Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tullaanko kauniita ihmisiä kehumaan/iskemään keskellä kirkasta päivänvaloa tosta vaan?

Vierailija
01.06.2018 |

Kävin vähän aikaa sit leffoissa katosomassa Amy Schumerin "I feel pretty":n ja siinä olevan mies-iskee-kaunista-naista-apteekissa- kohtauksen siivittämänä argumentoin kotijoukoille, että suomessa miehet ei kyllä uskalla, eikä varmana iske naisia missään kaupoissa tai apteekeissa, vaikka nainen olisi mikä Miss Universum.

Noh, eilen olin sitten kaupungilla odottamassa bussia erään ravintolan terassin edessä. Mun vieressä oli sellainen about 30v trendivaatteisiin pukeutunut mies, joka yhtäkkiä lähestyi siinä terassilla kahvia siemailevia kahta nuorta naista, joista toinen oli sellainen viimeisen päälle huoliteltu ja kaunis tosi, ja siis tämä mies vaan meni siihen terassin laidalle ja alkoi: "Hei, anteeksi nyt, mut mun on pakko sanoa, et sä oot ihan mielettömän hyvännäköinen, siis ihan tajuttoman kaunis" jne. Lopulta se nainen joutui sit sanomaan olevansa varattu, jotta äijä tajuaisi lähteä. Toisaalta ajattelin, et jos olisin ollut se kauniin ei-niin-kaunis kaveri, mulle olis tullut vähän paha mieli siitä, että toinen saa tollaisia kehuja ja mä olen siinä vieressä ihan ilmaa ("niin siis, et SÄ, vaan toi sun kauniimpi kaveris")..

Siis tapahtuuko tällaista oikeasti, muutenkin kuin tapaus Metti/Miklu?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu toki. Juurikin kaupassa, terassilla, junassa, kadulla.. Yleensä nämä miehet ovat olleet todella supliikkeja ja itsevarmoja. Itse olen aina ollut varattu, kun minua on jossain lähestytty. Tuskinpa olisin numeroa antanut vaikka sinkku olisinkin ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla