Naapuri valitti metelistä vaikka katsoin ihan hiljaisella tv:tä
Näissä asunnoissa ei ole minkäänlaista äänieristystä, eli hän saattaa kuulla että katson yöllä tv:tä, kun ei ole ihan täydellisen äänetöntä. Se ei kyllä ole kovalla edes ja eikö häirintää ole vasta tahallinen kova ääni?
Kommentit (12)
Sattuuko tv olemaan aivan patterin vieressä? Silloin äänet ainakin kuuluu. Mulla yläkerran naapuri kattoo telkkaria niin öisin. Häiritseehän se
Toisten ihan hiljaa kuuntelu on toisille kovalla kuuntelua. Ei nyt ehkä tässä tapauksessa tosin. Mutta esimerkkinä vaikka vanhempani, jotka kuuntelevat televisiota niin, että äänenvoimakkuus on 40 kohdilla. Itselläni on sama televisio ja kuuntelen aina 9-15 äänenvoimakkuudella.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko tv olemaan aivan patterin vieressä? Silloin äänet ainakin kuuluu. Mulla yläkerran naapuri kattoo telkkaria niin öisin. Häiritseehän se
No eihän näissä kopeissa kovin kauas patterista pääse. Mutta en haluaisi elää mitää alaikäisen elämää, joka ei omassa kodissaan saa katsoa tv:tä edes hyvin hiljaisella öisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän näissä kopeissa kovin kauas patterista pääse. Mutta en haluaisi elää mitää alaikäisen elämää, joka ei omassa kodissaan saa katsoa tv:tä edes hyvin hiljaisella öisin.
Miksi et osta kuulokkeita telkkariin? Saat pitää ääntä ihan niin kovalla kuin haluat.
Meillä käytetään kuulokkeita aina kun vain toinen haluaa katsoa telkkaria ja toinen tehdä jotain muuta.
Pidä se telkkari niin hiljaisella että itse saat juuri ja juuri selvän mitä puhutaan. Tiedän, on ärsyttävää, mutta mielestäni tuommosissa taloissa joissa on paska äänieristys niin asukkaat voivat helpottaa itsensä ja muiden elämää kun eivät ainakaan yöllisaikaan pidä niin suurta ääntä kuin omakotitalossa pitäisivät normiaskareitaan tehdessään. Monessa elokuvassa musiikki on kovemmalla kuin puhe, jos sulla on kaukosäädin niin voithan laittaa hiljasemmaks kun tulee pitkä kohtaus, jossa muuta kuin puhetta?
T. koko elämänsä kerrostaloissa asunut
minä kuulen naapurin kuorsauksenkin. hihhei 50-luvun kerrostalo.
Vierailija kirjoitti:
Pidä se telkkari niin hiljaisella että itse saat juuri ja juuri selvän mitä puhutaan. Tiedän, on ärsyttävää, mutta mielestäni tuommosissa taloissa joissa on paska äänieristys niin asukkaat voivat helpottaa itsensä ja muiden elämää kun eivät ainakaan yöllisaikaan pidä niin suurta ääntä kuin omakotitalossa pitäisivät normiaskareitaan tehdessään. Monessa elokuvassa musiikki on kovemmalla kuin puhe, jos sulla on kaukosäädin niin voithan laittaa hiljasemmaks kun tulee pitkä kohtaus, jossa muuta kuin puhetta?
T. koko elämänsä kerrostaloissa asunut
Kyllä säätelenkin musiikin ajaksi hiljemmalle ja taas puheeseen on pakko lisätä ääntä.
Television äänet ovat normaalielämää ja niistä on turha kenenkään nipottaa. Jatka vaan katselua samaan malliin.
No mulle on valittanut viakka olen ollut hiljaa. Joskus ne valittaa eri asunnosta tulevista äänistä.
Harmi ettei kuulokkeita ole vielä keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä, onko häirintää, jos kuuluu vaimeaa elokuvan ääntä seinän takaa, ei edes ollut mikään ammuskelu filmi vaan romanttinen komedia?
Ei ole, ei ennen "hiljaisuutta" yleensä klo 22-8 eikä sen aikana.
Mitä mieltä, onko häirintää, jos kuuluu vaimeaa elokuvan ääntä seinän takaa, ei edes ollut mikään ammuskelu filmi vaan romanttinen komedia?