Köyhät on helppo tunnistaa kukista
Ne ripustaa riippukukat valkoisissa kasvatusruukuissa sellaisinaan riippumaan, eivätkä siis siirrä kukkia kunnollisiin amppeleihin.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ne ripustaa riippukukat valkoisissa kasvatusruukuissa sellaisinaan riippumaan, eivätkä siis siirrä kukkia kunnollisiin amppeleihin.
Itse asiassa valmiiksi kasvatetut amppeliin tungetut puskat maksaa maltaita.
Taimia saa halvalla, siemeniä halvemmalla.
Muoviamppelin ostaja on käsi, jolla ei ole estetiikan tajua.
Muovisen kasvatusamppelin ripustaminen kuvastaa laiskuutta, mikä on rinnastettavissa köyhyyteen.
Joopa joo, kai mäkin oon sitten superköyhä. Parilla sadalla juuri ostin riippukukkia valkoisissa muoviastioissa kun meillä on niin iso omk että ihan yksi ei riittänyt.....
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaista aloitusta kaipailinkin 😅 Muistelin juuri sitä, jossa pohdittiin, että naapurilta on varmaan rahat loppuneet kesken, kun hienon talon pihalla onkin hiiligrilli! Kyllä näin on, että kaikkien esineiden pitää heijastaa omistajansa statusta!
Mun mies on todella varakas enkä minäkään aivan tyhjätasku ja dibbidiiiiii - arvatkaas - meillä on pallogrilli! Tykkään enemmän hiilillä kuin kaasulla grillatuista ruoista, joten en halua kaasugrilliä. Annettiin meidän oma tarpeettomana pois. Hitsi meitä köyhiä, ollaanko aika hassuja?
Juu, näin on. Talosta, jonka terassilla tai parvekkeella amppeli roikkuu, et voi päätellä mitään.
Minkälaisessa potissa ne pitäisi sitten roikkua?
Mä käytän ne valkoiset muoviruukut joka vuosi uudestaan, kasvatan itse kukat. Hyvn hoidettuna sitä ruukkua ei tosiaan edes erota sieltä alta.
Minä olen niin köyhä, ettei ole edes kattoa amppelin päälle :( Siinä se nököttää ranskalaisen parvekkeen lattialla muoviruukussaan.
Mikäs mä olen kun mulla on samoissa valkoisissa ruukuissa muovikukat jo viidettä kesää terassilla roikkumassa kohta, kunhan jaksa hakea ne varastosta. Ei tartte koskaan kastella eikä tuoksu onneksi miltään.
No eipä minua ainakaan haittaa jos joku ohikulkija saa selville että olen köyhä. Tosin luulisi sen selviävän jo ihan asuinpaikan perusteella, kun halvassa kerrostalossa asun.
Kierteletkö usein kylillä bongailemassa köyhiä? No, harrastuksensa kullakin.
Mulla on samat muoviamppelit olleet jo muutaman vuoden. Ostan siis taimet ja mullat erikseen enkä halua tukea muoviroskatuotantoa.
Mitäs ap. Sanoo siihen ,kun monimiljönäärillä on kukkaset valkoisissa amppeleissa ja elämän arvot kohdillaan.Mietippä sitä,missä sinun muumit on?
Voi juukeli, nyt tuli huoli jos joku luulee vaikka rikkaaksi kun on oma tekemät puiset kalusteet O.o