Vinkki kevään juhliin! Kaikille sopiva piirakka.
Maidoton, munaton, vegaaninen (huom! tarkasta pesto!), gluteeniton.
Pari kertaa olen tehnyt kun juhlissa allergikkoja ja kasvissyöjä. Kehuja sai.
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/252801/Gluteeniton%20kasvispii…
Kommentit (4)
Grillijuhlat on paremmat kuin vanhan ajan kahvikekkerit.
Grilliin saa laitettua kaikille sopivat herkut ja voi valita teeman saaristolais-kalagrillistä kuubalaiseen makean lihan teemaan, hyviä kasvisherkkuja grilliin saa mitä vaan.
Meidän sukulaisille ei mitään piirakkaa laiteta nenän eteen juhlissa, todellakaan, loukkaantuisivat ja ajattelisivat etteivät olekaan tervetulleita..
Omien sukulaisten juhlissa on yleensä erilaisia liha- ja kalaruokia ja perunoita, kasvispaistoksia ja viiniä, jotka syödään pihapöydissä viinin kera ja yhdellä on aina pieni klassinen orkesteri soittamassa. Itse en samaan yllä, eli meillä rillataan ja pidetään rapujuhlat...
Vierailija kirjoitti:
Grillijuhlat on paremmat kuin vanhan ajan kahvikekkerit.
Grilliin saa laitettua kaikille sopivat herkut ja voi valita teeman saaristolais-kalagrillistä kuubalaiseen makean lihan teemaan, hyviä kasvisherkkuja grilliin saa mitä vaan.
Meidän sukulaisille ei mitään piirakkaa laiteta nenän eteen juhlissa, todellakaan, loukkaantuisivat ja ajattelisivat etteivät olekaan tervetulleita..
Omien sukulaisten juhlissa on yleensä erilaisia liha- ja kalaruokia ja perunoita, kasvispaistoksia ja viiniä, jotka syödään pihapöydissä viinin kera ja yhdellä on aina pieni klassinen orkesteri soittamassa. Itse en samaan yllä, eli meillä rillataan ja pidetään rapujuhlat...
On viiniä jota syödään viinin kanssa :D
Ei käy kaikille. Tuskin olen maailman ainoa soijalle allerginen. Paprikalle allergisia on myös ja joillekin se aiheuttaa kypsennettynäkin sappioireita tai närästystä.
Ihan oikeasti kaikille sopivaa tarjottavaa ei ole kuin vesi.
Soija ja siemenet pestossa eivät minulle sopisi. Mut varmaan aika monelle jo toikin käy.