Ruoka jota et söisi, vaikka presidentti tarjoaisi illallispöydässä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Aivot ja kivekset
En ainakaan Saulin kuluneita hikisiä vanhoja. ;-)
Olen ollut tulkkina Ranskan presidentin seurueessa. Olisin jättänyt osterit väliin. En tosin saanut syödä mitään (... ihan "siripirillä" mentiin 8 tunnin työpäivä).
Homejuustoa, oliiveja, vuohenjuustoa, äyriäisiä, kieltä, graavilohta tai muita raakoja kaloja, raakaa lihaa... ja kaikki nämä ulkomaiset yökötykset joita edelliset jo sanoivat joista kaikista en ole edes kuullut.
Kukaan ei saa minua syömään jotain mistä en tykkää.
En syö merilevää, ei vaan mene alas. Hyönteisiä en myöskään söisi. En ole maistanut niitä enkä maista, koska ajatuskin oksettaa.
Kaikki kalaruuat, sienet, etanat, ötökät :/
Vierailija kirjoitti:
Aivot ja kivekset
Ei tietenkään ole pakko syödä mitään, mikä kuullostaa äklöltä.
Mutta esim.pässin kiveksistä mainitsen, että ne ovat erittäin hyviä ja arvostettua ruokaa.
Ne eivät ole esim. "likaisia" vaan pässin kivespussissa tarkoin varjeltuja elimiä. Puhtaampia kuin esim. maksa tai munuaiset.
Kun kivekset keittää (nylkemisen jälkeen tietysti)ja sen jälkeen paahtaa niitä uunissa, saa todella uskomattoman hienosyistä lihaa.
Vähän kuin lihapasteijaa, mutta ei niin mössöä. Ohuiksi viipaleiksi leikattuna, maustettuna suolalla ja pippuriseoksella. Todella maukasta.
Ai Saulin tarjoamana? En tiedä mikä ei kelpaisi, mutta Jennin piirakka maistuisi.
En halua Niinistöä ruokailuseurakseni.
Minkään eläimen kieli. Kaikkiruokainen olen, mutta kieltä en vain saa nieltyä.
Verilätyt (mustamakkara on kyllä hyvää), hapansilakka (paitsi jos kaasunaamari), hyönteiset, ihmiset, halal (en syö mitään, minkä mielisairas on valmistanut).
Vierailija kirjoitti:
Minkään eläimen kieli. Kaikkiruokainen olen, mutta kieltä en vain saa nieltyä.
Moni onkin kuollut nieltyään kielensä.
Njiin. (nielausu) eikai tässä mitään. silakkaa olla tekemässäkään. Jennikin on tuolla keittiössäkin. suomalainen lohikin (nielaisu) maistuu varmasti-kin.
Uhanalaiset eläimet, koira, muut eläimet
Casu marzu (mädätetty juusto, jossa on eläviä toukkia)