Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club 30

25.04.2006 |

Vauvakuulumisia!

Oletteko te menneet jo kesätauolle kun ei pinoa näy??=) Hyvähän se on jos on muuta hommaa kun notkua täällä;) Ajattelin pitkästä aikaa kirjotella teille kuulumisia.

Tänään oli toinen neuvola ja sydänäänet kuuluivat heti hyvin, siellä toinen liikkui kun vähän väliä tuli " häiriötä" ja kaameeta rohinaa ja kohinaa kuului, terkkari sanoi että vauva siellä liikkuu kovasti. Kolme kertaahan me ollaan jo ultrassa käyty, viimeksi np-ultra pari vkoa sitten ja sielläkin kaikki ok. Jotenkin tuntuu ihan uskomattomalta että näiden vastoinkäymisten jälkeen tuolla minun mahassani ihan oikeasti joku viihtyy ja elää! Ei meinaa millään uskaltaa alkaa iloita raskaudesta, sillä lailla ihan pienesti vain.... Maha kyllä jo pömpöttää että ei sitä kauaa ulkopuolisilta piilotella;) Painoakin on tullu muutama kilo ja tavalliset housut ei enää meinaakkaan mahtua jalkaan=o

Että semmosta, kovasti kyllä odottelen teitä tuonne toiselle puolelle vaikka en ole siellä itse enää kirjoitellutkaan. Jotenkin ei riitä jaksaminen, illalla olisi vain niin mukava makoilla sohvalla.

Ihanaa kevään jatkoa kaikille klubilaisille!

T: Waimo

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis np takana jo? Herranen aika miten aika menee. No niin se menee mullakin, onneksi. Huomenna menen Niklakselle itseäni näyttämään, PASsia kaavaillaan ensi viikolle tai ainakin se on mun arvaus. Siis jos eskimopikkuiset selviää...

Ja kesästä puheen ollen, kesälomaan on 5,5 viikkoa, jiihaa!!

Kaikkea hyvää Waimo, hyvä kuulla että voit hyvin!!

Vierailija
2/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi laittaa tätä viestiä tänne, kun pinon alku oli kuitenkin niin positiivinen.

Meillä ei kauheasti edes mietitä tällä hetkellä yritystä, sillä pikku koiramme joka on viime aikoina sairastellut aika lailla jouduttiin viemään eilen viimeiselle matkalleen. Ikävä on tällä hetkellä todella suuri.

Joten ei enempää tällä kertaa täältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Waimo ketjun aloituksesta! Ihana kuulla, että ultrassa kaikki hyvin. Mukavaa masunkasvatusta sinulle.

Heli, wau, ehkä siis pääsemme yhdessä piinailemaan. Piinistelypullakahvit on siis yhdessä hörpittävä. :O)

Ragazzina, olen kovin pahoillani. Lemmikistä luopuminen on raskasta. Voimia teille!

Oma napa: pääsen kuin pääsenkin " vappupalloni" noutamaan perjantaina. Eilisessä ultrassa kaikki näytti hyvältä. Nyt siis vain jännitän selviävätkö huurunenät sulatuksesta.

Hyväntuulen terveiset kaikille clubilaisille!

Vierailija
4/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki taitaa olla viela paasiais-suklaa-humalassa ja siis taolla pinoilusta mutta onneksi waimo ihastuttaa uutisilla.

Waimo: Ihana kuulla etta kaikki hyvin. kayhan aina valilla kertomassa kuulumisia..jos vaikka tarttui plussat muihinkin.

Heli: Kesalomaa taallakin odotellaan, miullakin on samanverran..toivottavasti aikaa siis lomaan. Ajatella sita on oikeesti kohta kesa.

Ragazzina: Voi, lammin halaus. Olen pahoillani.

Nuru: miul on varpaat ja peukut pystyssa etta huurunenat selviaa sulatuksesta ja kaikki sujuu hyvin.

Omaa napaa: Tanaan tays kaaos taalla, lentoliikenne taysin stop kun viime yona kova sumu pakotti koneet laskeutumaan toisille kentille. Tein sit palttiarallaa lahes 13 tunnin tyopaivan, josta ilmassa tuli oltua vain 2 tuntii...Voitte arvata etta kroppa huutaa nyt apua ja vasyttaa.

Ma sain tanaan nostettua kissan jalleen poydalle ja pomo alko heti kehraamaan. Ja vaikka jatin eropaperin sille se sano ettei aijo paastaa mua pois ja et hankkii mulle palkankorotuksen. Ma en vaan taida enaan haluta sita...niin kova ikava miesta etta taitaa muutto olla edessa. Viikonlopuksi lahden jalleen miehen luokse. 3 paivaa viel ja sit oon oman kullan kainalossa. (ennatys 2 kerta kuukauden sisalla ja molemmat saman viikon aikana) Tanaan sain kuulla etta miun pitais saada lahes 2000e veronpalautuksia taalta saarelta..no menee lapsitilille. Et paastaan pian hoitoihin. Ei muuten kellaan satu olemaan tietoa kuinka paljon hoidot maksaa ulkomailla?

Halauksia kaikille ja ps.ensimainen vastarakki on nahty..joten vahasen on enaan kesaan jaljella.

Vierailija
5/31 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on näin keväistä! Räksät laulaa hullun lailla aamun työmatkan aikana ja aurinko lämmittää selkää... Ja niin just ihan kohta on ihan oikea kesäkin. Tosin siihen kesälomaan on vielä 8 viikkoa, mutta olkoon... Nautitaan nyt kuitenkin.

Olipas tosiaankin positiivinen avaus pinolle - mukavia kuulumisia kertakaikkiaan. Koetahan nyt Waimo vain ryhtyä nautiskelemaan siitä masun kasvattamisesta, kyllä kaikki sujuu hyvin!

Nurun ja Helin huurunenille paljon peukkuja. Nurun taitaa olla lähempänä, joten ensten sinnepäin bd bd bd bd!

Ragazzinalle iso lohtuhalaus! Koettakaahan jaksaa surunne keskellä.

Wintterillähän alkaa suunnitelma ihan selvästi muotoutua. Taitaa muuttouutiset olla lähempänä kuin arvaammekakaan ;)

).( hymiönkin taas uskaltaa laittaa peliin. Olen tässä vaivihkaa yrittänyt vähän keventää elopainoa ja tarkistin tänäaamuna ja 3.5 kiloahan on lähtenyt. Jihaa! Tosi kiva kun farkun vyötärö ei tunnu kiristävän enää samaan malliin. Kp 25, huomenna viimeinen luge naamariin ja sittenpä sitä odotellaan tätiä. Eilen jo sain ihan pikkaisen tuhrun aikaiseksi, joten ei tästä eka clomi kierrosta tainnut tulla sitä positiivista tulosta. Höh - pettymyshän tiivistyy sitten kun täti kurvaa kunnolla pihaan, mutta kyllä täytyy myöntää että jo valmiiksi kurkkua kuristaa.

Mutta raahaudutaanpas taas illalla maalaushommiin, sitten onkin niin väsynyt ettei paljon maallisia murheita jaksa murehtia.

Keväthuiskutus kaikille

Leia

Vierailija
6/31 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan tytöille!

Muut paitsi Nuru eivät varmasti muistakkaan minua, mutta päätin tulla kurkkimaan mitä teille kuuluu :o)

Nurulle ja tietenkin muillekkin kovasti tsemppiä hoitoihin. Jaksakaa uskoa, että kyllä se vauva varmasti jossain vaiheessa teille suodaan. MUTTA tie voi olla pitkä ja kivikkoinen, minulla ainakin oli.

Raskaus on edennyt viikolle 39+3 eli LA sunnuntaina. Kovin on ollut kivikkoinen tie tämä raskauskin, ensin pelkäsin kuukausi tolkulla että vauva syntyy keskosena mutta nyt hän ei ymmärrä syntyä laisinkaan. Mutta ei tässä enää ainakaan montaa viikkoa mene. Näin se aika tosiaan kiitää.....

Mukavaa ja kuplivaa vappuviikkoa kaikille!

toivottelee, Santsu

Vierailija
7/31 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsu: ihanaaaaaaaa " nähdä" sinua ketjussa! Olipa mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa. Jännät hetket teidän perheessänne.

Paljon haleja sinne päin.

Wintteri: kissan pöydälle nostaminen kannatti. :o) Mutta oman kullan kainalo taitaa painaa vaakakupissa palkankorotusta enemmän. Tsemppiterveiset sumuiselle saarelle! (Vaihdoin konetta Lontoossa Suomeen tullessa ja katselin kaunista vihreää saarta. Vilkutin sinulle, ehkä tunsit kutituksen olkapäälläsi?)

LeiaK: ikävä kuulla, jos ei vielä tärpännyt. Tsemppiä maalausurakkaan.

ON: Zumenon aiheuttaa jo nippailua. Ja tänään vielä lugestronit lisäksi, jotta cocktail olisi täydellinen.

Ihana aurinkoinen viikko, toivottavasti aurinkoa riittää vielä Vapuksikin.

Vierailija
8/31 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsu: ihanaa kuulla etta siel kaikki hyvin ja La on jo kasilla, uskomatonta kuinka aika rientaa. Onnea tulevalle perheelle.

Nuru: ai se olit sina..mie kun vilkuilin monta kertaa taakseni kun luulin jonkun vilkuttavan. :) Kyl miul taitaa olla muutto edes..vaikka tanaan hehkutin miehelle etta sain lomaa juhannuksesta kaksi viikkoo, se vaan totes et ethan sie enaan silloin ole siel tois..hups...unohdin etta meinaan lahtea firmasta.

Sain tanaan myos vahvistuksen etta toukokuun lopulla miul on viikon loma joten paastaan miehen kanssa suomeen, tosin han tulee tyo komennukselle ja mie vaan lomaileeen. Ihanaaaa tulla suomeen pitkasta aikaa.

Haleja kaikille!

Vierailija
9/31 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa oli kuulla Waimon kuulumiset ja ihana huomata, että näillä hoidoilla voi siis myös onnistua.

Minulla oli punktio tänään, 9 munasolua löytyi.

Huomenna soittelen sitten, että miten hedelmöittyivät.

Punktio meni hyvin, ei oikeastaan tuntunut juuri miltään eli hyvät aineet on käytössä.

Nyt on ollut sitten hieman huono olo, nukuinkin pari tuntia.

Yritän varovaisesti nyt syödä jotain, kun ei aikaisemmin maittanut.

Ragazzinalle oikein kunnon lohtuhalit!

T:Minerva

Vierailija
10/31 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragazzina: Minullakin on kaksi rakasta kisua, joten tiedän miten paljon lemmikkiin kiintyy :`-( Minulla tuli tippa linssiin jopa vanhempien kissan kuollessa, jota sentään pääsin hoivailemaan kohtuullisen harvoin...

Voimia!

Nuru: kaahasit siis edelleni mutta vain vajaalla viikolla! Oon käynyt tuota teidän vkon 17 pinoa vaklaamassa, siellä oli mullekin tuttuja nikkejä ivf-pinosta. Mulla siirto suunnitteilla ensi torstaiksi joten viikon verran päästään piinailemaan yhdessä! Tänään löysin ihanan paikankin piinakahvittelulle *vink vink*!

Tai siis pidetäänpä nyt ensiksi peukut pystyssä että selviävät meidän molempien eskimoiset bd!

Winterangel: arvasinkin että taitaa mieli olla Walesin puolessa aika vahvasti :-) Jäämme kiinnostuksella seuraamaan saako pomo vielä päätäsi käännettyä... Minäkin muuten bongasin ekan västäräkin jo! Sunnuntaina, Espan puistossa.

Leia: Kyllä se farkkujen löystyminen aina kumman kivalta tuntuu, mä taidan mennä vaihteeksi toiseen suuntaan... äläkä vielä heitä toiveita ikkunasta, peukutan tuhrun loppumisen puolesta bd bd bd!

Santsu moooi! Kyllä mä ainakin sut muistan, sen verran veteraaniklubilaisia tässä jo ollaan. Hyvä että vaavi jaksoi kohdussa täysiaikaiseksi, eiköhän se kohta kyllästy siellä oloonsa ja tahdo pois! Hyvää vointia molemmille!

Minervalle tujut peukutukset ja paljon hedelmöittymissäteitä=======! Tulepa kertomaan miten kävi.

/.\Oma napa on nyt tuon muotoinen kun vatta on ihan pömppö ja kiloja on yhtäkkiä pompsahtanut parikolme lisää näköjään tuohon etureppuun suoraan. Pelkään pahoin että yhdistelmä epislääke + hormonit tekee taas sen mitä aiemminkin :-/ Epislääke yksistään ei mielestäni tuollaista tee, söinhän sitä kymmenisen vuotta ja paino pysyi ihan rajoissa. Vasta kun hoitojen myötä aloin hotkia hormoneita niin alkoi ahteri levitä enemmän. Pitää yrittää kovasti pysäyttää tämä tähän, mutta saa nähdä miten käy kun silloin painoa häviskin ilman " yrittämisiä" parhaimmillaan/ pahimmillaan 12 kg. Vähän skeptisesti suhtaudun painonhallintaan kun oikeasti aineenvaihdunta muuttuu. No, pyörän ottaminen kellarista ei varmaan asiaa ainakaan pahenna. Mutta päivänpolttavampiin kysymyksiin: tänään oli siis limiksen tsekkaus. Kp9 ja 8mm eli aikas hyvä. Se, että liian aikaisin aloin napsia Progynovia ei näköjään haitannut. Lääkkeellinen PAS voidaan näköjään tehdä melkein koska vain, eli ihan turhaan murehdin. Torstaina siis siirto jos ei keskiviikkona Fertikseltä tule pelättyä soittoa. Gaahhh, nyt alkoi jännittää...

Vierailija
11/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waimo:

Vauvakuulumisia!

Tänään oli toinen neuvola ja sydänäänet kuuluivat heti hyvin, siellä toinen liikkui kun vähän väliä tuli " häiriötä" ja kaameeta rohinaa ja kohinaa kuului, terkkari sanoi että vauva siellä liikkuu kovasti.

T: Waimo

En muista ainakaan, että olisin onnitellut. Voi tietenkin olla, että valtava väsymysdementiani on aiheuttanut totaalisen muistinmenetyksen, kuopus valvottaa öisin aika kovasti välillä.

Mutta pitemmittä puheitta: MAAAHTAVAAA uutinen Waimo! Onnea kovasti ja ihana kuulla, että olet jo noin pitkälle!!!!

hamu

joka ennen oli aktiivinen club30:läinen, nyt kotona " kesälomalla" kuopuksesta, joka on jo kohta 10kk. Töihin lähtö häämöttää elokuussa.

Vierailija
12/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsu: Ai sinäkin olet jo noin pitkällä - toivotan kovasti onnea tulevaan koitokseen, joka on sulla on edessä ihan minä hetkenä hyvänsä - vai oletko kenties jo tosi toimissa...? Mulla oli raskauden kulku aika samanlainen kuin sulla: ensin pelkäsin kuollakseni keskenmenoa, sen jälkeen kärsin kovista ennenaikaisista supistuksista ja viimeiset 10 viikkoa jännättiin, että syntyykö vauva liian aikaisin. No, tarkalleen laskettuna päivänä hän sitten syntyi vastoin lääkäreiden ennustuksia, vaikka niin pitkälle ei missään tapauksessa pitänyt päästä... Terve ja iloinen pieni tyttömme täyttää ensi viikolla jo 5kk.

Nuru ja Heli: kovin usein te molemmat aina käytte mielessäni ja hartaasti olen teille plussaa toivonut. Peukuttelut jatkuvat edelleen!

Tsemppiä ja kauniita kevätpäiviä myös kaikille muille clubilaisille, sekä uusille että vanhoille!

Vierailija
13/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas,

melkein tässä iskee wapputunnelma päälle, kun aurinko paistaa ja haalariveikot on myymässä Julkkua. Tuli sorruttua sellainenkin ostamaan ja samalla tuettua tupsupäiden nesteytystä wapun aikoihin.

Waimo: ihanaa, että raskaus sujuu noin hyvin!

Nuru, Heli: paljon onnea ja tsemppiä PASiin!! :-)

Wintteri: upeaa, että voit tehdä tuollaisen valinnan!

LeiaK, kevät tulee tosiaan, jes! Tsemppiä laihikselle! Mulla on vähän ongelmia sen kanssa, vasta 3 kg alkuvuodesta ja jumitus, jumitus.. Nyt kokeilen tuota www.kiloklubi.fi-sitea, jos sieltä saisi apua kaloreiden laskentaan.

Minerva: kuis kävi? bdbdbdbd

Omaa napaa: lounas kutsuu. Ovis bongattu ja nyt sit piinaillaan..

Vierailija
14/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamu ja Aninka, mukava kuulla teistäkin! Täällähän on oikein vanhojen klubilaisten invaasio. Teidän tarinat herättää aina sen toivon että jospa meillekin joskus... sullakin Aninka muistan miten kivikkoinen oli tie välillä ja silti olet nyt tuossa. Että ehkäpä seuraavan mäennyppylän takaa jo näkyisi jotain uutta meillekin.

Lumivaipalle piinatsempit! Ensi viikolla tulen toivottavasti mukaan siihen jengiin...

Toivottavasti aika kuluu pian, olen niin kärsimätön kuulemaan miten alkiomme selviävät. No, pitkä viikonloppu edessä niin se varmaan avittaa ajan kulua.

Vierailija
15/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt on soitettu ja kysytty montako hedelmöittyi.

9:stä munasolusta 7 hedelmöittyi ja olen tosi tyytyväinen.

Varmaan saadaan pakkaseenkin jotain.

Olo on vieläkin hieman heikko, pitää ottaa iisisti.

Aamulla oli tosi hyvä olo, mutta kävin vähän haravoimassa ja eipä tehnyt hyvää.

Minä kun olen sellainen duracell pupu, en malta millään olla paikoillaan!!

Huomenna sitten siirto ja siitähän se tosi piina alkaa.

Mistähän täältä koneelta löytäisi sen tuttitetriksen?? Siinähän kuluisi aika mukavasti :)

Vierailija
16/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei clubilaiset!

Heiiiiii Aninka! Kiva " nähdä" sinua. Ihanaa kuulla uutisia sinusta. Iloiset vilkutukset sinulle ja pikku prinsessalle! Kiitokset tsempityksistä. Teidän muiden onnistumistarinat antavat uskoa tulevaan. Kiitos!

Lumivaipalle mukavaa piinistelyä.

Minerva: mukava saalis punktiosta. Hyvä, että punktio ei ollut turhan kivulias. Pidän peukkuja hedelmöitykselle!

Heli: ihan pieni etumatka minulla. Kiva kuulla, että sopiva kaffepaikka on jo löytynyt. Tehdäänkö sun huurunenille pitkäviljely? Mietin vain kun mulle on aina siirretty samana päivänä kuin pakkasukot on otettu sulamaan. Ehkä minun olisi pitänyt pyytää samaa.

Oma napa nauttii kevätauringosta ja jännittää päästäänkö huomenna siirtoon.

Vierailija
17/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, hyvä prosentti hedelmöitykselle! Ilmeisesti samana päivänä pääsemme salamatkustajia noutamaan. :o) Sinä tuorehippuja ja minä huuruneniä. :o)

Otapahan Duracel ihan rauhallisesti, ei saa turhia hötkyillä. Munasarjoja on tökitty pahoin eilen ja ne tarvitsee vielä lepoa muutaman päivän.

Vierailija
18/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päästään sitten piinailemaan käsi kädessä, noin kuvainnollisesti.

Peukutukset huurunenien puolesta!!

Miten muuten tuo Pas-hoito?

Onko siinä pistämisiä, olen kuullut, että Oys tekee lääkinnälliseen kiertoon, mitähän se sitten tarkoittaa.

Pieni pessimismi aina kaivaa päätään ja näin valmistautuu jo kenties Pas:iin, vaikka ivf hoito vielä täysin kesken, kun ei olla edes siirrossa vielä.

Kyselin hyvältä ystävältäni muuten, että mikähän auttaisi kiinnittymiseen.

No, hän vastasi että varmaan jokin tahmea, vaikka Kallen mätitahna, hihi..

Vierailija
19/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Ja tietenkin pitkää pinnaa piinaan.

Edelleenkin on kiva kevätkeli - mukavaa edes se. Omaa mieltä synkentää tuo tuhru. Kun ei onnista niin ei onnista!

Mutta minä pääsen nauttimaan viikonlopusta jo huomenissa. Palataan sitten vapun jälkeen asiaan - nauttkikaa keväästä ja ottakaahan kaikki rennosti!

Terkuin

Leia

Vierailija
20/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tapani mukaan tsekkaamaan, mitä vanhoille ja uusillekin clubilaisille kuuluu. Ja täältähän löytyi paljon uutisia! Heli & Nuru, paljon onnea PAS:iin! Te molemmat olette lähes päivittäin mielessäni ja toivon teille molemmille oikein kovasti plussaa! Toki muillekin clubilaisille, mutta teidät kun olen tavannutkin, niin olette enemmän mielessä. Samoin toki Suvis.

Santsu, onnea koitokseen! Kyllä se hyvin menee.

Meillä vauva on 3 kk ja onkin jo iso 7-kiloinen (!) poika. Itse olen ollut äärimmäisen väsynyt, kun olen nukkunut vain neljää tuntia yössä. Poika kyllä nukkuu, mutta minä en, kun olen jo niin ylikierroksilla. Varmaan pitää lähteä nukahtamislääkkeitä hakemaan, että saisi edes pari yötä nukuttua univelkaa pois. Muuten kaikki on hyvin, poika on terve ja rauhallinen ja tosiaan kasvaa nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan