Miltä lähes 50-kymppisen naisen hiukset näyttää?
Ei liian nuorekkailta, ei mummonutturaa, mutta mitä? Menossa perjantaina kampaajalle, pätkäisenkö pitkän polkkatukan lyhyeksi vai annanko kasvaa. Otsatukka vai ei? uskottavuutta haen!
Kommentit (23)
Ellei viiskymppinen tiedä mistä tykkää, kannattaa antaa kampaajalle vapaat kädet.
500-vuotiaalla ei varmaan kovin hyviltä....🧟♀️
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaan naiset hiukset näyttävät aina kulahtaneilta, niinkuin nainen itsekin.
Tämä ei pidä paikkaansa. Kulahtanut voin olla muualta mutten hiuksista. Hiukset edelleen lähes vyötärölle, erittäin paksut ja kiiltävät, letti yhtä paksu kuin lapsen käsivarsi. Viimeset 20v aina kysytty että onko mulla lisähiukset/paksunnokset/pidennykset mutta ei ole. Hiukseni ovat kampaajani mukaan pakuimmat mitä hän asiakkaillaan ikinä nähnyt.
Mutta joo, en väitä sitä että upeat hiukset parantavat kulahtanutta naamaa ja vartaloa :)
T. Täti 50
Kulahtaneelta hampulta, ei kasva ja kaljuuntuu, otsiskin siis poissuljettu kun ei jää enää karvaa tarpeeksi sen jälkeen. Näin siis minulla. Sinä teet päätöksen omien hiustesi mukaan.
Otsatukka ei ainakaan pitkien hiusten kanssa näytä 5kymppisellä hyvältä. Polkkatukassa ja siitä lyhyemmässä toimii.
Monet viisikymppiset pitävät polkkaa tai lyhyttä poikatukkaa. Minä en.
Riippuu kasvojen muodosta ja hiusten laadusta - mutta pidempi polkkamalli eli yli leuan sopii monille keski-ikäisille.
Ruumiissa kyllä säilyy hiukset aika hyvin, mutta ei kyllä useita satoja vuosia. Miksi sua kiinnostaa ruumiin hiukset?
Äitini on kohta jo 60 ja hänellä on edelleen pitkät lapaluiden yli olevat hiukset. Niissä ei ole mitään mallia, eikä hän hoida niitä mitenkään joten ovat vähän kuivan ja kärsineen näköiset luonnonsäkkärät. Silti näyttävät paremmalta kuin kynityt kananperseet :)
Paras on sellainen joka sinulle sopii! eli nyt vaan googlettamaan millaiset hiukset sopii sun kasvojen muotoon ja silmien väriin, sitten näytät kuvat kampaajalle niin hän saa siitä suuntaa, millaista leikataan. Ei ikä määritä, millainen hiustyyli sopii vaan kasvojen muoto, värit, pukeutumistyyli jne
Älä missään nimessä leikkaa ainakaan lyhyeksi! Kadut sitä varmasti. Jos tukkasi on pitkä ja paksu, nauti ja iloitse siitä, kun vielä voit. Edes kaikille meille 20 vuotta nuoremmille ei ole sitä onnea suotu.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaan naiset hiukset näyttävät aina kulahtaneilta, niinkuin nainen itsekin.
Totta.
Harmi, että miehillä kulahtaminen tapahtuu jo 10-15 vuotta aikaisemmin.
N 53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pidä paikkaansa. Kulahtanut voin olla muualta mutten hiuksista. Hiukset edelleen lähes vyötärölle, erittäin paksut ja kiiltävät, letti yhtä paksu kuin lapsen käsivarsi. Viimeset 20v aina kysytty että onko mulla lisähiukset/paksunnokset/pidennykset mutta ei ole. Hiukseni ovat kampaajani mukaan pakuimmat mitä hän asiakkaillaan ikinä nähnyt.
Mutta joo, en väitä sitä että upeat hiukset parantavat kulahtanutta naamaa ja vartaloa :)
T. Täti 50
Älä välitä Täti50, siinä taas koskensussu yrittää tyrmätä :). Ikävä tyyppi on hän...
Vierailija kirjoitti:
Kulahtaneelta hampulta, ei kasva ja kaljuuntuu, otsiskin siis poissuljettu kun ei jää enää karvaa tarpeeksi sen jälkeen. Näin siis minulla. Sinä teet päätöksen omien hiustesi mukaan.
Kumma että tätäkin pitää alapeukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma että tätäkin pitää alapeukuttaa?
Mammoilla on hieman ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa.
Minä olen 64, ja minulla on ikäni ollut pitkät hiukset.
Nuorena joskus kapinoin ja halusin leikkauttaa ja ottaa permanentin. Mutta kun - minulla on hiustenkasvu ihan tolkuton! Se permanentti kasvoi ulos alta aikayksikön ja taas olisi ollut aika leikata. Se oli sitä ruljanssia niin että luovutin ja pitkällä tukalla on menty.
Onhan se aika ikävä ja vaihtelua kaipaa. Kiedon sitä sitten pään ympäri erilaisiin kiekuroihin, auki ei voi pitää kun on koko ajan tiellä. Tämän olen perinyt isältäni jonka tukka on yhtä toivoton. Ei pysy siistinä. Kai me ollaan sitten jotain Simpsonin sukua sitten!
No millaisista hiuksista pidät? Katsele kuvia (googlettele vaikka englanniksi, valikoimaa löytyy) ja vertaile omaan kasvonmalliisi ja tyyliisi muutenkin.