Haluaako kaikki miehet vain lyhyen naisen?
Hirveen huono olo kun itse 168cm ja miehille ihan liian pitkä. 😔
Kommentit (30)
Hahhaa kirjoitti:
Olen 180cm pitkä ja ollut aina hoikka ja miehiä riittänyt joka sormelle :D
Totta kai tuo on mahdollista. Eivät miehet karsi naisia pituuden perusteella ollenkaan siinä määrin kuin naiset karsivat miehiä. Kaikki kyllä ymmärtävät tämän laajalti tutkitun asian, mutta yllättävän monelle naiselle sen myöntäminen on hankalaa. On varmaan vähän noloa joutua myöntämään omia etuoikeuksiaan ja vastakkaisen sukupuolen edustajien ahdingon aiheuttamista. :D
Ite olen hukkapätkä. Näin kahvilassa tosi pitkän naisen ja minua vaivasi hänen pituutensa. Oikeastaan ruman näköistä. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi katselet niitä lyhyempiä miehiä.
En oo ikinä katsellu lyhyempiä. N. 180-200cm kyllä.
Ap
Mutta eihän heille 168 ole lainkaan mikään liian iso ongelma.
Lyhyt tai pitkä, aivan sama. Jos luonne on hapannaama niin kenkää saa.
Pitkä nainen = miehellä pitää olla pitkä meisseli,näin miehet ajattelee. Lyhyt nainen,kelpaa pienempikin mela. Valintoja 😂
Vierailija kirjoitti:
Mies haluu just sen pituisen naisen kuin senhetkinen ihastus sattuu olemaan.
Tuokin on tavallaan totta, mutta miehenä minä pidän lyhyitä naisia viehättävämpinä. Olen kyllä seurustellut myös naisen kanssa joka oli täsmälleen yhtä pitkä kuin minä itse, eli 180cm, puolisoni pituus on 155.
Tykkään itseäni pidemmistä ja muutenkin isommista ja vahvemmista naisista
Otetaanpa vähän faktaa.
Naisten keskipituus Suomessa on 165,9cm, miesten 179,6cm.
Tutkimuksissa on havaittu suraavaa:
- naisille pituus on huomattavasti tärkeämpi kriteeri kuin miehille
- naisten keskimääräinen toivepituus miehelle on 185cm ja toivottu pituusero 20cm. Lyhyemmät naiset toivovat suurempaa pituuseroa
- miehille pituus on vähäisempi kriteeri, ja toiveskaala on laajempi
- miesten keskimääräinen suosikkipituus naisille on aika tarkalleen ap:n pituus. Keskimäärin pidemmät miehet toivovat suurempaa pituuseroa, lyhyet miehet keskimäärin pitävät unelmapituisena vielä itseään hieman pidempää naista
Toisin sanottuna, pituuden osalta ap on täydellisissä asemissa. Ongelman syy on seuraava:
1. ap:lle kelpaa vain pitkä mies, ja kaikki muutkin naiset haluavat pitkän miehen
2. ap ei täytä kriteeriä joka on huomattavasti tärkeämpi miehille kuin naisille. Ja se kriteeri on hoikkuus/normaalipainoisuus
-> hankkiudu timmimmäksi tai ala katselemaan lyhyitä miehiä.
t. 167cm mies, jolle ap:n pituus olisi täysin ok
121212 kirjoitti:
Otetaanpa vähän faktaa.
Naisten keskipituus Suomessa on 165,9cm, miesten 179,6cm.
Tutkimuksissa on havaittu suraavaa:
- naisille pituus on huomattavasti tärkeämpi kriteeri kuin miehille
- naisten keskimääräinen toivepituus miehelle on 185cm ja toivottu pituusero 20cm. Lyhyemmät naiset toivovat suurempaa pituuseroa
- miehille pituus on vähäisempi kriteeri, ja toiveskaala on laajempi
- miesten keskimääräinen suosikkipituus naisille on aika tarkalleen ap:n pituus. Keskimäärin pidemmät miehet toivovat suurempaa pituuseroa, lyhyet miehet keskimäärin pitävät unelmapituisena vielä itseään hieman pidempää naista
Toisin sanottuna, pituuden osalta ap on täydellisissä asemissa. Ongelman syy on seuraava:
1. ap:lle kelpaa vain pitkä mies, ja kaikki muutkin naiset haluavat pitkän miehen
2. ap ei täytä kriteeriä joka on huomattavasti tärkeämpi miehille kuin naisille. Ja se kriteeri on hoikkuus/normaalipainoisuus
-> hankkiudu timmimmäksi tai ala katselemaan lyhyitä miehiä.
t. 167cm mies, jolle ap:n pituus olisi täysin ok
Näin. Kaikki naiset riippumatta millaisia itse ovat haluavat pitkiä ja maskuliinisia miehiä -> ne miehet pääsee valitsemaan ekana. Ei pitäis yllättää että miehekäs mies hauaa naisellisen naisen.
Ei naiselliset naisetkaan halua neitimiehiä, miksi miehekkäät miehet haluais poikatyttöjä?
No jäljelle jää epänaisellinen ap ja ne lyhyemmät miehet jotka ei ole hirveän maskuliinisia. Perfect match. Jos ei kelpaa, sitten ei auta kuin olla ilman.
En oo ikinä katsellu lyhyempiä. N. 180-200cm kyllä.
Ap