Pappa kerho prisma-keskuksen kahvilassa
Kommentit (56)
niitä on muutkin kauppakeskukset täynnä
Sama täällä. Ja aina kun kulkee niiden ohi niin ne tuijottavat.
Taitaa olla maan kattava ilmiö! Joka paikkakunnalla pitäisi olla joku, edes pieni kuppila, että saavat papat kokoontua kahveelle.
Mitä pahaa siinä on?
Parempi että kokoontuvat siellä kuin jonkun kotona.
Samoin kuin teinit tai arabit.
Miksi eivät saisi kokoontua?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ap
Niin no sama ilmiö on toistunut aina, ennen kahviloita istuivat kylän penkeillä ja kun kahviloita tuli alkoivat niissä istumaan. Nämä minun lapsuuden pappojen aikuiset lapset siellä nyt kokoontuu, eikä mene kuin pari kymmentä vuotta niin minun ikäpolven miehet kokoontuu ties kuinka monennessa polvessa.
Mukava jutella kahvin äärellä ja katsella ohi käveleviä naisia 👍
Eikö ole hyvä, etteivät ihan kaikki vanhukset ole yksinäisiä?
? En ymmärrä. Eikö papat saa kokoontua? Pappakerholaiset pakotettava hajaantumaan?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin kyllä pappakerho. Kännykkäni on sivistymätön. Ap
Englantia pukkaa kun ei ymmärrä yhdyssanoja
Parempi kai se on että siellä porukassa istuvat juoruilemassa kuin kotona yksikseen.
Vierailija kirjoitti:
No opeta se:))) Suomeksi: muista oikoluku ennen viestin lähettämistä eli korjaa ensin virheet ja lähetä sitten. Tämän olen itse huomannut parhaaksi systeemiksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamalaa!
Varmaan tuosta ahdistuu ja tulee itkuinen olo. Saako mistään enää edes terapiaa, kun Vastaamoakaan ei ole?
Kun kuppila lopettaa niin loppuu pappojen istuskelu.
Tampereella on ollut joskus suuria pappalaumoja ja mummulaumoja marketeissa. Haluavat istua myös jossain. Osa odottaa kyytiä. Kahvila on joillekin tärkeä tai leipomo. Joskus ruuhka osuu kohdalle jos joku muu menee sinne. On myös aikuisia liikkeellä.
Mikä tämän aloituksen pointti oli?
Vierailija kirjoitti:
Kun kuppila lopettaa niin loppuu pappojen istuskelu.
Papat maksaa kahvistaan, paremmin se kuppila pystyssä pysyy kun on maksavia asiakkaita.
Siis kahvilassa on ihmisiä kahvilla, sekö nyt oli ap:n ongelma?
Sama täällä kauppa aukeaa klo 6 ja vartin yli on jo ukkeleita istumassa.