Kesäksi olen ostanut
Hihattoman mekon
2x lyhythihaisen mekon
4x lyhythihainen paita
1x hihaton paita
Hame
Shortsit
Kahdet kengät
Alkukesästä tulee ostettua aina eniten vaatteita. Luultavasti ostan kesällä enää vain pari vaatetta. Minkälaista vaatetta te olette ostaneet? Urheiluvaatteita olen ostanut myös. Sori vaate sanan toisto.
Kommentit (20)
Mä en ole ostanut mitään, enkä osta.
Mekon, hame x 2, kengät, farkkutakin, enpä kai muuta..
Ostin 20 eurolla paidan jonka ap hinta 140 e, toisen myös 20 e ja alennus 50%.
Shortsit ompelen itse.
En todellakaan noin paljon. Eppaa.
Mä olen ostanut (näiden helteiden takia) pitkän ja lyhyen tunikan, valkoiset leveät rantahousut, shortsit, minihameen, kolme toppia lyhyillä hihoilla, yksi narutoppi, kaksi mekkoa, kahdet korkeakorkoiset kengät, yhdet sandaalit.
Kolmet shortsit/caprit kirpparilta, koska en mahdu viime vuotisiin. :(
Kaksi toppia myös, vaikka yläosista menee vanhat lihomisesta huolimatta.
Ostin just t-paidan, pitkähihaisen paidan (käytän klo 11–15 pitkähihaista paitaa, jos ulkoilen käväisyä pitempään ja tarvitsin lisää vaaleita pitkähihaisia), torista kahdet viskoosihousut, sukkapakkauksen (3 kpl urheilusukkia), kirpparilta ohuen neuletakin.
Ei joka vuosi tarvi ostaa, kun ostaa useamman vuoden välein kestäviä laatuvaatteita ja malliltaan klassikoita. Samat hameet ja shortsit menevät monta vuotta. Mekkokaan ei kulu rikki yhdessä kesässä. Pari paitaa ostettu.
Oon ostanut sandaalit h&m, collegeshortsit kotona pidettäviksi, nahkatakki (joo aika kesäinen), mekon, pitkähihasii off shouldereita (joo miks pitkähihasii), topin bikbok, housut zara tosi kesäset, mom farkut ku ei oo, parit shortsit pitäis vielä ostaa, pari paitaa forever21 tilattu toiv. ei liian pieniä.. Oikeesti ei oo oikeen vaatteita. Kaikki jäi isoiksi tai on loppuunkäytettyjä.
Nyt on ihan pakko kysyä niiltä, jotka olette ostelleet: Miten maksoitte? Käteisellä vai luotolla?
Vierailija kirjoitti:
Oon ostanut sandaalit h&m, collegeshortsit kotona pidettäviksi, nahkatakki (joo aika kesäinen), mekon, pitkähihasii off shouldereita (joo miks pitkähihasii), topin bikbok, housut zara tosi kesäset, mom farkut ku ei oo, parit shortsit pitäis vielä ostaa, pari paitaa forever21 tilattu toiv. ei liian pieniä.. Oikeesti ei oo oikeen vaatteita. Kaikki jäi isoiksi tai on loppuunkäytettyjä.
Ja viel pari toppia pitäis ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä niiltä, jotka olette ostelleet: Miten maksoitte? Käteisellä vai luotolla?
Käteisellä maksoin. Paidat maksoi yhteensä maks. 20 e, housut yhteensä posteineen 22 e, neuletakki 2 e, sukkapakkaus... en muista, olisko ehkä 5 e? Ei nyt mikään hirveä summa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteisellä maksoin. Paidat maksoi yhteensä maks. 20 e, housut yhteensä posteineen 22 e, neuletakki 2 e, sukkapakkaus... en muista, olisko ehkä 5 e? Ei nyt mikään hirveä summa.
^ nro 9
Just kaivoin kesävaatteet esille ja totesin, että löytyy kaikki mitä tarvii. Eli en välttämättä osta mitään.
Esikoiselle kesävaatteita: kahdet shortsihaalarit, t-paidan, kahdet legginsit ja haalariasun ja aiemmin kengät. rahaa meni kiitettävästi. Nuorin ei tarvinnut mitään uutta vaatetta kesäksi. Ostin myös uimaleluja. Itselleni ostan ehkä t-paidan, juhlavamman paidan ja housut.
Olen ostanut kesäksi: Pellavaisen paitapuseron, kengät, 2 t-paitaa ja caprit. Muuta en tarvi. Pankkikortilla maksoin, se ei ole käteinen eikä luotto.
Työkelpoisen pellavatunikan, nilkkasukkia. Lapselle pari paitaa, siistit sandaalit. ja trikoomekko pitäis vielä löytää hänelle. Lapselle alesta sitten ensi kesän ulkovaatteet.
Uusin itselle vuosi sitten farkkuja ja yläosia, nyt en ole vailla mitään. Lakkiaisetkin mennään vanhoilla kuteilla. Ja maksoihan tuo kotimainen pellavatunika saman kuin 5 normaalia paitaa.
Kyllä nyt kelpaa pistellä melaa mekkoon.
Onnea. Itse en edes osta noin montaa vaatekappaletta vuoden aikana