Saanko liian vähän ravintoa....? AUTTAKAA
Elikkä siis, syön ihan säännöllisesti kyllä. Hoikka olen aina ollut, joten siinä ei mitään ihmeellistä. Nyt olen kuitenkin ollut ulostamatta lähes viikon, eikä silti ummeta ollenkaan. Ei millään tavalla. Ehkä nämä lämpimät ilmat ovat entisestään ruokahalua vähentänyt ja liikun kyllä tosi paljon näillä säillä. En koe ollenkaan, että mulla olisi ummetusta... Onko tämä ihan normaalia nyt? Yleensä vatsa toimii ihan päivittäin. On se itse asiassa tämän viikon aikana muutaman kerran toiminut hyyyyyvin pienesti.
Kommentit (4)
Intissä ku lähettiin mettään viikoks ni eipä tullu kellään kakkaa. Ja siellä syötiin vähän. Et kyl niil joku yhteys on tietty.
Laihdutan ja silti ulostan joka päivä. Olen lisännyt kasvisten syöntiä ja vähentänyt leivän, sekä huolehtinut riittävästä proteiinien saannista. Olen pienentänyt annoskokoa. Lisäksi olen juonut enemmän vettä ja pieneen nälkään myös lämmintä teetä. Nälkä on pysynyt hyvin kurissa, eikä heikottavaa oloakaan ole ollut. Olen lisännyt liikuntaa. Kiloja ei saisi muuten pois ja kiinteytyminen olisi vain hyväksi, jolloin kilotkin ovat kauniimpia! Mittailen vyötärön kapeimman ja navan kohdan senttejä. Hyvältä näyttää! Kun olen saanut 8 kg pois, tarkistan suunnan ja haen tasapainoa. Eka oikea laihdutus ja elämäntapojen muutos!
Miksi vyötäröä pitäisi mitata navan kohdalta? Vyötärö sijaitsee ylempänä.
Välillä on vaan tommosia kausia. Kohta kuule tulee viikon edestä!