Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät on helppo tunnistaa kukista

Vierailija
01.06.2018 |

Ne ripustaa riippukukat valkoisissa kasvatusruukuissa sellaisinaan riippumaan, eivätkä siis siirrä kukkia kunnollisiin amppeleihin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niistä perus valkoisista muovituoleista. Rivarin takapihalla on tällaiset, kiikkerä pieni pöytä ja pöydällä purkki tupakintuhkia varten. Ja sit ne amppelit ;-D

Ja toki pieni ruohottunut takapihanpläntti täynnä susikoiran pashkaa.

Voi juukeli, nyt tuli huoli jos joku luulee vaikka rikkaaksi kun on oma tekemät puiset kalusteet O.o

Vierailija
22/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ripustaa riippukukat valkoisissa kasvatusruukuissa sellaisinaan riippumaan, eivätkä siis siirrä kukkia kunnollisiin amppeleihin.

Itse asiassa valmiiksi kasvatetut amppeliin tungetut puskat maksaa maltaita.

Taimia saa halvalla, siemeniä halvemmalla.

Muoviamppelin ostaja on käsi, jolla ei ole estetiikan tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovisen kasvatusamppelin ripustaminen kuvastaa laiskuutta, mikä on rinnastettavissa köyhyyteen.

Vierailija
24/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perpää kyrseeseen.

Vierailija
25/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, kai mäkin oon sitten superköyhä. Parilla sadalla juuri ostin riippukukkia valkoisissa muoviastioissa kun meillä on niin iso omk että ihan yksi ei riittänyt.....

Vierailija
26/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaista aloitusta kaipailinkin 😅 Muistelin juuri sitä, jossa pohdittiin, että naapurilta on varmaan rahat loppuneet kesken, kun hienon talon pihalla onkin hiiligrilli! Kyllä näin on, että kaikkien esineiden pitää heijastaa omistajansa statusta!

Mun mies on todella varakas enkä minäkään aivan tyhjätasku ja dibbidiiiiii - arvatkaas - meillä on pallogrilli! Tykkään enemmän hiilillä kuin kaasulla grillatuista ruoista, joten en halua kaasugrilliä. Annettiin meidän oma tarpeettomana pois. Hitsi meitä köyhiä, ollaanko aika hassuja?

Vierailija
27/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näin on. Talosta, jonka terassilla tai parvekkeella amppeli roikkuu, et voi päätellä mitään.

Vierailija
28/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa potissa ne pitäisi sitten roikkua?

Vierailija
29/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ne valkoiset muoviruukut joka vuosi uudestaan, kasvatan itse kukat. Hyvn hoidettuna sitä ruukkua ei tosiaan edes erota sieltä alta.

Vierailija
30/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on pallogrilli. Tämmöinen: https://www.verkkokauppa.com/fi/reviews/31597/gqhqb

Vierailija
31/38 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin köyhä, ettei ole edes kattoa amppelin päälle :( Siinä se nököttää ranskalaisen parvekkeen lattialla muoviruukussaan.

Vierailija
32/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaan tunnistaa tilikuitista.

Vierailija
33/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mä olen kun mulla on samoissa valkoisissa ruukuissa muovikukat jo viidettä kesää terassilla roikkumassa kohta, kunhan jaksa hakea ne varastosta. Ei tartte koskaan kastella eikä tuoksu onneksi miltään.

Vierailija
34/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minua ainakaan haittaa jos joku ohikulkija saa selville että olen köyhä. Tosin luulisi sen selviävän jo ihan asuinpaikan perusteella, kun halvassa kerrostalossa asun.

Vierailija
35/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisit jo rauhaan.

Vierailija
36/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierteletkö usein kylillä bongailemassa köyhiä? No, harrastuksensa kullakin.

Vierailija
37/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat muoviamppelit olleet jo muutaman vuoden. Ostan siis taimet ja mullat erikseen enkä halua tukea muoviroskatuotantoa.

Vierailija
38/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap. Sanoo siihen ,kun monimiljönäärillä on kukkaset valkoisissa amppeleissa ja elämän arvot kohdillaan.Mietippä sitä,missä sinun muumit on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan