Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club 30

25.04.2006 |

Vauvakuulumisia!

Oletteko te menneet jo kesätauolle kun ei pinoa näy??=) Hyvähän se on jos on muuta hommaa kun notkua täällä;) Ajattelin pitkästä aikaa kirjotella teille kuulumisia.

Tänään oli toinen neuvola ja sydänäänet kuuluivat heti hyvin, siellä toinen liikkui kun vähän väliä tuli " häiriötä" ja kaameeta rohinaa ja kohinaa kuului, terkkari sanoi että vauva siellä liikkuu kovasti. Kolme kertaahan me ollaan jo ultrassa käyty, viimeksi np-ultra pari vkoa sitten ja sielläkin kaikki ok. Jotenkin tuntuu ihan uskomattomalta että näiden vastoinkäymisten jälkeen tuolla minun mahassani ihan oikeasti joku viihtyy ja elää! Ei meinaa millään uskaltaa alkaa iloita raskaudesta, sillä lailla ihan pienesti vain.... Maha kyllä jo pömpöttää että ei sitä kauaa ulkopuolisilta piilotella;) Painoakin on tullu muutama kilo ja tavalliset housut ei enää meinaakkaan mahtua jalkaan=o

Että semmosta, kovasti kyllä odottelen teitä tuonne toiselle puolelle vaikka en ole siellä itse enää kirjoitellutkaan. Jotenkin ei riitä jaksaminen, illalla olisi vain niin mukava makoilla sohvalla.

Ihanaa kevään jatkoa kaikille klubilaisille!

T: Waimo

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa minäkin lukaisemaan kuulumisia, ja täällähän onkin yhtäkkiä hirveesti vanhoja tuttuja! Kiva " nähdä" teitä pitkästä aikaa, heli, Nuru, Santsu, hamu, Aninka ja Lene!

Täällä kasvatellaan masua ja nautitaan keväästä. Tiistaihin saakka meillä oli täällä ihan kesäisesti yli +20 astetta, eilen ja tänään on sadellut ja lämpötila on vähän laskenut. Ihanan vihreetä jo kuitenkin. Raskausviikkoja on nyt 25+3 ja olo on mainio. Pahoinvointi hellitti viikon 19 jälkeen, ja nyt olen sitten ollut tosi virkeä ja pirteä. Ensimmäiset vauvahankinnatkin on jo tehty, ja yhteen synnytyssairaalaan jopa käyty tutustumassa. Mammavesijumppa alkaa ensi tiistaina ja synnytysvalmennus kahden viikon päästä. Vauva potkiskelee kovasti, ja varsinkin aamuisin sillä on usein joku kuperkeikkajumppa menossa, monesti vatsa on ihan ihme muhkuroilla. Sukupuolta emme halua tietää, saa nähdä onnistuuko ylläri loppuun asti, kun täällä ultrataan jokaisella lääkärikerralla.

Mukavaa kevättä teille ja paljon plussa-auringon säteitä, että pääsette kaikki siirtymään seuraksi tuonne toiselle puolelle!

Santsulle tsempit viime hetkiin ja isoon koitokseen, joka väistämättä on pian edessä!

Saksasta vilkuttaa Favolina + Höpö

Vierailija
22/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti lukaisin läpi teidän viestejä ja monellahan on jo melkomoiset jännityskertoimet....

Minerva; tämä palstahan se oli se tuttitetris joten ei muuta kuin näpytteleen ;0) ja onnea tulevaan siirtoon.

Toivotaan että se täti on kurvailunsa kurvaillu ja jättää suosiolla teidät kaikki rauhaan tai MINÄ olen vastassa grrr

Pika ON. /.( KP 24 menossa ja vatsaa nippailee. Ed kierto oli 25 pv ja sitä edeltävä 34 joten katotaas mihkä se nyt asettuu....Huomenna ois omalääkärille aika jos sen kans raatais ensin siitä koktailista ja jos ei oo suosiollinen niin sitte gynelle aika, mutta kerron huomenna tarkemmin ja jos sais luettua ihan ajatuksella kuulumisia ja vois paremmin kommentoida.

Waimo huiskutukset täältäkin (0/ hyvä että kaikki on hienosti.

Pohjoisjaosto hohooiiiiii tapaaminen on sitten kalajoella 3.6.2006 muistakaan ja toki kaikki muutkin on tervetulleita paikalle ihmettelemään neilikan metsästäjiä...

Aurinkoista ja ihanaa kevät aikaa ja POSITIIVISIA tuulia!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minerva ja Nuru: Paljon onnea PAS:iin!!!!

Muille mukavaa viikonloppua.

Mie lahden Walesiin jalleen viikonlopuksi joten palaan ensi viikolla tanne takas. Huomenna selviaa palkka-sopimus...viikonloppu sitten aikaa miettia miten teen. Jaamme jannityksella odottamaan.

Halaukset kaikille kissanaisille:

Wintteri

Vierailija
24/31 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti !

Toivottavasti täti kiertää teidät kaukaa vapun aikana :) Tsempitykset ja peukutkset siirtoihin meneville! Piinistelijöille plussapeukut pystyyn!

Ja muutenkin ihanaa aurinkoista vappua!!

T: vupii, joka ihmettelee missä täti kun sen piti tulla jo viime pe nyt on kp 35... ;)

Vierailija
25/31 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuttitetris vetää puoleensa ja täällä taas istun silmät kiiluen, monitorin kuvat vaan heijastuu silmämunista. Sen verta mahtavaa nähdä teitä tuttuja nikkejä täällä niin iso liuta. Viime käynnin jälkeen vielä Favolina ja Lenekin! Olette rakkaita <3 Hienoa kuulla, että kaikki menee teillä hyvin. Lene, hoksasin lehdestä teidän nimiäisilmoituksenkin. Kivan nimen löysitte kaverille, sama kuin mun siskonpojalla :-) Näin kokematonkin tajuaa, että poika on kasvanut komeasti, kun kerran painaa jo (vähän) enemmän kuin meidän kissa ;-D

Usein mietin minäkin teitä tapaamiani clubilaisia että miten teillä menee ja edelliseenkin viestiin meinasin(unohdin) kirjoittaa että enää puuttuisi että Offe, Olivera, joganna ja Lene pinoutuisivat. Suvishan clubi" emona" on jo legenda. Tirpankin kanssa kun naamakkain ollaan oltu niin ajatukset usein vierailee siellä pohjoisen puolessa... kerrohan huomenna lääkärikuulumiset jookosta?!

Wintsulle hyvää matkaa ja onnea palkkasopimukselle jos nyt sitä sattuisit enemmän toivomaan kuin Walesiin muuttoa :-)

Minervallahan oli hyvä tulos! Pidän peukut pystyssä että jatkokin menisi paremmin kuin meillä (hedelmöittyneistä 11 vain 6 oli normaalisti hedelmöittyneitä). Mutta ihan oikeasti sun pitää vähän löysätä ja korkeintaan kuljettaa se harava sinne seinälle nojaamaan tässä vaiheessa. Kannot ehtii kaskesta noukkia myöhemminkin ;-) PASsista kyselit, mulla se tehdään lääkkeellisenä ja on ollut kohtalaisen helppo. Kp 21 pistin pitkävaikutteisen jarrupiikin (procren) ja menkoista lähtien vähitellen nousevin annoksin estrogeenia (progynova). Siirrosta sitten progesteronia niinkuin tuoresiirronkin yhteydessä. Joillekin tulee jarrupiikistä mummotautia, mulle ei ihmeempiä. Progynovat on ehkä tuonut päänsärkyä vähän ja itkuisuutta. Tuo pessimismi on niin tuttua, mähän lasken myös että päästään tässä kätevästi vielä toiseen IVFään ennen Fertiksen kesätaukoa...

Nuru: Ai sulla sulatetaan samana päivänä (:-o Ei mistään pitkästä viljelystä ole ollut puhetta, ihan perussetti käsittääkseni olisi tekeillä. Mä tarjosin itseäni sinne tiistaina kun olisin päässyt aikaisin duunista mutta Niklas kehtas epäillä ettei saa sinne ketään vapunpäivänä sulattelemaan alkioita. Mä olin ihan että hä, ei sen vertaa voi asiakkaan eteen uhrautua ;-) No pari päivää sinne tänne, pääasia että siirtopäivänä olis jotain siirrettävää...

Leia: Lähetän edelleen tuhrunpysäytyssäteitä *trrt trrt trrt*. Vietähän hauska vappu!

Muillekin tsempityksiä ketä en nyt muistanut mainita!

Vierailija
26/31 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatauko on tehnyt hyvää, olen keskittynyt tosi paljon muihin juttuihin ja nyt on meneillään " vierailusesonki" . Meillä on siis ollu ja tulossa kavereita ja perhettä käymään.

Ihan kiva näyttää uutta kotikaupunkia ja kun nyt on pitkään ollu jo tosi kaunista ja lämmintä, joka toivottavasti vielä jatkuukin. [color=blue]=)[/b]

Edelleen vielä km tulee välillä mieleen ja vetää haikeaksi, mutta eiköhän se tästä. Pitäkää siis peukkuja että kun kesä-heinäkuussa menemme Suomeen niin saatais yksi hoitokin tehtyä. Sille ei siis ole muuta estettä kuin se että mun ovis osaa tulla oikeaan aikaan.

[b]Waimo[/b] ihana kuulla että siellä kaikki mennyt hyvin, olen sinua monesti mittinyt kun en ole kuullut sinusta pitkään aikaan.

[b]Santsu[/b] kyllähän me palstaveteraanit sinut muistamme. [color=red]=)[/color]

Tsemppiä loppumetreille!

[b]Hamu, Lene ja Aninka[/b] kiva kuulla että teillä kaikilla arki on mennyt kivasti pienokaisten kanssa vaikka varmasti välillä tosiaan väsyttääkin. Halaus kaikille!

[b] Nurulle ja Helille[/b] tsempit PAS:n toivotaan että kaikki menee hyvin huurunenujen kanssa. [b] Minervalle[/b] myös tsempitykset ja kaikille teille peukkuja.

[b]Favolina[/b] kylläpä aika rientää kun sullakin noita viikkoja on kertynyt jo noin paljon. Huiskutukset sinne naapurimaahan. [color=green]=)[/color]

Kaikille vielä isot huiskutukset [color=purple](O/[/color] ja piinailijoille toivotaan että täti pysyttelee poissa ja sen voikin suosiolla lähettää tänne suuntaan.

[color=gold][b]Aurinkoista kevättä ja hauskaa vauupua![/color][/b]

Vierailija
27/31 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä vähän karkasi väriä juttuun liikaa mutta toivottavasti kestätte tilanteen. [color=blue];)[/color]

Vierailija
28/31 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kävi vähän samalla lailla kuin teillä Heli.

Vain 3 ok munista, muut huonoja.

Kaksi kuitenkin siirrettiin ja yksi meni pakkaseen.

Mieli oli vähän matala, mutta nyt olen jo suht. sinut asian kanssa.

Asiaa auttoi varmaan se, että pääsimme tutkimukseen, jossa selvitetään, miksi kato oli niin suuri.

Jospa siitä olisi apua jatkossa, jos ei meille, niin muille.

Verta siis taas luovutettu ja piikki pistetty.

Nyt sitten piinailu alkoi!

Miten Nuru, pääsitkö siirtoon?

Helille tsemppiä ensi viikkoon, vai eivät suostuneet vappuna töihin vaikka on työväen juhla, hassua :(

SuviTuulia: Piristystä vain tuo kiva väri, lisää vain!!

Kaikille vielä kiitos tsempityksestä, olette kyllä ihanaa porukkaa!!

T:minerva72

Vierailija
29/31 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Siirto onnellisesti ohi ja mukaan on noukittu kaksi huurunenäistä salamatkustajaa. :O) Ensimmäinen kahden alkion siirto hoitotaipaleella ja hyvä mieli. Alussahan olin niin kahden alkion siirtoa vastaan, mutta mieli on ehtinyt muuttua matkan varrella. Yksi olki kolmesta sulatettiin. Top-tyyppi selvisi sulatuksesta hienosti, se hitaampi tyyppi ei niin hyvin.

Joten " vappupallot" on haettu. :o) Heli antoi tuon nimen huurunenilleni ja pidän nimestä kovastikin. Toivottavasti saivat aimo annoksen heliumia. Helpottaa mukana keikkumista. :O)

Kiitokset kaikille tsempityksistä. Ilahduttaa lukea teidän kannustuksianne!

Mutta onpa ihana juttu kerrassaan, niiin monta vanhaa ystävää käynyt meitä moikkaamassa.

Lene on ilo " nähdä" sinua. Toivottavasti pikku prinssi pääse pian unirytmistä kiinni ja sinä saat nukuttua hyvät yöunet. Hyviä vointeja koko perheelle.

Favolina: iloiset huiskutukset sinne Saksaan. Uskomatonta, olet jo niin pitkällä raskaudessasi. Mammavesijumppa kuulostaa hauskalta. Nautinnollisia jumppahetkiä.

Suvis: kiva, kun käyt aina välillä kurkkaamassa. Vieraat ovat ihania, mutta " emäntänä" toimiminen vie varmasti voimia. Iloiset vilkutukset myös sinne kauas.

Minerva: tarrasukat salamatkustajillesi, oleppa hyvä! :o) Nyt alkaa yhteinen piinistelytaipaleemme.

Vupii: onpas pitkä kierto meneillään. Toivottavasti sinua odottaa positiivinen yllätys.

Oikein hauskaa Vappua clubilaisille!

Iloisena

Nuru & vappupallot pp0

Vierailija
30/31 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalääkäri oli sitä mieltä, että noissa koktail-asioissa on hyvä kääntyä baarimikon (gynekologin) puoleen jotta tulee oikea annostus ja oikeat ottopäivät. Ajattelin sitten soittaa suoraan " pomolle" ja yritin saada Laure Morin-Papusta kiinni (on töissä OYSsissä) tottakait on lomalla seuraavat kaks viikkoa. MUTTA sain numeron josta voin tiedustella hänen henk.koht aikataulua jos soittas sitte myöhemmin. Kun nyt kuitenkin menkat tässä alkaa joskus seuraavien 8pv aikana niin ei varmaan ehdi ennen niitä saada ainakaan klomeja aloitettua, Kp nyt 25/25-34.

MINERVA ja NURU te sitten piinailette just päivälleen yhtä aikaa. Tukuittain plussasäteitä molemmille ~~~~~~+++++++++++

Minerva, aika jännä juttu. Me ollaan molemmat OYSissä hoidossa ja NIIN erilaiset hoidot. Mulle sanottiin, että PAS tehdään luomukiertoon jos ovis löytyy eikä kierrot heitä liikaa, 9pv heitto ei vielä ole liikaa :o

Ja mikäs tämä uusi tutkimus laadusta taas oli, sitä ei meille esiteltykään....Hitsin hitsi.

HELI on se jännä juttu tosiaan, vaikka vappu on työväen juhla niin töitä ei sovi silloin tehdä mutta jos lisäpäivä siellä pakkasessa tekee niistä pakkasen kestäviä " pohojanmaalaisia" niin se varmaan lisää myös sinnikkyyttä takertua lämpöiseenkin ;) ja jos Nuru jätti vähääkään sitä heliumia niin kelluminenkin ois helpompaa. Varpaat ja peukut tanassa plussan puolesta bdbdbdbdbd

LEIA laitas sitä laihdutus tuulta tänne pohojoseenki pikkasen kun mun farkut taas on ruvennu kirraamaan.... Mutta jospa se sun tuhru oiski ollu kiinnittymistuhrua bdbdbdbdb

WINTERANGEL tervetuloa suomeen. Ja vietä ihana viikonloppu kullan kainalossa. Jospa sitä joskus itsekin pääsis sinne sumuiselle saarelle, mua kiinnostais kovasti skotlanti (Diana Gabaldon-fani, muukalainen oli hyvä kirja)

VUPII jaa-a oisko testin aika....... bdbdbdbd

LUMIVAIPPA plussasäteitä sullekin ~~~~~++++++++++++

SUVIS heipä hei pitkästä aikaa. Toivottavasti sun kierto nyt tajuaa olla yhteistyökykyinen ja pääsette suoraan hoitoon meidän kapitolissa. Ihanaa kevään jatkoa sinnekin.

P.s mäkin bongasin eilen västäräkin, kesä on ihan nurkan takana jippiiiii

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja positiivista tuulta.

Vierailija
31/31 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirpalle tuosta tutkimuksesta.

Se tuli ihan yllätyksenä siirtopäivänä, johtuen muniksien huonosta laadusta.

Biologi niistä kiinnostui, kun osa muniksista oli ovaalinmuotoisia ja kun kato oli niin suuri.

Miehestä otettiin myös verikoe, sen perusteella selvittelevät dna-tietoutta yms.

Kysyin muuten siitä alkionkuoren avauksesta ja sanoi, että sitä harvemmin tehdään, joskus kokeillaan.

Selvää hyötyä siitä ei ole ollut tutkimusten perusteella.

Biologi arveli, että seuraava hoito voisi olla ainakin osittain icsi, jotta nähdään, muuttuuko tilanne.

No, nyt tämä neiti lähtee hierojalle, eikö sitä pitänyt ottaa rennosti?

Ja vapun kunniaksi aion kyllä ottaa lasillisen viiniä, vaikka Oys sen kielsikin..

T:Minerva pp1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi