Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kertoa sinulle oharien tekijä:

Vierailija
02.06.2018 |

Käytöksesi loukkaa.
Minua loukkaa että sovittiin että tulette kylään, olin leiponut ja lapset odottivat leikkiseuraa. Ette tulleet. Yritin soittaa mutta puhelimesi oli kiinni. Laitoin tekstarin johon vastasit seuraavana päivänä että sori unohdettiin.

Sovittiin tapaaminen vapaapäivälle, mennään yhdessä lounaalle. Laitoin ajan kalenteriin. Edellisenä päivänä laitoin viestin että missä ravintolassa nähdään? Tästä on nyt 1,5 kk ja en ole vielä saanut vastausta.

Ja kun laitoin FB kutsun 30-vuotisjuhliin, olit ensimmäinen joka laittoi ”osallistun”. Juhlapäivänä laitoit viestin että ”en tulekaan kun menen uimaan”???!!!!! Kiitos että tilasin sinullekin pitopalvelusta kuitenkin 40 euron ruuat ja varasin juomaa. Kiitos.

Tajuatteko te miltä noi jutut tuntuu vai ettekö todellakaan koskaan ikinä milloinkaan pysähdy miettimään miten muita kohtelette? Mulla on tällä hetkellä yksi ihminen jota kutsun entiseksi ystäväksi, hänellä on ehkä nykyisiä joita muistaakin tavata.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo henkilö välitä sinusta tippaakaan. Voit olla hauskaa seuraa, jos ei ole muutakaan tekemistä.

Vierailija
2/4 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sos. tillanteiden pelko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalin ihmisen käytökseltä, älä ole tuollaisen kanssa tekemisissä.

Vierailija
4/4 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tälläisiä paljonkin.. ei moni suhtaudu vakavasti kaikkiin kavereihin. Moni myös täysin ajattelematon. Luulisi tosin että ohareiden tekijän puoliso edes huomauttaisi... mutta onhan näitä ihmisiä paljonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän