Lapsi niin kipeä ettei pääse kevätjuhlaan, mitä teen?
Vaihtoehdot olisi, että koulu postittaa, lapsen kaveri ottaisi sen tai kävisin itse hakemassa sen yksin.
Kommentit (10)
No haet sen ite, mikä ongelma tämä nyt on.
Koulu postittaa tai itse haet on turvallisinta. Mut laitettiin kerran ottamaan vastaan kaverin todistus, joka sitten tietysti hävisi stipendirahoineen. Kaverin isä sitten soitti vihaisena mun äidille ja haukkui meidän perheen saaden äidin itkemään.
Käyt hakemassa. Jos on tärkeää lapselle, pyydä joku ottamaan kuva. Ei tuo nyt maailmaa kaada🌹
Vierailija kirjoitti:
Koulu postittaa tai itse haet on turvallisinta. Mut laitettiin kerran ottamaan vastaan kaverin todistus, joka sitten tietysti hävisi stipendirahoineen. Kaverin isä sitten soitti vihaisena mun äidille ja haukkui meidän perheen saaden äidin itkemään.
No apua, on ollu syytäkin haukkua. Vähän vastuullisuutta ei oo siltä pieneltä ykköseltäkään liikaa vaadittu?!
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän on todella vaikeaa kantaa joku asia paikasta A paikkaan B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän on todella vaikeaa kantaa joku asia paikasta A paikkaan B.
Stipendiraha on "kadonnut" ja kyllä se tilaisuus saattaa houkutella vaikka kuinka itse pitäisi luotettavana. Helpointa oli kadottaa koko todistus kuin pelkkä stipendiraha.
Ja tääkin asiako piti kysyä vauva palstalla :D
Voithan vielä varmistaa asian vaikka suomi24 palstalta ellei nää ohjeet riitä.
Mistä hemmetistä me tiedämme mikä sulle parhaiten sopii. Jos mummo asuu koulun seinän vieressä niin voihan sekin noutaa kun soitat opelle.
Lapsen koulussa koulutodistuskansiot, jossa on lasten koulutodistukset 1. luokasta lähtien, sellaisen hakisin ehdottomasti itse.
Rauhoittukaa, laitoin viestiä että ei tulla. Lapsi nukahti niin en halunnut jättää yksin siksi aikaa.
Käy hakemassa ite se tokari, kaikista helpointa!