Vierailija

Aina se ei riitä, että vaihtaa kerran päivässä. Opetelkaa ottamaan muut ihmiset huomioon!

• ylös 2
  • alas 16

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se että kalsarit haisee kun työntää nenänsä kiinni niihin ei vielä tarkoita, että muut haistaisivat hajun housujen läpi. Jotain rajaa nyt.

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Käytän vain teflon kalsareita. Niihin ei lika tartu eikä niitä tarvi pestä koskaan.

Vierailija

Mä tilasin juuri uudet alusvaatteet ja sukat eli molempia x10+, kohta käyn hakemassa kioskista paketin.

Eipä haise ainakaan vähään aikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se että kalsarit haisee kun työntää nenänsä kiinni niihin ei vielä tarkoita, että muut haistaisivat hajun housujen läpi. Jotain rajaa nyt.

Ei, kyllä se juuri sitä tarkoittaa. Itse et tietenkään haista yhtä herkästi kuin muut

• ylös 1
  • alas 14
Vierailija

Just luin siitä kuinka vaikeasti hoidettava tauti on se kun kuvittelee haisevansa vaikkei oikeasti haisekaan.

Yritä aloittaja keksiä jotain muuta ajateltavaa, lähde vaikka metsään kävelylle ja kuuntele lintujen laulua ja rentoudu.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen haistaa. Omaan saastalöyhkään tottuu jos liikkuu hajuhaarana.

• ylös 2
  • alas 10
Vierailija

No tuskin tuolla kukaan kulkee täysin hajuttomissa kalsareissa. Ellei sitten ole just sekunti sitten vaihdettu ja perse pesty. Kyllä ne jokaisella haisee, jos alkaa oikein nuuhkimaan. Myös naisilla haisee. Sorry, karu totuus. Eikä se paskominen yksinään vaikuta, siellä on myös rauhasia, jotka erittää jatkuvasti, on hiivaa, valkovuotoa ym.ym.  Että semmosta....

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Ikinä en ole kenenkään haistanut haisevan perseelle julkisilla paikoilla. Hielle, likaiselle tukalle, tupakalle, vanhalle viinalle, valkosipulille jne. kyllä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tuskin tuolla kukaan kulkee täysin hajuttomissa kalsareissa. Ellei sitten ole just sekunti sitten vaihdettu ja perse pesty. Kyllä ne jokaisella haisee, jos alkaa oikein nuuhkimaan. Myös naisilla haisee. Sorry, karu totuus. Eikä se paskominen yksinään vaikuta, siellä on myös rauhasia, jotka erittää jatkuvasti, on hiivaa, valkovuotoa ym.ym.  Että semmosta....

Kyllä. Noin pääsääntöisesti kannattaisi isomman hädän jälkeen aina pestä, mutta hiki, virtsajäämät, hiiva, valkovuoti ja muu bakteeritöhnä haisee _aina_. Myös miehillä. Ihminen on saastainen olento.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua vähän yrjöttää tää keskustelu.
Sitä tällä kai haetaankin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Noin pääsääntöisesti kannattaisi isomman hädän jälkeen aina pestä, mutta hiki, virtsajäämät, hiiva, valkovuoti ja muu bakteeritöhnä haisee _aina_. Myös miehillä. Ihminen on saastainen olento.

Kaiketi ruokavalio on yksi merkittävimmistä tekijöistä, joka saa ihmisen kuin ihmisen haisemaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä se juuri sitä tarkoittaa. Itse et tietenkään haista yhtä herkästi kuin muut

Mä en muista ikinä hasitaneeni kenenkään perseitä housujen läpi. Mutta ehkä siis muut haistaa mun perseen? No, siinä haistatatte.

Vierailija

Huvittavaa kun selaa keskusteluotsikkoja ja yhtäkkiä tulee vastaan "Haista kalsareitasi perseen kohdalta!"

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.