Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkui mut 37 v syntymäpäivien jälkeen vanhaksi emakoksi..

Vierailija
31.05.2018 |

Olo on todella turhautunut. En ole aikaisemmin potenut ikäkriisiä, mutta noiden miehen sanojen jälkeen tuli sellainen epätoivon olo. Tajusin, että mulla on oikeasti ikää jo takana.
Mies kiusasi, että hänellä on parikymppinen toinen nainen. Tiedän, ettei se ole totta tai ainakin tahdon uskoa niin, mutta suututtaa silti tuollaiset sanat. Onko nuoremmat naiset tosiaan etusijalla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti, miksi olet vielä tuollaisen ihmisen kanssa? Aivan sama onko sillä toinen vai ei. Me kaikki tullaan joka vuosi vuoden vanhemmaksi. Kukaan, edes se kaksikymppinen nuori nainen, ei voi tähän vaikuttaa.

Vierailija
2/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehen synttärit tulee, kirjoita onnittelukorttiin Hyvää Syntymäpäivää vanhalle kurttukyrvälle!

Vierailija
4/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoaako miehesi vielä siihen, että se oli "vitsi"? Kohteleeko muutenkin sua epäkunnioittavasti? Tuollainen huumori voi joskus toimia, mutta yleensä se vaan loukkaa.

Et sä nyt vielä vanha ole. Vai meinaatko elää lopun ikääsi vanhuksena? :) Ikää karttuu itse kullekin joka vuosi. Itse olen tyytyväinen kun nuoruus alkaa olla ohi ja elämä rupeaa vakiintumaan ja tiedän, kuka olen ja mitä haluan. Käytä omaa kertynyttä elämänkokemustasi ja mieti, mitä miehesi kanssa teet. Hänellä on nyt joku ongelma. Jos susta rupeaa tuntumaan siltä, että miehesi on pelkkä taakka ja tekee tahallaan elämäsi kurjemmaksi, niin jatka matkaa ilman häntä. Velkaisena sinkkunakin on parempi olla kuin ahdistavassa suhteessa.

Jos kotona tunnelma muuttuu myrkylliseksi, niin ei se ole mahdollisille lapsillekaan hyvä.

Ensimmäisenä asiasta kannattaisi tietysti yrittää keskustella. Mä olen päättänyt parisuhteen vastaavasta syystä ja lopullinen päätös syntyi, kun mistään ei voinut edes keskustella, eikä asioita voinut korjata. Kaikki olisi pitänyt vain lakaista maton alle ja jatkaa elämää, vaikka samat ongelmat vaan toistui päivästä toiseen. Kumppani ei ole mikään itsestäänselvyys pitkänkään suhteeen jälkeen.

Vierailija
5/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katselet kyseistä miestä, koska..?

Vierailija
6/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kiltti mies. Tuliko tästä aloituksestasi tosi kiltti ja kunnollinen olo?

Vierailija
7/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman eukon solvaaminen piristää mieltä ja kehittää verbaalista lahjakkuutta.

Vierailija
8/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas.

Taas kunnon miesviha provo 0/5

Vierailija
9/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehen synttärit tulee, kirjoita onnittelukorttiin Hyvää Syntymäpäivää vanhalle kurttukyrvälle!

Parempi olisi jos jättäisi huomiotta koko ihmisen ja hänen merkkipäivänsä. Tai laittaisi tekstiviestin sen syntymäpäivän aamuna: Juhlin syntymäpäivääsi matkoilla. Pärjäile!

Vierailija
10/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies huvittelee kirjoittamalla näitä mukamas naisen valituksia miehen moitteista ulkonäöstä.

Aihe vain vaihtuu päivittäin.

Kai joku naisia vihaava nörtti saa näistä iloa päiväänsä.

Vierailija
11/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas.

Vai että ihan miesviha. Tähänhän on kerätty joka ikinen naisille liian kiltin miehen retoriikasta yhteen ja samaan kappaleeseen.

Vierailija
12/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas.

Vai että ihan miesviha. Tähänhän on kerätty joka ikinen naisille liian kiltin miehen retoriikasta yhteen ja samaan kappaleeseen.

Mies haukkuu emakoksi ja vertaa nuorempaan naiseen. Just niinkuin täällä aina nää miesviha provot.

Vierailija
13/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ukko sulla.