Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alistaminen

Vierailija
30.05.2018 |

Haluaisin että joku läpsisi ja puristelisi minua ympäri kehoa, ottaisi vallan, päättäisi kaikesta, sitoisi minut johonkin kiinni, nuolisi minut läpimäräksi mutta ei antaisi laueta, panisi kaikkiin reikiin, laukeaisi jokaiseen reikään ainakin kerran ja jättäisi minut lopulta tyydyttyneenä roikkumaan/makaamaan spermaa valuvana. Onko muilla samantapaisia fantasioita? Ihan nainen olen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyaikana miehenä olet kiinnostunut tällaisesta niin mitenkäs ehdotat sitä naiselle saamatta skumppia silmille tai joutumatta käräjille?

Kaikki eivät ole nuoria miljardöörejä a la Christian Grey :S

Vierailija
2/10 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että joku läpsisi ja puristelisi minua ympäri kehoa, ottaisi vallan, päättäisi kaikesta, sitoisi minut johonkin kiinni, nuolisi minut läpimäräksi mutta ei antaisi laueta, panisi kaikkiin reikiin, laukeaisi jokaiseen reikään ainakin kerran ja jättäisi minut lopulta tyydyttyneenä roikkumaan/makaamaan spermaa valuvana. Onko muilla samantapaisia fantasioita? Ihan nainen olen

Ensimmäisillä kerroilla ajaisin sinut sisään yksin ja opettaisin tottelemaan herraa.

Sen jälkeen ottaisin mukaan pari seuralaista, jotta saisit tyydyttää kolmea miestä kerralla.

t. Mies samantapaisilla fantasioilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin ihana kokea tuo, tottelisin herraa kiltisti ;)

AP

Vierailija
4/10 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

T. Tutka

Vierailija
5/10 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osin on samankaltaisia fantasioita ja kun kerroin rakastajalleni kokeiltiin ja tykättiin, molemmat.

Vierailija
6/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tuota ongelmaa. Vaimoni nauttii joka solullaan kun ruoskin häntä, nain häntä välillä pilluun ja välillä suuhun laitan nännipainot jne

Vierailija
7/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen, usko tai älä usko

AP

Vierailija
8/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitominen ei ole minun juttuni, mutta tykkään että mies määrää sängyssä. Laittaa mut niihin asentoihin kuin haluaa, vetää hiuksista ja näykkii.

Takaa päin pannessa painaa päätä alas kuin myös silloin kun otan suihin. Lähetyssaarnajassa pitää käsistäni tiukasti kiinni jne..

Vierailija
9/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi niin ihana kokea tuo, tottelisin herraa kiltisti ;)

AP

Kesähelteillä lähtisimme kävelylle läheiseen puistoon tai metsikköön.

Sinä laittaisit päällesi ohuen mekon, ilman rintaliivejä ja pikkareita tietenkin. Sovittaisin sopivan kokoisen anustapin paikalleen jo ennen lähtöä.

Sopivassa kohdin metsikköä hieman polulta sivussa, kun reitesi valuvat jo märkänä, käskisin sinut polvillesi ottamaan minulta ahnaasti suihin.

Sitten nostaisin sinut ylös, riisuisin mekon ja sitoisin sinut puuhun kiinni, pehmeät rinnat ja masu kovaa kaarnaa vasten. Piiskaisin sinua hetken, kunnes voihkisit mielihyvästä kiemurrellen.

Sen jälkeen ottaisin sinut ensin tapin kanssa, ja sitten tappi saisi väistyä minun työntöjeni tieltä, vieden sinut hekuman taivaisiin.

Paluumatkan kävelisimme hyvillä mielin käsikkäin, sinä punaiset pakarat ohuen mekon läpi hehkuen.

t. Mies samantapaisilla fantasioilla

Vierailija
10/10 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvin kiihottava kokemus ;)

AP