Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilasi yhteisen viikonlopun

Alkup.
01.06.2018 |

Pari viikkoa sitten selvisi että pitkästä aikaa saadaan lapsivapaa viikonloppu. Suhdekin on menny päin persettä jotain ääneen miehelle kerroin kuinka innoissani olen ja mitä kivaa keksitään ja kuinka tarpeeseen tulee että saadaan olla ihan kahestaan ym. Mies sanoi myös olevansa samaa mieltä.

Kunnes eilen sitten sanoi että ”pitöisköhän meidän pyytää x ja y tänne istumaan iltaa silloin lauantaina?”
Näytin ja kerroin kuinka pettynyt olin ettei tuon enempää meidän kahdenkeskinen viikonloppu nyt sitten kiinnostakaan. Muutenkin kun kaikki menny meillä tosi huonosti ja oikeasti odotin että saadaan olla kahdestaan ni tässä on sitten lopputulos mitä mies haluaa.
Kyllä on arvoton ja petetty olo 😔

Mitä ootte mieltä, loukkaannuinko turhaan?

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerropa miten olisitte viettäneet viikonlopun sinun mielesi mukaan? Mitä olisitte tehneet?

Lähdetty vaikka telttailemaan, vaeltamaan, hotelliin, oltu kotona ja käyty treffeillä, tehty pitkä pyörälenkki, mitä vaan. Aina ollaan kyllä tekemistä keksitty paljon silloin kun tällaisia viikonloppuja on ollut.

No varmaan sanoit miehelle ehdotuksista? Sanoit, että jos kutsutaan vieraat toisen kerran ja mennään perjantaina leffaan ja lasilliselle, lauantaina lähdettäisiin eväiden kanssa fillareilla 40 km jonnekin nättiin paikkaan ja sunnuntaina nukkui sitte pitkään ja tekisitte hyvän aamupalan aamunainnin jälkeen. Lupaat hyvää mieltä, upeaa seksiä, mielekästä tekemistä ja herkkuruokaa, niin eiköhän mies arvosta sitä korkeammalle kuin kaveriseuraa. Aloitat jo nyt vikittelemään miestä. Helppo juttu.

Siis mitä ihmettä. Noinko te toimitte miestenne kanssa? Kyllä mä ainakin odotan että hän ihan omasta tahdostaan tässä on eikä mun vikittelyn ansiosta. Yhdessä mietitään mikä olis se kiva mitä kaikkea voitais tehdä, enkä oman pääni mukaan latele asioita joita nyt oon itse miettiny että tehdään.

Silloin kun järkkään miehelle hlökohtaisia yllätyksiä niin silloin toimin noin.

Vierailija
22/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä :D siis miksette voi viettää kivan la-päivän kahdestaan, käytte syömässä ja terassilla, kotiin päikkäreille toisen kainaloon (seksiä jos siltä tuntuu ;)), illalla hauskaa parin kaverin kanssa, ja sunnuntaina ihana laiska aamu sängyssä vaikka pizzan kanssa? Kaiken tämän ohella ehtii jutellakin kaikenlaista.

Olen nainen, ja ajatus painotetun tärkeästä parisuhdeajasta kahdestaan koko viikonlopun kun on mennyt huonommin ahdistaa. Hirveä paine "viettää laatuaikaa" ja "olla romanttinen". Vähän muuta sekaan niin tulee rennompi fiilis. Kiva nähdä vapaalla kavereitakin niin kuin ennen vanhaan, ilman lapsia :)

Toki jos mies tarkoitti pelkästään omien ryyppykavereidensa kutsumista niin eri asia.

Siksi koska meillä on suhteellisen usein mahdollista nähdä kavereita ja istua iltaa heidän kanssa. Nämä koko viikonlopun vapaat sen sijaan on eri juttu.

Nyt kun on menny huonosti ja olis paljon puhuttavaa jne niin eipä vaan oikein kiinnostais mitkään ryyppybileet

No mikä pakko on ryypätä? Eikö niitä ystäviä voi tavata ilman tolkutonta dokaamista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli vain ehdotus eikä todellakaan mikään päätös, ja sinä heti saarnaamaan kuinka pettynyt olet. Olisit nyt ollut vähän fiksumpi ja pussannut häntä ja sanonut viettelevällä äänellä kuinka haluat viettää kahdenkeskisen viikonlopun.

Tuon sinun pettymyksesi jälkeen varmaan meni kaikki fiilikset. Itse pilasit viikonlopun. 

Muhun kyllä vaikuttaa se mitä mies haluaa. Hän ilmaisi haluavansa kavereiden kanssa illanvieton, en ala sen jälkeen vikittelemään ja kehräämään ja kääntämään hänen päätään.

Sehän olisi täysin epäreilua että käytän seksiä aseena tällaisessa tilanteessa

Vierailija
24/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä :D siis miksette voi viettää kivan la-päivän kahdestaan, käytte syömässä ja terassilla, kotiin päikkäreille toisen kainaloon (seksiä jos siltä tuntuu ;)), illalla hauskaa parin kaverin kanssa, ja sunnuntaina ihana laiska aamu sängyssä vaikka pizzan kanssa? Kaiken tämän ohella ehtii jutellakin kaikenlaista.

Olen nainen, ja ajatus painotetun tärkeästä parisuhdeajasta kahdestaan koko viikonlopun kun on mennyt huonommin ahdistaa. Hirveä paine "viettää laatuaikaa" ja "olla romanttinen". Vähän muuta sekaan niin tulee rennompi fiilis. Kiva nähdä vapaalla kavereitakin niin kuin ennen vanhaan, ilman lapsia :)

Toki jos mies tarkoitti pelkästään omien ryyppykavereidensa kutsumista niin eri asia.

Siksi koska meillä on suhteellisen usein mahdollista nähdä kavereita ja istua iltaa heidän kanssa. Nämä koko viikonlopun vapaat sen sijaan on eri juttu.

Nyt kun on menny huonosti ja olis paljon puhuttavaa jne niin eipä vaan oikein kiinnostais mitkään ryyppybileet

Ehkä teidän ongelmat johtuu siitä että ryyppäätte usein. Onko teillä sisältöä elämässä ja aktiivinen ote omasta elämästä? Kuulostat pettyneeltä että mies sanoi edes mielipiteensä. Sellainen hän on. Lopeta uhriutuminen ja tee, toteuta ja tavoittele elämässä niitä asioita mitä haluat ja voit muuttaa.

Vierailija
25/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi sinulta mielipidettä. Miksi loukkaannut siitä? Se oli miehen keskustelun avaus siihen, millaisen viikonlopun haluat.

Vierailija
26/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli vain ehdotus eikä todellakaan mikään päätös, ja sinä heti saarnaamaan kuinka pettynyt olet. Olisit nyt ollut vähän fiksumpi ja pussannut häntä ja sanonut viettelevällä äänellä kuinka haluat viettää kahdenkeskisen viikonlopun.

Tuon sinun pettymyksesi jälkeen varmaan meni kaikki fiilikset. Itse pilasit viikonlopun. 

Juurikin näin.

Vierailija
27/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun kyllä vaikuttaa se mitä mies haluaa. Hän ilmaisi haluavansa kavereiden kanssa illanvieton, en ala sen jälkeen vikittelemään ja kehräämään ja kääntämään hänen päätään.

Luulenpa, että se oli mieheltäsi heitto sen kummemmin mitään ajattelematta. Sinulla olisi ollut mahdollisuus kertoa mitä sinä haluat tehdä viikonloppuna, mutta sen sijaan kerroit vain kuinka pettynyt olet. Mitä se auttaa? Itse ainakin yritän ajatella asioita posiitiivisesti enkä negatiivisesti. Käyttää seksiä aseena kuulostaa oudolta. 

Vierailija
28/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marttyyriasenne, yes! Tuon jälkeen viimeistään parisuhde menee entistä huonommaksi.

Vierailija
29/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja välillä on mennyt todella huonosti. Meillä on ollut lapsivapaita aika harvoin ja tottakai huonoon aikaan tällaiset lapsettomat viikonloput ovat suorastaan pelottaneet. Olen kuitenkin yrittänyt parhaani aina ja ehdottanut miehelle jotain mielekästä yhteistä tekemistä. Olen myös päättänyt, että emme ala kaivelemaan viikonlopun aikana mitään ikäviä asioita, vaan yritämme mielummin löytää yhteisiä naurunaiheita lisää ja olla lähekkäin mahdollisimman paljon.

Viikonlopuista on tullut hyvin onnistuneita varsinkin miehen mielestä. Osa ajasta on saattanut mennä minulla hieman yrittämiseksi, mutta hymyssä suin ja ilman marttyyrinviittaa olen sen tehnyt, joten yrittäminen on ollut ihan hyväksi. Mielestäni edes 20 vuoden parisuhde ei saa olla liian helppo, vaan siihen pitää tehdä töitä.

Vierailija
30/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se viikonloppu vielä pilalla ole. Vastaat, ettei nyt käy ja, että haluat viettää viikonlopun kahdestaan.

Vasten mieheni tahtoa. Hän kun haluaisi viettää sitä myös kavereidensa kanssa.

Viettäkööt sitten keskenään ja jossakin muualla kuin kotona. Mies lähinnä ehdotti, että pitäisikö kutsua tyypit, ei se ollut mikään päätös. Jos miestä ei nappaa olla koko viikonloppua vaiminsa kanssa, niin ap voi keksiä omien kavereiden kanssa parempaa tekemistä, lähteä vaikka Tallinnan reissulle, jossa miehiä piisaa.

Tää on varmaan normi ja paljon kehuttu YDINperhe jossa on näin ihanaa parisuhteessa.

Kyllä me eronneet sinkut ollaan nyt kateellisia.

Vierailija
31/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, en yhtään ihmettele, että parisuhteenne on huono. :D Tuo on ihan naurettavan typerä asenne, että et ala vikittelemään miestäsi. Oikeastiko haluat parantaa parisuhdetta vai leikkiä loukattua pikkutyttöä? Oletko edes Nainen vai joku pihtaajamuija? Ehkä on parempi, että mökötät nyt viikonlopun, et sano sanaakaan mitään mukavaa, vaan mesoat kaikki vanhat riidat läpi, pidät koivet kiinni luonnollisesti ja kerrot vielä lapsillekin miten ikävää oli. Tämä on sinun tyyliäsi ilmeisesti. Ja ai niin, käyt hakemassa pitkäripaisesta hyvän satsin juhlajuomaa itsellesi. :)

Vierailija
32/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, en yhtään ihmettele, että parisuhteenne on huono. :D Tuo on ihan naurettavan typerä asenne, että et ala vikittelemään miestäsi. Oikeastiko haluat parantaa parisuhdetta vai leikkiä loukattua pikkutyttöä? Oletko edes Nainen vai joku pihtaajamuija? Ehkä on parempi, että mökötät nyt viikonlopun, et sano sanaakaan mitään mukavaa, vaan mesoat kaikki vanhat riidat läpi, pidät koivet kiinni luonnollisesti ja kerrot vielä lapsillekin miten ikävää oli. Tämä on sinun tyyliäsi ilmeisesti. Ja ai niin, käyt hakemassa pitkäripaisesta hyvän satsin juhlajuomaa itsellesi. :)

Oot kyllä harvinaisen vastenmielinen ihminen. Taidat oikein nauttia tuosta ilkeilystä.

ohis

Vierailija
33/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teidän ongelmat johtuu siitä että ryyppäätte usein. Onko teillä sisältöä elämässä ja aktiivinen ote omasta elämästä? Kuulostat pettyneeltä että mies sanoi edes mielipiteensä. Sellainen hän on. Lopeta uhriutuminen ja tee, toteuta ja tavoittele elämässä niitä asioita mitä haluat ja voit muuttaa.

Hienosti tulkittu rivien välistä, voi jeesus! =DD

Vierailija
34/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat tyhmän ylpeältä. Alat marttyyriksi vaikka sinulla oli mahdollisuus kertoa omista suunnitelmistasi. 

Vierailija
35/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä harvinaisen vastenmielinen ihminen. Taidat oikein nauttia tuosta ilkeilystä.

ohis

Jep. Naurattaa ap:n typeryys! 😊

Vierailija
36/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Sinä siis olit kuvitellut päässäsi jo "täydellisen" viikonloppunne, ja nyt naislapsen maailma romahti?

Mikä olisi ollut tämä täydellinen viikonloppusi? Kuulostat takertujalta.

Viettää viikonloppu kahdestaan.

Jos minusta tekee takertujan se että koen tällä hetkellä paskassa parisuhteessani tehdä korjaavia ja kivoja asioita, niin sitten olen.

Et vastannut kysymykseen. Mitä olet itse tehnyt viikonlopun viettonne eteen?

Ostanut miehen mieliruokaa, varannut pöydän ravintolasta, ostanut miehelle lahjoja ja kukkia ?

En vielä mitään. Tarkoituksena oli alkaa kyselemään ja suunnittelemaan kyseistä viikonloppua kun hän esittikin oman kantansa.

Ei se mikään miehen viikonloppu ole vaan meidän yhteinen, nuo mainitsemasi jutut olen tehnyt synttäreinä, vuosipäivänä tai muuten vaan mukavana yllätyksenä.

Siis mitä ihmettä! Tarkoituksena oli alkaa suunnitella viikonloppua, ja sinä vedät heti herneet nenään miehen ehdotuksesta. Jos olisit kertonut oman ehdotuksesi, niin luultavasti mies olisi muuttanut mielensä. Miksi olet noin äkkipikainen ja ehdoton?

Vierailija
37/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerropa miten olisitte viettäneet viikonlopun sinun mielesi mukaan? Mitä olisitte tehneet?

Lähdetty vaikka telttailemaan, vaeltamaan, hotelliin, oltu kotona ja käyty treffeillä, tehty pitkä pyörälenkki, mitä vaan. Aina ollaan kyllä tekemistä keksitty paljon silloin kun tällaisia viikonloppuja on ollut.

No varmaan sanoit miehelle ehdotuksista? Sanoit, että jos kutsutaan vieraat toisen kerran ja mennään perjantaina leffaan ja lasilliselle, lauantaina lähdettäisiin eväiden kanssa fillareilla 40 km jonnekin nättiin paikkaan ja sunnuntaina nukkui sitte pitkään ja tekisitte hyvän aamupalan aamunainnin jälkeen. Lupaat hyvää mieltä, upeaa seksiä, mielekästä tekemistä ja herkkuruokaa, niin eiköhän mies arvosta sitä korkeammalle kuin kaveriseuraa. Aloitat jo nyt vikittelemään miestä. Helppo juttu.

Siis mitä ihmettä. Noinko te toimitte miestenne kanssa? Kyllä mä ainakin odotan että hän ihan omasta tahdostaan tässä on eikä mun vikittelyn ansiosta. Yhdessä mietitään mikä olis se kiva mitä kaikkea voitais tehdä, enkä oman pääni mukaan latele asioita joita nyt oon itse miettiny että tehdään.

Silloin kun järkkään miehelle hlökohtaisia yllätyksiä niin silloin toimin noin.

Helpommin hän kanssasi haluaa viettää aikaa jos teet jotain sen eteen eli olet houkutteleva. Samaahan sinä odotat häneltä vaikka erilaisia asioita ehkä.

Eikä kuulosta lupaavalta joku pitkä keskustelu yhteisenä vapaana viikonloppuna. Tuskin miehesi sellaista odottaa. Hauskaa teidän tulisi pitää nyt että muistuisi mieleen miksi olette yhteen päätyneet.

Vierailija
38/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä nyt kuullostaa siltä, että sovitte vaan suosiolla erosta viikonloppu vapaallanne. Mies on tunteeton törppö ja juoppokin vielä. Ei kannata tuollaiselle sihteelle tekohengitystä antaa. Ansaitset parempaa.

Vierailija
39/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli ajatuksia viikonlopulle, muttet niitä ilmeisesti vielä ollut ääneen kertonut. Mieskin tykönään mietiskeli mitä voisitte tehdä, ja ehdotti vieraiden kutsumista. Ei se mies nyt mitään muuta pahaa ole tehnyt kuin sen, ettei osannut lukea ajatuksiasi.

Jos puhutaan tänään alkavasta viikonlopusta niin alkaa olla muutenkin vähän myöhäistä suunnitella vaellusta tai hotellilomaa.

Nyt menet itseesi, olisit ajoissa miettinyt tai ehdottanut jos tämä niin tärkeää oli. Voithan edelleen sanoa miehelle nätisti että olisit mieluummin kahdestaan, ja olit ajatellut että voisitte vaikka... (tähän se mitä nyt olitkaan ajatellut). Ei se viikonloppu vielä ole pilalla, nyt vaan lopetat sen pettyneenä olemisen ja iloisella mielellä kohti aurinkoista yhteistä viikonloppua!

Vierailija
40/113 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kyllä mulle olis riittänyt loukkaantumiseen se, että mies möläyttää haluavansa sittenkin olla kaikkea muuta kuin minun kanssani, ja tehdä parisuhteemme eteen yhteisellä viikonlopulla hyvää. Toisaalta mun mies on sellainen möläyttelijä muutenkin, että hän olisi tuollaista pohtinut ehkä ääneen, niin kuin asioita mitä kaikkea VOISIMME tehdä kun on vapaa vkl. Hän ei siis olisi tarkoittanut pahaa, tai ettei halua olla kanssani kahdestaan pelastamassa parisuhdetta, vaan allun ja ritvan kanssa mieluummin.

Ettei olisi ap:lläkin nyt päässyt käymään näin?