Häntäluu murtunut(?), onko hoitajaa paikalla?
Tipahdin kaks viikkoa sitten keittiöjakkaralta istualleni maahan. Häntäluu on ollut niin kipeä, että istuminen on ollut yhtä tuskaa. Nyt pystyy jo jotenkin istumaan kovalla tuolilla, mutta ei vaikka sohvalla. Kauanko paraneminen kestää? Auttakaa!
Kommentit (16)
Kipu voi kestää aika kauan. Paranee kuitenkin itsestään.
Kuinka kauan? Viikon päästä on tiedossa matkallelähtö... Ap
Mulla kävi niin, että häntäluu meni ihan sirpaleiksi. En pysty ollenkaan ajamaan polkupyörällä ja penkillä istuessa on vaihdettava asentoa useasti. Istun kovalla penkillä sillai toisella pakaralla. :D
Murtumisesta päälle 14 vuotta. Eniten harmittaa tuo, etten pysty enää pyöräilemään.
Hei!
Jos haluat, homeopaattinen arnica ja hypericum, c30 vahvuus
auttavat. Saa mm. Hki. Circlum farmasiasta, tilaamallakin. Auttavat myös moneen muuhun, kotiapteekissa hyvät. Heiltä saa ohjeita ja netistä aiheen ammattisivuilta.
Paranemista sinulle,
Terv. Hoitaja ja homeopaatti
Vierailija kirjoitti:
Hei!
auttavat. Saa mm. Hki. Circlum farmasiasta, tilaamallakin. Auttavat myös moneen muuhun, kotiapteekissa hyvät. Heiltä saa ohjeita ja netistä aiheen ammattisivuilta.
Paranemista sinulle,
Hei! Kerropas minulle, että miten nämä homeopaattiset lääkkeet auttavat? Mihin muihin vaivoihin toimivat myös? Onko todella niin, että ottamalla lääkettäsi murtuneet luut maagisesti korjaantuvat vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Paranemista sinulle,
Vai että homeopatiaa... Aika tylyä hyväksikäyttää sairaita / loukkaantuneita ihmisiä homeopaattisilla hoidoilla, joiden teho on yhtä hyvä kuin placebolääkkeillä. Häpeäisit, senkin puoskari!
Minulla murtui häntäluu kun oli lapsi. Paraneminen kesti iäisyyden ja yhä edelleen 30v myöhemmin en kestä istua kovilla alustoilla pitkään. Kotonani ei ole yhtään kovaa tuolia tai penkkiä tästä syystä, lattialla istuessakin on aina pehmeä tyyny tai pari alla. Myös huono istuma-asento esim. lentokoneissa ja autossa ärsyttää häntäluuta.
Kerran liukastuin ja lensin persiilleni, lääkäri sanoi että todennäköisesti kipu on vaan luuhun tullut trauma (ei murtunut). Kuukausi meni että kipu hellitti siedettäväksi, ja siitä pari lisää että lähti kokonaan pois.
Eli mulla ei ehkä kuitenkaan murtunut, kun kahden viikon jälkeen kärsii jo istua kovalla tuolilla mutta ei pehmeällä. Ensin ei voinut kummallakaan. Ap
Paranee muutamien viikkojen kuluessa. Itellä kans murtunut joskus 10 vuotta sitten ja muistaakseni pari ekaa viikkoa oli todella kipeä. Kakalla käynti vei melkein tajun. Kipulääkettä, ei muuta hoitoo, aika parantaa.
Ala-asteella opettaja kertoi häneltä vedetyn tuolin alta 😔 Oli pyllähtänyt lattialle.
Häntäluu oli ollut kaksi vuotta kipeä 😞
Auts, teille, joilla on kipu jäänyt vuosikausiksi.
Todella inhottavaa.
Up