa. Kun hankin uuden, laitan kaikki mahdolliset estot jottei kone lähde päivittelemään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten totesit että kovalevyn hajoaminen johtui nimenomaan 10 päivityksestä?

Vierailija
4/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että viisi prosenttia kovalevyistä hajoaa ensimmäisen käyttövuoden aikana.

Vierailija
5/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen idiootti käyttää windows-koneita...?? Eikö tässä jo eletä vuotta 2018, eikä mitään ’90-lukua...?

Vierailija
6/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen idiootti käyttää windows-koneita...?? Eikö tässä jo eletä vuotta 2018, eikä mitään ’90-lukua...?

Työkoneet ovat windowseja, koska käyttämillemme ohjelmille ei ole toimivia vaihtoehtoja. Elämme todellakin tätä aikaa.

Vierailija
7/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän tämä "hajoaminen" oikein oli? Sattunut vaan sopivasti päivityksen aikaan

Vierailija
8/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla win10 siis rikkoi koneen?

Vierailija
9/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku jaksaa väittää että Win 10 päivitykset tuhoavat koneita? Provo on jo käynyt vanhaksi.

Vierailija
10/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa, mitä tehdä kun tietokone ei asenna päivitystä? Kun käynnistä valikosta valitsee "sammuta ja päivitä", kone sammuu mutta ei päivity. Olisi kai tärkeä päivitys.

Vierailija
11/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei päivitys hajottanut konetta tietenkään, mutta turhaan hidasti konetta, niin jouduin eilen palaamaan vanhaan versioon takaisin. Jossain vaiheessa Windows kyllä pakottaa tämän uusimman päivityksen ottamaan, mutta siihen asti saa olla vanha.

Itse inhoan näitä päivityksiä, kun ne joka kerta tekee koneen hitaammaksi ja mm. videotoistot temppuilee tai ei toimi ollenkaan. Aina se isompi ja ns. hienompi juttu ei ole parempi.

Vierailija
12/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän windows 7 niin kauan kun tuki sille on voimassa.

Vierailija
13/42 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kone "pakkopäivitti" (eli lupaa kysymättä lähti asentelemaan kun oli päällä, vaikka olen kyllä muuttanut asetukset niin että täytyy kysyä aina lupa) Windows 10:n jonkun uuden version, ja sen jälkeen kone on ollut todella takussa ja hidas. Välissä joudun pakkosammuttamaan koneen pari kertaa päivässä. Pitänee laittaa kone tehdasasetuksille, josko se siitä. Se normaali Windows 10 oli jees, mutta tämä uusin versio... 

Vierailija
14/42 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi ja se on myönnetty myös Microsoftilta ja Acerilta. Liittyy ilmeisesti Avastin ja Windows 10 yhteensopivuusongelmiin, joka on nyt kai korjattu, mutta minulle nyt myöhäsitä. ap

Vierailija
15/42 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo vaan totta. Uusin päivitys su-ma välisenä yönä tilttasi koneen ja tein käynnistyksen korjauksen, mutta oikea valinta olisi ollut palauttaminen aikaisempaan pisteeseen, joka olisi saattanut pelastaa koneen. Asia todettu ja myönnetty Acerilta ja Microsoftilta ja kerrottu "Näitä on ollut nyt tosi paljon, ei voi mitään". Neuvottiin toki kokeilemaan korjausta usb tikun avulla (Win 10 uudelleen asennus >korjaus ym.) mikään ei vaan auttanut. Kone nyt huollossa.

Vierailija
16/42 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei koko kone mennyt rikki, mutta tuli käyttökelvottomaksi ainakin 1-2 viikkoa, että saan sen taas itselleni. Mitään ei voinut itse tehdä koska takuu raukeaa jos alan takakantta aukomaan. ap

Vierailija
17/42 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten totesit että kovalevyn hajoaminen johtui nimenomaan 10 päivityksestä?

No en itse sitä todennutkaan vaan näin minulle kerrottiin ja monilla muilla sama juttu. ap

Vierailija
18/42 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mulla oli Acer myös ja meni ihan sököksi päivityksen jälkeen. Ostin HP:n ja ei mitään ongelmia päivityksissä.

Vierailija
19/42 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Microsofti sais maksaa noi päivityksistä aiheutuneet koneiden hajoamiset.

Vierailija
20/42 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se päivitys fyysisesti rikkoo kovalevyn? Kyseessä on asia, joka on käyttöjärjestelmän päivityksen osalta likipitäen mahdotonta.

Windowsin PUHDAS uudelleenasennus pitäisi tuossa tapauksessa auttaa.