Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin taas syödä leipää ja ruoansulatus sekä aineenvaihdunta lähti käyntiin!

Vierailija
01.06.2018 |

Pitkään jatkuneen muodikkaan viljojen välttelyn jälkeen annoin periksi ja ostin leipää. Olen nyt kuukauden syönyt ja aineenvaihduta toimii täysin eri lailla kuin ennen. Jo neljässä viikossa laihduin 5 kg, pääosin sen takia että olo on todella energinen. Tulee ihan nuoruus mieleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, minäki yritin elää ilman viljoja ja olo oli aina voimaton eikä pää toiminu. Mutta antaa noiden hihhulien huudella...

Vierailija
2/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, teille viljat sopii, joten syökää ihmeessä. Ei pidä kuitenkaan sen vuoksi mollata muiden valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt kuukauden ollut hiilarit minimissä, kiloja lähtenyt 6 ja olo on mainio!

Näemmä se mikä sopii toisille, ei sovi toisille :)

Vierailija
4/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle. Ihminen tulee toimeen aika monenlaisella ravinnolla, ellei satu olemaan jotain sairauksia tai allergioita.

Vierailija
5/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös "sopii" hiilarit. Vehnää ja sokeria toki kannattaa välttää huonon ravintoarvon takia, mutta kaikki tavalliset ruuat kroppani kyllä ottaa hyvin vastaan liiallista maitoa lukuun ottamatta. Vähähiilarisella dieetillä olo oli karsea.

Vierailija
6/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi noin kun aloin syödä rautatabuja. Yhtäkkiä olinkin virkeä ja eloisa.

Vierailija
7/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa oikeasti energisiä ja suorituskykyisiä ihmisiä eli urheilijoita, mitä he syövät: no viljoja, kasviksia, terveellisesti ja monipuolisesti! Urheilijoiden sijaan ihmiset ottavat ravintoneuvoja tekorusketetuilta bikineissä keikistelijöiltä ja ihmettelevät sitten, kun on koko ajan huono olo ja väsyttää.

Vierailija
8/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu! Mä puolestani lopetin leivänsyönnin vuoden alussa ja nyt kiloja on lähtenyt 15. Rakastan leipää, mutta rakastan myös kevyempää oloa, eli pakko valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi