Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako kaikki miehet vain lyhyen naisen?

Vierailija
01.06.2018 |

Hirveen huono olo kun itse 168cm ja miehille ihan liian pitkĂ€. 😔

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista. Oma menetyksensÀ se on.

Vierailija
2/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kai ne haluaa. Itse 160-senttinen todennut tÀmÀn.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naisille pituus on tuhat kertaa merkityksellisempi asia kuin miehille. 

Vierailija
4/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vain lyhyt mies haluaa lyhyen naisen. Mies ei halua olla naista lyhyempi, joten siksi nÀin. Toisaalta ihan hyvÀ, koska pitkÀ nainen ei tod. Huoli lyhyttÀ miestÀ ja he varmaan itsekin tÀmÀn jo tiedostavat.

PitkÀt komeat miehet sitten uskaltaa saalistaa nÀitÀ pitkiÀ naisia.

Vierailija
5/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain lyhyt mies haluaa lyhyen naisen. Mies ei halua olla naista lyhyempi, joten siksi nÀin. Toisaalta ihan hyvÀ, koska pitkÀ nainen ei tod. Huoli lyhyttÀ miestÀ ja he varmaan itsekin tÀmÀn jo tiedostavat.

Mun mies (190) sanoi ettei olisi ikinĂ€ halunnut pitkÀÀ naista. Sen sijaan valitsi mut, 160 😊

Vierailija
6/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen treffannut naisia pituudeltaa 155-185 eikÀ sen suhteen ole ollut ongelmaa. Itse olen 183cm.

Vierailija
7/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos nainen on yli 2 m, tunnen itsenk pieneksi. Olen 170 cm enkÀ kelpaa naiselle.

Vierailija
8/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan yhtĂ€ moni kuin moni mies haluaa itseÀÀn lyhyemmĂ€n naisen kuin -niin moni nainen, joka haluaa itseÀÀn pidemmĂ€n kumppanin (miehen). Aika harva mies kertoo esimerkiksi nettitreffiporttaalin esittely tekstiÀÀn suorasukaisesti ilmaisemalla, ettĂ€ etsin itseĂ€ni lyhyempÀÀ naista. (Tai, jos nĂ€in tekee, niin antaa kyllĂ€ tahtomattaa itsestÀÀn hieman pöljĂ€n kuvan) Sen sijaan ei ole lainkaan tavatonta, ettĂ€ nainen kertoo hakevansa itseÀÀn pidempÀÀ ja kookkaampaa miestĂ€. - Ja jottei nainen kuullostaisi avuttomalta, niin hĂ€n perutelee toiveensa esimerkiksi niin ettĂ€ voisi kĂ€yttÀÀ korkkareita. SitĂ€ en tiedĂ€, ettĂ€ onko taustalla kokemus siitĂ€, ettĂ€ miehet eivĂ€t kestĂ€ sitĂ€, ettĂ€ vierellĂ€ oleva nainen on heitĂ€ pidempi vai se, etteivĂ€t naiset kestĂ€ sitĂ€, ettĂ€ mies on heitĂ€ lyhempi. Varmuuden vuoksi sitten moni mies valehtelee pituutensa pyöristĂ€en sitĂ€ ylöspĂ€in ja nainen painonsa, ettei antaisi kuvaa itsestÀÀn isona naisena joka vielĂ€ haluaa kĂ€yttÀÀ korkeita korkojakin.   

Vierailija
9/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka pitkÀ nainen on kunhan ei ole lÀski.

Vierailija
10/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mies haluu just sen pituisen naisen kuin senhetkinen ihastus sattuu olemaan.

Vierailija
11/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei minua kukaan ole koskaan halunnut. Yhden nappasin miehekseni, ettÀ elÀmÀ olisi hauskempaa.

Vierailija
12/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies (190) sanoi ettei olisi ikinĂ€ halunnut pitkÀÀ naista. Sen sijaan valitsi mut, 160 😊

Hieno mies, kun joku pituus on noin tÀrkeÀ. Huhhuh.

Vierailija
13/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kukaan ole koskaan halunnut. Yhden nappasin miehekseni, ettÀ elÀmÀ olisi hauskempaa.

MÀkin tein nÀin ja onnstuin pitÀÀn sen 20 v ennenkuin se uskalsi karata. Nyt mun pitÀisi vaan löytÀÀ uusi uhri.

Vierailija
14/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtĂ€ moni kuin moni mies haluaa itseÀÀn lyhyemmĂ€n naisen kuin -niin moni nainen, joka haluaa itseÀÀn pidemmĂ€n kumppanin (miehen). Aika harva mies kertoo esimerkiksi nettitreffiporttaalin esittely tekstiÀÀn suorasukaisesti ilmaisemalla, ettĂ€ etsin itseĂ€ni lyhyempÀÀ naista. (Tai, jos nĂ€in tekee, niin antaa kyllĂ€ tahtomattaa itsestÀÀn hieman pöljĂ€n kuvan) Sen sijaan ei ole lainkaan tavatonta, ettĂ€ nainen kertoo hakevansa itseÀÀn pidempÀÀ ja kookkaampaa miestĂ€. - Ja jottei nainen kuullostaisi avuttomalta, niin hĂ€n perutelee toiveensa esimerkiksi niin ettĂ€ voisi kĂ€yttÀÀ korkkareita. SitĂ€ en tiedĂ€, ettĂ€ onko taustalla kokemus siitĂ€, ettĂ€ miehet eivĂ€t kestĂ€ sitĂ€, ettĂ€ vierellĂ€ oleva nainen on heitĂ€ pidempi vai se, etteivĂ€t naiset kestĂ€ sitĂ€, ettĂ€ mies on heitĂ€ lyhempi. Varmuuden vuoksi sitten moni mies valehtelee pituutensa pyöristĂ€en sitĂ€ ylöspĂ€in ja nainen painonsa, ettei antaisi kuvaa itsestÀÀn isona naisena joka vielĂ€ haluaa kĂ€yttÀÀ korkeita korkojakin.   

Aivan tĂ€yttĂ€ p*skaa, joka on niin  monin tutkimuksin p*skaksi todistettu ettei tosikaan. Naiset painottavat miehen pituutta parinvalinnassa uskomattoman paljon enemmĂ€n kuin miehet MITÄÄN naisen ominaisuutta. Miehet eivĂ€t painota edes hoikkuutta tai nuoruutta yhtĂ€ paljon kuin naiset miehen pituutta.

Vierailija
15/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikki miehet haluaa lyhyen naisen. SillÀ pitÀÀ myös olla muotoja riittÀvÀsti, ei saa olla mikÀÀn laiha rimpula. PitkÀstÀ hoikasta naisesta tulee mieleen poika, ja vain homot pitÀvÀt sellaisesta.

T. AV-mamma 41 v , 162cm / 78 kg ja miehet juoksee perÀssÀni koska nÀytÀn kasvoiltakin nuoremmalta, toisin kuin laihat jotka rupsahtavat jo 25-vuotiaana.

Vierailija
16/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀkin tein nÀin ja onnstuin pitÀÀn sen 20 v ennenkuin se uskalsi karata. Nyt mun pitÀisi vaan löytÀÀ uusi uhri.

MinÀ olen pitÀnyt pidempÀÀn. Nyt voisin ehkÀ olla ilmankin, mutta ei se lÀhde. Ihana niin. Kin.

Vierailija
17/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

YllĂ€ttÀÀkö aloittajan, ettĂ€ enemmistö miehistĂ€ haluaa itseÀÀn lyhyemmĂ€n ja naisista itseÀÀn pidemmĂ€n miehen? YleensĂ€ toivottu pituusero sukupuoleen katsomatta on noin 10 senttiĂ€. 

SikÀli kysymyksesi on typerÀ. Miehet kun ovat keskimÀÀrin 14 senttiÀ piempiÀ. Tilastokeskus vÀittÀÀ keskimitaksi naisille 164 ja miehille 178.

Vierailija
18/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluaa lyhyen naisen. SillÀ pitÀÀ myös olla muotoja riittÀvÀsti, ei saa olla mikÀÀn laiha rimpula. PitkÀstÀ hoikasta naisesta tulee mieleen poika, ja vain homot pitÀvÀt sellaisesta.

T. AV-mamma 41 v , 162cm / 78 kg ja miehet juoksee perÀssÀni koska nÀytÀn kasvoiltakin nuoremmalta, toisin kuin laihat jotka rupsahtavat jo 25-vuotiaana.

Ei me kaikki pitkÀt olla hoikkia.. mistÀ toi kÀsitys on edes tullu?

Ap

Vierailija
19/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÀnnÀ, ettÀ Anneli 180 cm "huoli" Jukan 160 cm.

Vierailija
20/30 |
01.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi katselet niitÀ lyhyempiÀ miehiÀ.