Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Haluaako kaikki miehet vain lyhyen naisen?

Vierailija
01.06.2018 |

Hirveen huono olo kun itse 168cm ja miehille ihan liian pitkĂ€. 😔

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselet niitÀ lyhyempiÀ miehiÀ.

En oo ikinÀ katsellu lyhyempiÀ. N. 180-200cm kyllÀ.

Ap

Vierailija
22/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hahhaa kirjoitti:

Olen 180cm pitkÀ ja ollut aina hoikka ja miehiÀ riittÀnyt joka sormelle :D

Totta kai tuo on mahdollista. EivÀt miehet karsi naisia pituuden perusteella ollenkaan siinÀ mÀÀrin kuin naiset karsivat miehiÀ. Kaikki kyllÀ ymmÀrtÀvÀt tÀmÀn laajalti tutkitun asian, mutta yllÀttÀvÀn monelle naiselle sen myöntÀminen on hankalaa. On varmaan vÀhÀn noloa joutua myöntÀmÀÀn omia etuoikeuksiaan ja vastakkaisen sukupuolen edustajien ahdingon aiheuttamista. :D

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ite olen hukkapÀtkÀ. NÀin kahvilassa tosi pitkÀn naisen ja minua vaivasi hÀnen pituutensa. Oikeastaan ruman nÀköistÀ. Anteeksi.

Vierailija
24/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselet niitÀ lyhyempiÀ miehiÀ.

En oo ikinÀ katsellu lyhyempiÀ. N. 180-200cm kyllÀ.

Ap

Mutta eihÀn heille 168 ole lainkaan mikÀÀn liian iso ongelma.

Vierailija
25/30 |
02.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lyhyt tai pitkÀ, aivan sama. Jos luonne on hapannaama niin kenkÀÀ saa.

Vierailija
26/30 |
02.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitkĂ€ nainen = miehellĂ€ pitÀÀ olla pitkĂ€ meisseli,nĂ€in miehet ajattelee. Lyhyt nainen,kelpaa pienempikin mela. Valintoja 😂

Vierailija
27/30 |
02.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluu just sen pituisen naisen kuin senhetkinen ihastus sattuu olemaan.

Tuokin on tavallaan totta, mutta miehenÀ minÀ pidÀn lyhyitÀ naisia viehÀttÀvÀmpinÀ. Olen kyllÀ seurustellut myös naisen kanssa joka oli tÀsmÀlleen yhtÀ pitkÀ kuin minÀ itse, eli 180cm, puolisoni pituus on 155.

Vierailija
28/30 |
02.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TykkÀÀn itseÀni pidemmistÀ ja muutenkin isommista ja vahvemmista naisista

Vierailija
29/30 |
02.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Otetaanpa vÀhÀn faktaa.

Naisten keskipituus Suomessa on 165,9cm, miesten 179,6cm.

Tutkimuksissa on havaittu suraavaa:

- naisille pituus on huomattavasti tÀrkeÀmpi kriteeri kuin miehille

- naisten keskimÀÀrÀinen toivepituus miehelle on 185cm ja toivottu pituusero 20cm. LyhyemmÀt naiset toivovat suurempaa pituuseroa

- miehille pituus on vÀhÀisempi kriteeri, ja toiveskaala on laajempi

- miesten keskimÀÀrÀinen suosikkipituus naisille on aika tarkalleen ap:n pituus. KeskimÀÀrin pidemmÀt miehet toivovat suurempaa pituuseroa, lyhyet miehet keskimÀÀrin pitÀvÀt unelmapituisena vielÀ itseÀÀn hieman pidempÀÀ naista

Toisin sanottuna, pituuden osalta ap on tÀydellisissÀ asemissa. Ongelman syy on seuraava:

1. ap:lle kelpaa vain pitkÀ mies, ja kaikki muutkin naiset haluavat pitkÀn miehen

2. ap ei tÀytÀ kriteeriÀ joka on huomattavasti tÀrkeÀmpi miehille kuin naisille. Ja se kriteeri on hoikkuus/normaalipainoisuus

-> hankkiudu timmimmÀksi tai ala katselemaan lyhyitÀ miehiÀ.

t. 167cm mies, jolle ap:n pituus olisi tÀysin ok

Vierailija
30/30 |
02.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Otetaanpa vÀhÀn faktaa.

Naisten keskipituus Suomessa on 165,9cm, miesten 179,6cm.

Tutkimuksissa on havaittu suraavaa:

- naisille pituus on huomattavasti tÀrkeÀmpi kriteeri kuin miehille

- naisten keskimÀÀrÀinen toivepituus miehelle on 185cm ja toivottu pituusero 20cm. LyhyemmÀt naiset toivovat suurempaa pituuseroa

- miehille pituus on vÀhÀisempi kriteeri, ja toiveskaala on laajempi

- miesten keskimÀÀrÀinen suosikkipituus naisille on aika tarkalleen ap:n pituus. KeskimÀÀrin pidemmÀt miehet toivovat suurempaa pituuseroa, lyhyet miehet keskimÀÀrin pitÀvÀt unelmapituisena vielÀ itseÀÀn hieman pidempÀÀ naista

Toisin sanottuna, pituuden osalta ap on tÀydellisissÀ asemissa. Ongelman syy on seuraava:

1. ap:lle kelpaa vain pitkÀ mies, ja kaikki muutkin naiset haluavat pitkÀn miehen

2. ap ei tÀytÀ kriteeriÀ joka on huomattavasti tÀrkeÀmpi miehille kuin naisille. Ja se kriteeri on hoikkuus/normaalipainoisuus

-> hankkiudu timmimmÀksi tai ala katselemaan lyhyitÀ miehiÀ.

t. 167cm mies, jolle ap:n pituus olisi tÀysin ok

NÀin. Kaikki naiset riippumatta millaisia itse ovat haluavat pitkiÀ ja maskuliinisia miehiÀ -> ne miehet pÀÀsee valitsemaan ekana. Ei pitÀis yllÀttÀÀ ettÀ miehekÀs mies hauaa naisellisen naisen.

Ei naiselliset naisetkaan halua neitimiehiÀ, miksi miehekkÀÀt miehet haluais poikatyttöjÀ?

No jÀljelle jÀÀ epÀnaisellinen ap ja ne lyhyemmÀt miehet jotka ei ole hirveÀn maskuliinisia. Perfect match. Jos ei kelpaa, sitten ei auta kuin olla ilman.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kaksi yksi